Ennustan taas Tarot -korteista viidelle ensimmäiselle
Olen ennustanut ennenkin! Kertokaa mistä aiheesta haluatte tietää niin kerron!
Kommentit (41)
Miltä näyttää syksyn työtilanteeni? Entä kesä, tuleeko toimintaa elämään?
Ihanaa jos vastaat!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:38"]
Miksi hyppäsit minun yli? :/
Koska tuollaisia ei oikein taroteista ennustella, mutta tyttö. :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:20"]
Ylipäänsä jotain mitä kortit sanoo :)
[/quote]
Menneisyys: Suuret velat tai menestyksekäs elämä, joka perustuu toisten vastoinkäymisiin
Nykyisyys: Tämä on riskinoton aikaa! Sinulla on nyt hyvä onni ja onnistut tavoitteissasi! Varo epäsovinnaisia ihmisiä.
Tulevaisuus: Sinulla on salaisuus, joka on vaarassa paljastua. Luota vaistoihisi, nyt niitä tarvitaan!
[/quote]
Kiitän ja kumarran! Hassustu sattui. Tosiaan on salaisuus, joka ei vielä saisi paljastua.
Kerrotko minullekkin, pääsenkö opiskelemaan haluaamani paikkaan?
En ole viides, mutta olisin todella kiitollinen jos katsoisit minulle. Olen ollut sinkkuna ikuisuuden ja ajattelin että näin loppuelämäni myös jatkuu. Kunnes ihan kunnallisten sattumusten kautta elämääni tuli vaalea nauravainen mies. En ajatellut hänestä sen kummempia, mutta viimeksi kun taas kohdattiin olosuhteiden pakosta, minulle heräsi kummallinen tunne. Aivan kuin olisin aistinut jotakin välillämme? Mitä näet tähän, kehittyykö tästä jotain vai olenko erehtynyt kokonaan?
Mitä tämä muutos tuo tullessaa? Oliko sittenkään oikea siirto?
Viihdynkö kumppanini kanssa helsingissä jonne muutamme kesällä? Pääsenkö opiskelemaan alalle jossa kävin pääsykokeissa? Kiitoksia jo etukäteen <3
Olipa huono tuuri, kun en ehtinyt kirjoittaa tarpeeksi nopeaa ja jäin kuudenneksi :)
No ehkä olen juuri se, joka jää aina lehdelle soittamaan ja huonotuurinen. Ei kait tuohon ennustusta tarvi
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:21"]
Ihan yleisesti tulevaisuudesta
[/quote]
Uusi alku, uuden syklin käynnistyminen olisi tiedossa. Nyt tahdonvoimaa ja määrätietoisuutta! Sinulla joko on tai on tulossa elämääsi luotettava ihminen. Voit tukeutua häneen! Jokin iso päätös elämässäsi on myös tulossa ja joudut pähkäilemään kahden tien välillä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:22"]
Saako mieheni yhtiökumppaninsa kanssa hommat selväksi?
[/quote]
Kyllä, mutta enemmän yhtiökumppanin eduksi
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:21"]
Ihan yleisesti tulevaisuudesta
[/quote]
Uusi alku, uuden syklin käynnistyminen olisi tiedossa. Nyt tahdonvoimaa ja määrätietoisuutta! Sinulla joko on tai on tulossa elämääsi luotettava ihminen. Voit tukeutua häneen! Jokin iso päätös elämässäsi on myös tulossa ja joudut pähkäilemään kahden tien välillä.
[/quote]
Kiitos.
Vastaa vielä minulle....tulenko raskaaksi?
Työt! Milloin saan töitä??