Ketkä kaksi julkkista olet joskus sekoittanut keskenään
Ketkä näyttävät samalta mielestäsi edelleen tai jotka sekoitit vaikka lapsena tai nuorena.
Aloitan: Matt Damon ja Mark Wahlberg.
Pienestä kuvasta saatan edelleen sekoittaa
Kommentit (485)
Mulla menee sekaisin aina Martti Ahtisaari ja Martina Aitolehti. Koskaan ei tiedä kumpi seurustelee Tauskin kanssa.
Kimmo Vehviläinen ja Sami Kuronen, jostain syystä en koskaan muista kumpi on kumpi...
Vierailija kirjoitti:
Keira Knightley ja Natalie Portman
Nämä ja Vinona Ryder.
Salomonin ja Frederikin sekoitin aikoinaan. Luulin ensin, että yksi ja sama henkilö.
Sekoitin kerran Ville Haapasalon vanhemmat keskenään. Siitä seurasi, että syntyi Ville Hadtzapurilainen
Minä en sekoita ketään kun julkkisnaiset, siis nämä nuoremmat, ovat melkein samanäköisiä isoine tekohuulineen ja valtavine tekoripsineen ja meikattuna kiinalaisiksi. On "suvipitkänen-nooramanninen- tyyppejä ja mattilakarita-hannelelauri-tyyppejä". Ne kaksi tyypillisintä suomalaisnaisen prototyyppiä.
Äänensä puolesta sekaisin menevät Jamppa Tuominen ja Lea Laven... Ei vaan pysty erottamaan.
Ulkonäöllisesti tulee mieleen parit Janne Ahonen - Eric Bana sekä Christian Horner - Christian Slater, molemmissa kaksikoissa on mielestäni tosi paljon samaa...
Alma Hätönen ja Anna Abreu. Jessica Chastain ja Bryce Dallas Howard. Javier Bardem ja Jeffrey Dean Morgan. Daniel Radcliffe ja Elijah Wood.
Kurt Russell ja Patrick Swayze.
Jere Karalahti ja Matti Nykänen
Ina Mikkola ja Iiris Suomela.
Doppelgängerit.
Vierailija kirjoitti:
Äänensä puolesta sekaisin menevät Jamppa Tuominen ja Lea Laven... Ei vaan pysty erottamaan.
Ulkonäöllisesti tulee mieleen parit Janne Ahonen - Eric Bana sekä Christian Horner - Christian Slater, molemmissa kaksikoissa on mielestäni tosi paljon samaa...
Minulla menee äänen puolesta Antti Tuisku ja Paula Koivuniemi.
Ei mene sekaisin, mutta uskomattoman saman näköisiä...
Aamir Khan ja Tom Hanks.
Paris Hilton ja Kareena Kapoor.
Se sukupuolensa vaihtanut Elena ja sitten joku homo joka deittaili jossain deitti tv-sarjassa.
Mä tajusin vasta sitä viimeisintä Ylen sinkut paljaana ohjelmaa katsoessani ettei se Elena olekaan se deitti-homomies kun olikin mennyt operaatioonsa jo paljon aikaisemmin 😮
Jennu Haukio ja Timo Soini.