Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kuohuviini rippijuhliin?

Vierailija
29.06.2015 |

Mitä kuoharia suosittelette rippijuhliin tervetulijaismaljaksi, ja miksei täytekakun kyytipojaksikin? Olisi mukava kohottaa maljaa esikoisen kanssa ripillepääsyn kunniaksi :-)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse oikea viinisieppo, mutta rippijuhlissa emme ole tarjoilleet edes kuohuviiniä. Sitten kun sankarikin on täysi-ikäinen, niin viinitarjoilu on ok.

Vierailija
2/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alkoholitonta Alkosta ostettua rosékuoharia. Oli ihan hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kuoharia. En taida laittaa edes alkoholitonta

Vierailija
4/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.alko.fi/tuotteet/525997/?fromsearch=true#ath

Ihan älyttömän hyvää! Tarjoiltiin mun rippijuhlissa. Täysi-ikäisenä vieraille tarjottiin MUMMia mutta ite oon tota kaikissa juhlissa juonut :)

Vierailija
5/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut alkoholittomia vaihtoehtoja. Poika on itse toivonut oikeaa kuohuviiniä, ja hänen juhlathat ne on. Toi rose vois olla kiva. Mulle ainakin maistuu. ap

Vierailija
6/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:50"]En ajatellut alkoholittomia vaihtoehtoja. Poika on itse toivonut oikeaa kuohuviiniä, ja hänen juhlathat ne on. Toi rose vois olla kiva. Mulle ainakin maistuu. ap
[/quote]
Tuleeko myös booli ja snapsit, jos poika toivoo?

Vierailija
7/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika toivoi kossu-campari boolia ja pientä shottikisaa sekä beerpongia rippijuhliinsa, no nehän se sai! Hauskat juhlat, mukava tapa juhlia.

Vierailija
8/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuoharia rippijuhliin! Juhlat ovat 15-vuotiaan. Ylioppilasjuhlat/ammattiin valmistujaiset on eri juttu, sillä juhlittava on yleensä itsekin silloin jo täysi-ikäinen. 

Vierailija
9/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Luin, että mikä kuohuviini ryyppyjuhliin.
Ei mulla muuta.

Vierailija
10/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä alapeukuttajien kerho täällä on? Mun rippijuhlissa v. 1991 olo skumppaa tarjolla, eipä sitä kukaan kummaksunut eikä minustakaan tullut alkkista. ..ohis

Vierailija
11/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Omissa rippijuhlissani ei ollut todellakaan minkäänlaista alkoholitarjontaa. Sain oikein suostutella äitini tekemään alkoholittoman boolin, kun pidin sitä juhlallisempana, kun perus limut.
.
Täysi-ikäistyttyäni olin sukulaistytön rippijuhlissa, ja siellä kilisteltiin skumpalla, ja tarjolla oli viiniejä, olutta ja lonkeroa. Viinit ruuan kanssa, ruokaan oli panostettu kunnolla. Myöhemmin juotiin sit lonkeroa ja olutta.
.
Mua hämmensi, koska vieraana oli paljon alaikäisiä nuoria, 14-17 vuotiaita, ja he pistivät sitten rellestäen. Kyllä meni juhlatunnelma vähän pilalle, kun siinä alaikäisiä örvelsi, ja vanhemmat raahasivat nuoriaan korvasta puhutteluun sivumpaan.
.
Joten mietipä ap tarkkaan, jos tulee alaikäisiä vieraita. Heidän vanhemmat tuskin arvostavat alkoholitarjontaa, kun nuoria alkoholi kuitenkin houkuttelee!

Vierailija
12/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:10"]Huhhuh! Omissa rippijuhlissani ei ollut todellakaan minkäänlaista alkoholitarjontaa. Sain oikein suostutella äitini tekemään alkoholittoman boolin, kun pidin sitä juhlallisempana, kun perus limut.
.
Täysi-ikäistyttyäni olin sukulaistytön rippijuhlissa, ja siellä kilisteltiin skumpalla, ja tarjolla oli viiniejä, olutta ja lonkeroa. Viinit ruuan kanssa, ruokaan oli panostettu kunnolla. Myöhemmin juotiin sit lonkeroa ja olutta.
.
Mua hämmensi, koska vieraana oli paljon alaikäisiä nuoria, 14-17 vuotiaita, ja he pistivät sitten rellestäen. Kyllä meni juhlatunnelma vähän pilalle, kun siinä alaikäisiä örvelsi, ja vanhemmat raahasivat nuoriaan korvasta puhutteluun sivumpaan.
.
Joten mietipä ap tarkkaan, jos tulee alaikäisiä vieraita. Heidän vanhemmat tuskin arvostavat alkoholitarjontaa, kun nuoria alkoholi kuitenkin houkuttelee!
[/quote]
Viinejä, sori kirjoitusvirhe!

Vierailija
13/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:50"]

En ajatellut alkoholittomia vaihtoehtoja. Poika on itse toivonut oikeaa kuohuviiniä, ja hänen juhlathat ne on. Toi rose vois olla kiva. Mulle ainakin maistuu. ap

[/quote]

Harkitkaa nyt silti alkoholitonta kuohuviiniä. Ne ovat kuitenkin ihan "oikeita" kuohuviinejä ja ihan hyvän makuisiakin.