Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun nutrausblogin nimeksi tulisi?

Vierailija
14.05.2015 |

Ajattelinpa kirjoittaa kuukauden ajalta kokemukset talteen. Ehdotuksia blogin nimeksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysässä hirressä nutriletin kanssa

My life with Nutrilett

My too perfect life and Nutrilett

Vierailija
22/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä parhaat:

Löysässä hirressä nutriletin kanssa

Avaruusruokaa ahmatille

Onko se muuten Nutriletin vai Nutrilettin? :D

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais kerran reissullansa ihanaa Nutrilettia purasta

Vierailija
24/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämän ole tarkoitus olla varsinaisesti kenenkään luettavaksi, olkoon nähtävissä, mutta itselleni laihdutusurakan aikana keino selvitellä ajatuksia.

-Ap

Vierailija
25/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:30"]

Eikä tämän ole tarkoitus olla varsinaisesti kenenkään luettavaksi, olkoon nähtävissä, mutta itselleni laihdutusurakan aikana keino selvitellä ajatuksia.

-Ap

[/quote]

Eikö päiväkirja ajais sitten saman asian?

Vierailija
26/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrausta ja vitunläträystä!

Vierailija
27/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikaksi harmitellen

Vierailija
28/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen nutraa! Minä höyrähdin siihen toisen lapsen syntymän jälkeen, kun kilot eivät täysimetyksestä huolimatta kasisseet. Nutraaminen aiheutti minulla lihomista!!!

Tulee nälkä, joka jossain vaiheessa ajaa ahmimaan. Yhteen aikaan söin päivällä pelkkiä nutrilett-keittoja näkkileivän kanssa ja illalla jonkin nutripatukan (makea patukka). Sitten tuli vielä enemmän nälkä, söin porkkanan, söin toisen, söin toisesta nutriletista puolet, söin maustamatonta jukurttia ja vieläkin oli nälkä. En voi siis suositella. Nutrasin osittain puoli vuotta ja paino jojoili 74-78 kg välillä!!!! Nyt minulla on kolmas lapsi ja painan ilman nutrauksia 74 kg, toki minun pitäisi saada paino siihen normaaliin 68 kiloon, mutta nutraamista ei enää ikinä.

Vierailija
29/29 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:49"]

Älä hyvä ihminen nutraa! Minä höyrähdin siihen toisen lapsen syntymän jälkeen, kun kilot eivät täysimetyksestä huolimatta kasisseet. Nutraaminen aiheutti minulla lihomista!!!

Tulee nälkä, joka jossain vaiheessa ajaa ahmimaan. Yhteen aikaan söin päivällä pelkkiä nutrilett-keittoja näkkileivän kanssa ja illalla jonkin nutripatukan (makea patukka). Sitten tuli vielä enemmän nälkä, söin porkkanan, söin toisen, söin toisesta nutriletista puolet, söin maustamatonta jukurttia ja vieläkin oli nälkä. En voi siis suositella. Nutrasin osittain puoli vuotta ja paino jojoili 74-78 kg välillä!!!! Nyt minulla on kolmas lapsi ja painan ilman nutrauksia 74 kg, toki minun pitäisi saada paino siihen normaaliin 68 kiloon, mutta nutraamista ei enää ikinä.

[/quote]

Tulikin jo vähän puitua tuota ahmimisasiaa ;)

avaruusruokaaahmatille.blogspot.fi

Kiitos blogin nimen keksijälle!

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän