Lähetin miehelleni...!!?
lounasaikaan seksiviestin, mutta hän ei ole vastannut viestiini mitään koko päivänä! Mitä kummaa?? Viestini oli kiihkeän viettelevä, jossa kehuin hänen....
Lähden itse töihin, ennen kuin hän kotiutuu töistä..tylsää. Mitä miehen päässä mahtaa liikkua?!
Kommentit (7)
tai sitten ei tajua että siihen " pitäisi" vastata. Miehet ei aina ymmärrä...
Eli käyttää työsimiä töissä ja kotisimiä kotona. Jos on, olet voinut laittaa väärään numeroon...
oma ja työkapula erikseen. Molemmat töissä saatavilla. Välitystiedot sain heti sillon 11.00. Mitenköhän tässä nyt pitäisi reagoida, jos mieheni ei iltamyöhällä töistä tultuani kommentoi viestiä mitenkään?! Pitäisikö loukkaantua vai kaataa mies sänkyyn (ellei ole jo nukkumassa)?
T. ap
ja sit venannu illalla himassa naama mutrussa, kun ei mitään vastausta tullut. Mies on ollut ihan ällikällä lyöty, koska vaikka viesti oli ilahduttanut häntä, hänelle ei tullut mieleenkään, että olin odottanut siihen vastausta. (kun eihän siinä kysytty mitään...)
mut ei useinkaan kommentoi mitään mun suuriin oivalluksiin tai tunteenpurkauksiin viestittelemällä. eikä sitten kommentoi kotonakaan mitään töistä tultuaan, paitsi jos kysyn. on kuin en olisi mitään viestiä lähettänytkään, jos ei kysy siis :-/
kun yleensä mieheni vastaa lähes kaikkiin viesteihini. Jos vaikka kerron olevani niiiin väsynyt, että nukahdan melkein luennolle, vastaa hän siihenkin jotain piristävää.
Tämä viestini hänelle oli nimenomaan oivallus/ehdotus yhteisestä kivasta. Olisi varmaan pitänyt heittää johonkin väliin vielä kysymysmerkki, niin olisin saattanut saada vastauksen...
On saattanut juuri olla vessassa tai puhua toisessa puhelimessa ja puhelun loputtua unohtanut kuulleensa viestin merkkiäänen tms. Miehet ei toimi samoin kuin naiset, jotka vilkuilee varmuuden vuoksi puhelinta tuon tuosta.
Kyllä se sieltä kohta jotain viestiä laittaa... Tai yllättää sut siinä vaiheessa viestillä, kun itse olet töissä!