Mitä ihmettä? :0 Makuuhuoneeni ikkunan eteen vievät suuret jalanjäljet.
Siis asun yksinään omakotitalossa ja pihassa on pehmeä vähän niin kuin kosteaa hikkearanta hiekkaa. Ja siis hiekassa on isot saappaan jäljet jotka päättyvät siihen. Ei siis takasin tulo jälkiä. Kävin vielä kävelemässä sielä ja katsoin niin takasin ei voi tulla ilman, että ei tulisi jälkiä. Apua D:. Eilen niitä ei ollut.
Kommentit (17)
Huono trolli, jotten sanoisi. Yrityksestä saat kuitenkin yhden pisteen.
Naapurin setämies-Pena on tirkistelijä. :)
Mitä taas tämä ei ole mitään leikkiä. D:
Mulle tulee aina näistä jutuista mieleen Tuksu :D :D
Minulla sama. En tiedä mitä pitäisi ajatella.
Siis kävin vielä katsomassa mistä jäljet tulevat niin ne alkavat keskeltä pihaa ja päättyvät ikkunalle. Tämä kuulostaa provolta mutta pelottaa oikeasti ihan helve*isti. T.ap
Liimaa ikkunaan paperi johon kirjotat tirkistelijälle jonkun ovelan viestin seuraavaa kertaa varten
Pue iltamyöhäsellä pitsiset alusvaatteet ja silkkinen, lyhyt aamutakki päälle. Ota pieni taskulamppu kätöseesi ja lähde kävelemään päämäärättömästi ulos lamppua villisti heilutellen ja kyselet tukahtuneella, pelokkaalla äänellä "kuka siellä, tule esiin." Tämän jälkeen juokset pakokauhun vallassa lähimpään metsään ja annat oksien repiä vaatteesi ja itsesi verille ja kiljut kurkku suorana apua. Eiköhän hiippailija säikähdä! Tai ei.
Meillä kävi myös edellisessä rivitaloasunnossa hiippailija pihalla. Välillä oli lumessa jäljet makkarin ikkunan alla (kun vain ohuet pellavaverhot, joista näkyi läpi). Muutaman kerran näin miehen tuijottamassa ikkunasta sisään (jos itsellä ei ole verhot kiinni, ja sisällä valot päällä, sitähän on aivan kuin näyteikkunassa ja todella vaikea havaita hahmoa lasin toisella puolella).
Suunnittelimme jo asunnosta poissa muuttoa, aiheutti minulle pelkoja. Lopulta tuli kunnon hanki, ja pystyimme aina tarkistamaan hangesta onko hiippari käynyt. Jälkien ilmestyminen loppui, ja unohdin koko asian. Nyt vasta muistin!
TSEMPPIÄ. en osaa neuvoa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:51"]
Liimaa ikkunaan paperi johon kirjotat tirkistelijälle jonkun ovelan viestin seuraavaa kertaa varten
[/quote]
Kirjoitat helvetin isolla HOX!!!! Ja sitten aivan pienellä alle että "samperin tirkistelijä, sinut on nähty ja riistakamera kuvasi sinut juuri nettiin".
Saapasjalkakissa on ns. kollillaan ja kävi merkkaamassa nurkkanne, mutta loikkasi sitten sadan peninkulman saappaillaan naapuriin.
Tuon takia en osta asuntoa koskaan ensimmäisestä kerroksesta ja rivarit eivät pahemmin kiinnosta kaupungissa. Suosittelen ostamaan kaihtimet ja hyvät pimennysverhot. Kaihtimistakin näkyy läpi jos katsoo tarpeeksi läheltä.
Minulla oli sama ongelma opiskelija-aikana asuessani erään kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. Askeljäljet olivat lumessa ja ne tulivat tieltä suoraan ikkunani alle. Tätä tapahtui kunnes ostin pimennysverhot ja aloin pitämään ikkunani pysyvästi peitossa.
Kyseessä on joku runkkari, joka tuijottaa sinua ikkunan takaa pimeällä.
Eikä varmasti ole minun selkeät miehen jalan- jäljet.