Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat älykkäämpiä, kuin naiset?

Vierailija
14.05.2015 |

Maailman kymmenen älykkäimmän ihmisen listalta löytyy vain yksi nainen, sijalta 8:

1. Terence Tao (IQ 230)

2. Christopher Hirata (IQ 225)

3. Kim Ung-Yong (IQ 210)

4. Dr. Evangelos Katsioulis (IQ 198)

5. Christopher Langan (IQ 195)

6. Rick Rosner (IQ 192)

7. Mislav Predavec (IQ 192)

8. Marilyn vos Savant (IQ 190)

9. Philip Emeagwali (IQ 190)

10. Garry Kasparov (IQ 190)

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:19"]

Miksi miehet ei pärjää matematiikassa jos ovat älykkäitä?

[/quote]

Puhut kouluarvosanoista. Suomalainen koulujärjestelmä suosii tyttöjä: http://www.city.fi/blogit/7/syrjiiko+koulu+poikia/127079

Missä kaikki naispuoliset huippumatemaatikot?

[/quote]Miten voi olla huippumatemaatikko jos pitää hoitaa perhe? Onhan noita matikkakisoja ja niissä naiset päihittänyt miehet

Vierailija
162/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:03"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:56"] http://www.hs.fi/m/tiede/a1391831921893 Tutkimus: Sukupuoliahdistus saa tytöt häviämään šakissa Oikeasti naiset ovat siinäkin parempia. [/quote] Noin herkälle sukupuolelle en tarjoaisi edes töitä kun se sukupuoliahdistus näkyy muissakin stressaavissa tilanteissa ja elämässä yleensä. Shakki on peli, mutta elävä elämä on merkittävästi stressaavampaa eli tässähän tulee koko ajan esiin enemmän ja enemmän haittatekijöitä naisten menestykselle joiden kanssa miehillä ei ole pätkääkään mitään tekemistä. Tuskin kenenkään mielestä on alkuunkaan verrattavissa oikeaan stressiin joka tulee kun laitetaan esim. koko oma ja lainattu omaisuus peliin yritysmaailmassa. Keksitty selitys ja huipulla en osaa kuvitella tuon edes vaikuttavan. Silti naisia ei shakkihuipulta löydy.   [/quote] Naiset varmaan voittais miehet myös kaikissa urheilulajeissa (fyysisissäkin), mutku "sukupuoliahdistus". :--D [/quote] No ei tietenkään voittaisi. Biologinen mahdottomuus. Miksi olet noin tyhmä?

[/quote]

Ei mikään ole naisille mahdotonta. Kysy vaikka joltain femakolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:19"]

Miksi miehet ei pärjää matematiikassa jos ovat älykkäitä?

[/quote]

Puhut kouluarvosanoista. Suomalainen koulujärjestelmä suosii tyttöjä: http://www.city.fi/blogit/7/syrjiiko+koulu+poikia/127079

Missä kaikki naispuoliset huippumatemaatikot?

[/quote]Miten voi olla huippumatemaatikko jos pitää hoitaa perhe? Onhan noita matikkakisoja ja niissä naiset päihittänyt miehet

[/quote]

Kuka käskee vääntämään niitä kakaroita? Voitko antaa esimerkin näistä "matikkakisoista"?

Vierailija
164/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:31"]Mensan älykkyystesteihin osallistujista on kolmasosa naisia ja mensaan päässeistä on noin kolmasosa on naisia. Tieto löytyy mensan sivuilta. Eli naisista mensaan pääsee testatuista suhteessa yhtä paljon naisia kuin miehiäkin. Eli jostain syystä naiset hakeutuvat niihin testeihin paljon harvemmin kuin miehet. Ja veikkaan yhdeksi todennäköiseksi syyksi sen, että miehille on sosiaalisesti ja itsetunnon kannalta paljon tärkeämpää käydä virallisissa testeissä, mikäli tietää ehkä pärjäävänsä hyvin. [/quote] Ja myös se, että naiset uskovat pärjäävänsä testeissä huonommin, eivätkä siksi niihin mene. Jos ihminen uskoo selviytyvänsä huonosti testissä, se myös näkyy alisuoriutumisena.

[/quote]

Mä en halua tehdä sitä testiä ja ollaan puhuttu siitä enkä tunne ketään joka haluaisi sen tehdä. Mä pelkään sitä tulosta ja mä olen ihan varma että sen testin tekee vaan ne jotka uskoo että ne saa siitä parhaan tuloksen. Jos kaikki suostuisi tekemään eikä siitä sais kieltäytyä mäkin tekisin sen. Sitten jos julkistettaisiin kaikille vois olla aika hirvee hetki ja mulle tärkeintä olis etten häviäis kaikille lapsilleni ja kavereilleni ainakaan selvästi. Mä luulen että oltaisiin aika samoissa mut tiedän kyllä sellasia jotka pitää meitä tosi tyhminä. Mua se ei sinällään kiinnosta kun niitten elämä ei vois vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
165/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:56"]

http://www.hs.fi/m/tiede/a1391831921893 Tutkimus: Sukupuoliahdistus saa tytöt häviämään šakissa Oikeasti naiset ovat siinäkin parempia.

