Muita, jotka epäröivät kolmannen rokotteen ottamista?
Olen saanut toisen rokotteen elokuussa, ja mietin nyt että ottaisinko kolmannen vai en. Olen perusterve ja 25v, joten mitään varsinaista terveydellistä syytä rokotteen ottamiselle ei ole.
Mietin kuitenkin, että vaikeutuuko elämäni myöhemmin jotenkin jos minulla on vain kaksi rokotetta, eli "kannattaisiko" sen takia käydä hakemassa se kolmas. Olen sote-alalla, joten tätä täytyy miettiä ihan työpaikankin kannalta.
Kommentit (27)
Maaliskuusta alkaen sitten uusi rokote omicroniin joka on taas 2+1.
Kaksi rokotetta otettu, kolmatta en enää ota koska olen 30v ja perusterve enkä muutenkaan kannata pakkorokotuksia enkä koronapassia.
Olen 65 vuotta. En ole ottanut piikkejä koronaan. Olen terveenä ollut. En tunne ketään, joka olisi saanut koronan. Minulla ei ole mitään vakavia sairauksia tai lääkkeitä. Olen laiha. En polta. Asun Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen toisen rokotteen teho laskee tuossa ajassa ja pidät immuniteettia yllä ottamalla kolmannen. Aion itse ottaa.
Niin se voi olla, että jos tuohon piikityskierteeseen lähtee, niin se on sitten pakko ottaa jatkossakin kaikki piikit, koska oma luontainen immuniteetti on pilalla :(
Mene nyt oikeasti roskiin tuon hörhöilypaskasi kanssa. V***n kokovartalofolio.
Otin kolmannen heti kun sain, mutta neljättä en ainakaan tätä sama ole ottamassa. Matkustaminen on minulle tärkeää ja uskon, että kolme tulee olemaan monessa paikassa vaatimus nyt keväällä ja kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen toisen rokotteen teho laskee tuossa ajassa ja pidät immuniteettia yllä ottamalla kolmannen. Aion itse ottaa.
Niin se voi olla, että jos tuohon piikityskierteeseen lähtee, niin se on sitten pakko ottaa jatkossakin kaikki piikit, koska oma luontainen immuniteetti on pilalla :(
Mene nyt oikeasti roskiin tuon hörhöilypaskasi kanssa. V***n kokovartalofolio.
Tunteisiin.....!!
Jotenkin surullista, että ihmiset ottavat rokotteita koronapassia ja karanteenin välttämistä varten eivätkä terveyden vuoksi.