Hoksasin tänään, että työkaveri huijaa 45000km vuodessa
verotukseen ym mukavaa. Eikä tässä ainoat vakuutus/verohuijauksensa. Kyseessä olevinaan "hyvän perheen kermapylly" . Luulee, ettei kukaan ole hoksannut. Luulen, että hän saa kesäloman alkajaisiksi kivaa postia :) . Asuu siis avokkinsa luona, mutta osoite vanhempien kotiin. Yli 100 km suuntaansa. Tenhyt huijaustaan jo vuosia.....
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:05"]siis minusta on ilmoitettu ilman syytä ja vielä irvailtu.
- Mutta minun ei tarvitse ilman syytä ilmoittaa. Minun tarvitsee vain kertoa totuus ja painaa pää illalla hyvin mielin nukkumaan. Nyt poistun. Hyvää yötä myös huijari kaupungissa nimeltä K....... . Ota opiksi ja ole rehellinen. Sinulla on jo kaikkea, maallinen omaisuus (liikaakin) ja sinä halusit aina vaan lisää ja lisää, Samaan aikaan toiset rypevät köyhyydessä.
REHELLISTÄ JA OIKEUDENMUKAISTA KÖYHÄÄ EI KOSKAAN KANNATA LOUKATA EIKÄ SUUTUTTAA.
Muistakaa tämä ihmiset.
[/quote]
Tota, pitäskö sun hankkiutua hoitoon ku ei taia olla iha kaikki kotona?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:04"]
Mikä ihmisiä vaivaa? Siis tällä sivulla pyörii varmaan vaan jotain sossupummeja koska ovat siis veropetoksen kannattajia?? Hyvin outoa. Itse en ainakaan duunarina tue yhtään veropetoksia koska minähän ne metkut maksan kun valtio ei saa sille kuuluvia veroja kerättyä vaan kierretään ja huijataan. Ihme sakkia. Ilmoitusta vaan!
Olen aivan samaa mieltä! Huijaukset ja rikokset maksamme me rehelliset lainkuuliaiset ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:05"]siis minusta on ilmoitettu ilman syytä ja vielä irvailtu. - Mutta minun ei tarvitse ilman syytä ilmoittaa. Minun tarvitsee vain kertoa totuus ja painaa pää illalla hyvin mielin nukkumaan. Nyt poistun. Hyvää yötä myös huijari kaupungissa nimeltä K....... . Ota opiksi ja ole rehellinen. Sinulla on jo kaikkea, maallinen omaisuus (liikaakin) ja sinä halusit aina vaan lisää ja lisää, Samaan aikaan toiset rypevät köyhyydessä. REHELLISTÄ JA OIKEUDENMUKAISTA KÖYHÄÄ EI KOSKAAN KANNATA LOUKATA EIKÄ SUUTUTTAA. Muistakaa tämä ihmiset. [/quote] Tota, pitäskö sun hankkiutua hoitoon ku ei taia olla iha kaikki kotona?
[/quote] Tuo kysymys tullaan vielä kysymään sinunlaisilta huijareilta. Mikä vituttaa? rehellisyys taitaa keljuttaa, kun et itse siihen kykene.
ai jos saa vaikka 13 500 euroo huijauksen takia veronpalautuksii, niin ei kannata vai ? ootte te sairaita, sitten näät mummosi varastavan banaanin ja ilmoitat näpistyksestä. mutta iosista huijauksista ei saisi. ap ilmoita ihmeessä!