[/quote]

"Näin tytöt voivat hävitä vastapelaajille, jotka ovat taitotasoltaan heitä selvästi alempana."

Jos katsot tuon tarkoittavan, että tytöt ovat parempia niin sehän tarkoittaa vain, voivat hävitä huonommilleenkin. Niin kuin sanoin, kaukaa haettu selitys ja koko ahdistusjuttu tuskin on mikään meriitti naissukupuolelle muutenkaan.

Vierailija
166/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:03"]

http://www.hs.fi/m/tiede/a1391831921893 Tutkimus: Sukupuoliahdistus saa tytöt häviämään šakissa Oikeasti naiset ovat siinäkin parempia.

[/quote]

Noin herkälle sukupuolelle en tarjoaisi edes töitä kun se sukupuoliahdistus näkyy muissakin stressaavissa tilanteissa ja elämässä yleensä. Shakki on peli, mutta elävä elämä on merkittävästi stressaavampaa eli tässähän tulee koko ajan esiin enemmän ja enemmän haittatekijöitä naisten menestykselle joiden kanssa miehillä ei ole pätkääkään mitään tekemistä. 

[/quote]

Yksi sana: itsemurhatilastot.

Vierailija
167/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:47"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:59"] Ei se tee LASSUKASTA yhtään sen älykkäämpää, että siellä maailman älykkäimpien ihmisten listoilla roikkuu enimmäkseen miehiä. Ne miehet on niitä neroja, lassukka taas sitä toista ääripäätä. Että sellasta vaan aattelin huomauttaa. :) [/quote] Päälassukka on muuten vain shakkimestari... [/quote]Totta ja sillä on ollut sama pitkäaikainen tyttöystäväkin. Ihan vain tämäkin tiedoksi niille jotka aina jaksaa Laasaselle huutaa kuinka se ei saa pillua. [/quote] Mitä apua? Mikä sitä naista vaivaa? Onko sille tehty lobotomia?

[/quote]

Mikä tämän palstan naisia vaivaa? Jatkuvastihan täältä saa lukea, kuinka oma ukko on ihan totaalinen idiootti.

[/quote]

Kikkelin puute saa tekemään kummia. Eivät osaa erossakaan pysyä. Annetaan sitten vaikka idiootille.

Vierailija
168/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Eipä nerous nykyään tuo onnea, eikä välttämättä hyvää työpaikkaakaan. Miksi tämä asia on siis niin järkyttävä? Miten miesten suurempi osuus neroista vaikuttaa mitenkään itseensä ja saavutuksiinsa tyytyväisen naisen elämään?

Vierailija
169/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:03"]

[/quote]

Noin herkälle sukupuolelle en tarjoaisi edes töitä kun se sukupuoliahdistus näkyy muissakin stressaavissa tilanteissa ja elämässä yleensä. Shakki on peli, mutta elävä elämä on merkittävästi stressaavampaa eli tässähän tulee koko ajan esiin enemmän ja enemmän haittatekijöitä naisten menestykselle joiden kanssa miehillä ei ole pätkääkään mitään tekemistä. 

[/quote]

Yksi sana: itsemurhatilastot.

[/quote]

"Kaiken takana on nainen".

Vierailija
170/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% miehistä on taatusti tyhmempiö kuin minä. Odotan tarpeeksi älykästä kumppania. 

t. sinkkunainen

Vierailija
171/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:45"]Naisethan ne ovat keksineet kaikki tekniikan suurimmat oivallukset?

Naisten nimiä suorastaan vilisee suurimpien tieteentekijöiden listoilla jne.

Hehheheheheee...
[/quote]

Älä nyt viitti !
Naisethan on keksineet jopa sähkölampun. Vai mitehän se nyt olikaan......
[/quote]Juu oli. Elvi Edisonhan se keksi!

Vierailija
172/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla älykkäämpi kuin nainen (äo-testeillä testattuna) ja sijoittua työelämässä korkeammille palleille, mutta keskimäärin miehillä pyyhkii silti heikommin kuin naisilla. Puolisoton mies voi huonommin kuin puolisoton nainen. Miehet tekevät selvästi enemmän itsemurhia. Asunnottomista, rikollisista ja päihteiden käyttäjistä valtaosa on miehiä. Jne. Mies on selkeästi se heikompi astia, ei taivu vaan taittuu.

