Apua joku outo mies on oventakanani.
Tulin kaupasta noin kello 18 ja olin kävellen. Näin kun joku oudon näköinen pitkähkö mies käveli perässäni. Ja kun menin rappu käytävään jäi seisomaan taloni eteen. Oveni on siis rappukäytävän ikkunan edessä ja mies oli ilmeisesti nähnyt mihin asuntoon menin. Nyt olin lähdössä koiran kanssa lenkille ja tupakalle niin ihan vahingossa ovisilmää vilkasin että kukas tuolla istuu ja näin että sama mies istui oveni takana rappusilla. Mulla alko puristaa ihan saakelisti rintaa ja kurkkua ja sydän sykki ihmetahtia. Mies oli tosiaan seurannut mua istunut rapussa oven takanani 3h ja on vieläkin siellä. Aina kun kurkkaan ovisilmästä ja näen tuon hahmon meinaa jalat mennä alta. Mitä teen en uskalla huutaa mitään kun pelkään että mies alkaa ovea hakkaamaan ja huutelemaan jotain.
Kommentit (25)
Huuda sille oven läpi et mitä se tahtoo, soita poliisit jos on pakko
No voithan soittaa poliisit ja varmistaa että ongelma poistuu. Kyllä ne ainakin tulee käymään. Kysy niiltä neuvoa.
Hän tappaa sinut tunnin kuluessa, sori.
OventakanaNI? Minun oveNI takanaNI on joskus ollut ihmisiä, jotka ovat olleet tulossa kylääNI.
Pane sitä niin Se lähtee sen jälkeen hippulat vinkuen mäkeen.
Joo nyt näin kun naapurin mies käveli rappukäytävässä niin mies nousi heti ylös ja lähti ei sanonut mitään. Nyt äkkiä tupakalle ja käyttämään koira. T.ap
Hyi hitto, mikähän sekopää sekin vaan on :O. Eikai hän sentään takaisin tullut?
Palaakohan ap enää palstalle.. huomenna saamme lukea uutisia lehdestä.
Miten ihmeessä vilkaistaan vahingossa ovisilmään?
Kuulostaa saman tason vahingolta, kun eräänkin pettäjämiehen selitys, että vahingossa pani.
Annan kun arvaan, ap, taas ihan vähän tärisit?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:47"]Tulin kaupasta noin kello 18 ja olin kävellen. Näin kun joku oudon näköinen pitkähkö mies käveli perässäni. Ja kun menin rappu käytävään jäi seisomaan taloni eteen. Oveni on siis rappukäytävän ikkunan edessä ja mies oli ilmeisesti nähnyt mihin asuntoon menin. Nyt olin lähdössä koiran kanssa lenkille ja tupakalle niin ihan vahingossa ovisilmää vilkasin että kukas tuolla istuu ja näin että sama mies istui oveni takana rappusilla. Mulla alko puristaa ihan saakelisti rintaa ja kurkkua ja sydän sykki ihmetahtia. Mies oli tosiaan seurannut mua istunut rapussa oven takanani 3h ja on vieläkin siellä. Aina kun kurkkaan ovisilmästä ja näen tuon hahmon meinaa jalat mennä alta. Mitä teen en uskalla huutaa mitään kun pelkään että mies alkaa ovea hakkaamaan ja huutelemaan jotain.
[/quote]
Sama mies toimi samalla tavalla oman oveni takana viikko sitten. Pääsin hänestä eroon Ikiturhon loitsulla.
Voi ei, nyt se hakkaa ovea. Mitä teen? Tietääkö se, että olen yksin kotona?
Joku puli sammunu rappukäytävään istuulteen.
Pitäisköhän sun soittaa vaikka poliisit paikalle? Tai joku esim. Miespuolinen kaveri tsekkaamaan tilanteen?