Mitä muotia et ymmärrä/et ymmärtänyt?
Mä en ymmärtänyt sitä muotia, mikä mun nuoruudessa oli, että farkut revitty pepun (kankkujen) alapuolelta. Todella törkeen näköset housut!!! O_o
Kommentit (21)
nilkat paljaana. eli housut näyttää liian lyhkäisiltä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:40"]nilkat paljaana. eli housut näyttää liian lyhkäisiltä.
[/quote]
Ja vyötäröltä löysät.
Joskus 2003-2004 paikeilla nuoret naisen käyttivät sellaisia pitkävartisia nyöritettyjä tennareita, jotain nyrkkeilijöiden kenkiä ne ovat kai alunperin olleet. Samoihin aikoihin olivat muodissa sellaiset kapeakärkiset, vähän Leningrad Cowboys -tyyppiset kengät. En tykännyt.
En ymmärrä, miksi lenkkarit (yleensä ne niken air maxit tai vastaavanlaiset hirvitykset) yhdistetään muuten asiallisen näköisiin arkivaatteisiin. Miksi?!?!
Sitä että pylly pitää aina piilottaa jollain pitkällä paidalla tms. ja sitten kävellään kadulla silleen että koko ajan vedellään sitä paidanhelmaa alemmas ettei vaan pylly näy, vaikka olisi housutkin jalassa.
Freddy-persehousuja. Näin eilen semmoiset viiskymppisen naisen jalassa.
Mä en kans noista air maxeista tykkää sitten ollenkaan. Jotenkin ne vaan on semmoset isot ja kömpelöt tollukat eikä sovi oikeen minkään kanssa. Ja välillä niitä näkee yhdistettynä joihinkin kevyihin ja hempeihin kesävaatteisiin, ei vaan toimi ei!
-Verkkareiden kanssaa joku siisti paita ja laukku
-Legginsit housuina
-Freddyt
-Talvella tennarit ja nilkat paljaana, takki auki
..
-polvipituiset legginsit ja melkein polviin ulottuva hame/mekko
90-luvulla ne hirveät läskipohjakengät!
Semmoset lyhyet shortsit, että pakarat ja varmaan persreikäki vilkkuu..
Vuodesta toiseen näkyvä ilmiö.. Sukat ja sandaalit! Hyi ällötys!
Napapaita yhdistettynä persposket paljastaviin shortseihin. Pojilla/miehillä farkut joitten haarat roikkuu nilkoissa asti
Crop topit, vai miksi näitä koneessa kutistuneen näköisiä lyhyitä paitoja ja toppeja nyt kutsutaan.
Ja miehillä vainonhakkajapaidat/topit ovat oksettavia.
Tätä nykyistä housumuotia, eli niitä epämääräisen lököttäviä väri- ja kuvio-oksennuspöksyjä.
Tämän hetken kuumin trendi: makkarankuoriverkkarit ja neonväriset lenkkarit kokoaikaisena asuna. Joidenkin vuosien päästä tällekin muodille nauretaan.
Ylisuuria olkatoppauksia (80-luvulla) naisten vaatteissa. Eihän olkapäiden tarvitse näyttää muhkeilta.