Vierailija
173/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:17"]

Ei se ihan niin naurettavaa ole kun otetaan huomioon, että mm. älykkyyshajonta selittää sen, että miehiä vaan luonnostaan on yhteiskunnan huipulla enemmän. Tämä on fakta jota ei kukaan tunnu ottavan kaikessa poliittisessa epäkorrektiudessa huomioon. Vähän sellainen keisarin uudet vaatteet-tyyppinen skenaario.

Jos joka naisjuttuun "inherentisti" liittyy se, että minä miehenä syrjin naista niin kai siihen on sopivaa sentään tuoda jotain faktatietoakin osoittaamaan, ettei asia välttämättä ole niin. En mielestäni aliarvio naisia vaan yritän vain ymmärtää miksi asiat ovat niin kuin ovat. Naisasialiike ei myöskään oikein tajua kuinka hyvin naisilla Suomessa asiat ovat ja tämä asia oikeastaan vain korostuu kun tuodaan esiin kuinka huonosti naisilla menee muualla ja kuinka vähän naisia toisaalla arvostetaan.

Naurettavaa minusta sen sijaan on se, että naisasialiike kieltää ilmiselvät biologis-psykologiset erot sukupuolten välillä eikä niitä esim. tässä ketjussa edes kysyttäessä kommentoida. No siitäkin on helppo vetää omat johtopäätöksensä.

[/quote]

Ei voi kuin ihailla kykyäsi yrittää joka suunnasta löytää keino, jolla saat haukuttua naiset tai naisasialiikkeet. Jos sinulle ei vastata, niin se kertoo sinulle kuinka huonoja naiset ovat. Jos sinulle vastataan niin sekin todistaa kuinka huonoja naiset ovat mielestäsi. Naisvihalla ja katkeruudellasi ei vaan ole rajaa. Luet naisasialiikkeen tekstejä, kuin piru raamattua.

Mikä on oikein tämän kaiken tarkoitus sinulle? Saada naiset myöntämään jotain, mikä sinusta on totuus? Saada kaikki ajattelemaan samalla tavalla kuin sinä? Puolustaa miesten suurempaa valtaa naisiin nähden? Alistaa nainen entiseen?

[/quote]

Joo, kiitos. Minä taas ihailen sinun kykyäsi käsitellä minun henkilökohtaisia ominaisuuksiani itse asian sijaan ja täydellistä kykyä kokonaan olla huomaamatta kuinka paljon tärkeämpää olisi käsitellä tätä yhteiskunnallisesti mielenkiintoista asiaa minun persoonani sijaan. Minähän vain heitän ilmaan ajatuksen, että JOS tosiaan miehissä on huomattavasti enemmän huippuälykkäitä niin voisiko ajatella, että mm. tuon ominaisuuden myötä heitä olisi enemmän yhteiskunnan huipulla. Olen esittänyt tutkimusnäyttöä jonka mukaan näin olisi ja sitten siihen saa kommentoida mitä haluaa. Toinen asia johon olen erityisesti kysynyt kommenttia on, että ovatko em. erot ja monet muut pelkästään kulttuurista johtuvia. Rohkeasti vaan. Näihin saa sitten vapaasti kommentoida mitä haluaa ja tarkoitus on herättää keskustelua ja totta kai myös tuoda esiin naisasialiikkeen epäloogisuuksia. Yhtään ainutta näistä ketjuista en ole itse aloittanut.

Vierailija
174/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhteiskunnan huipulla olevat ihmiset huippuälykkäitä? Kappas. Ilmankos täällä meneekin hommat niin putkeen.

Vierailija
175/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah:D Miehet älykkäitä. Ai jaa...:D

Vierailija
176/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyystestit mittaavat myös avaruudellista tajua, joka on naisilla luontaisesti huono. Naiset ovat tarkempia tulkitsemaan kehon kieltä ja ilmeitä.

Ei mua haittaa että mies on joissain asioissa älykkäämpi kuin minä. Mitä väliä sillä on? Miehille on edelleen myytti "naisen vaisto".

Vierailija
177/178 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:51"]

Miksi miehet ovat älykkäämpiä, kuin naiset? ... Selvästikään sinä et kuulu älykkäimpien miesten joukkoon. Ihan otsikonkin perusteella.

[/quote]

Äläs nyt ole ilkeä. Ap tarvitsee vain pilkun mittaisen tuumaustauon ajatuksensa loppuun viemiseen. Kyl se sieltä tulee.

Vierailija
178/178 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:51"]

Miksi miehet ovat älykkäämpiä, kuin naiset? ... Selvästikään sinä et kuulu älykkäimpien miesten joukkoon. Ihan otsikonkin perusteella.

[/quote]

Äläs nyt ole ilkeä. Ap tarvitsee vain pilkun mittaisen tuumaustauon ajatuksensa loppuun viemiseen. Kyl se sieltä tulee.

[/quote]

Kun ollaan jääty väittelyssä pahasti jalkoihin, aletaan saivartelemaan oikeinkirjoituksesta, kun ei muuta keksitä.