Ennustan taas Tarot -korteista viidelle ensimmäiselle
Olen ennustanut ennenkin! Kertokaa mistä aiheesta haluatte tietää niin kerron!
Kommentit (41)
Olen raskaana, tyttö vai poika tulossa?
Kaikki on vihdoin alkanut menemään hyvin. Miten käy näiden viimeisten pinttyneiden ongelmieni kanssa?
Saako mieheni yhtiökumppaninsa kanssa hommat selväksi?
Koska mä löydän rauhan ja rakkaan!
Tulenko muuttamaan tämän vuoden aikana? (Yksin vain kumppanin kanssa?)
Ei näytä sulla tänään oikein irtoavan!?
Yleisesti elämään, mitä tapahtuu tulevassa.
Miltä se näyttÄä tämä loppuvuoteni? Entä terveys? Ja se tumma mies, miten hänen laita?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:20"]
Ylipäänsä jotain mitä kortit sanoo :)
[/quote]
Menneisyys: Suuret velat tai menestyksekäs elämä, joka perustuu toisten vastoinkäymisiin
Nykyisyys: Tämä on riskinoton aikaa! Sinulla on nyt hyvä onni ja onnistut tavoitteissasi! Varo epäsovinnaisia ihmisiä.
Tulevaisuus: Sinulla on salaisuus, joka on vaarassa paljastua. Luota vaistoihisi, nyt niitä tarvitaan!
Katsotko vielä mulle: tienaaminen ja alanvaihto.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:21"]
Kerro mun tulevasta urasta
[/quote]
Jos sinulla ei vielä ole työtä, sellainen on tulossa. Jos on, niin parannuksia nykyiseen. Uuden paremman sopimuksen solmiminen kenties? Lisäksi joku todella mukava ja lämminsydäminen työtoveri tai pomo, josta tulet pitämään todella. Kortti viittaisi mieheen.
Kaikki on vihdoin alkanut menemään hyvin. Miten käy näiden viimeisten pinttyneiden ongelmieni kanssa?
[/quote]
Valitettavasti joudut painiskelemaan nykyisten ongelmien kanssa vielä jonkin aikaa. Hieman olisi niitä lisääkin tulossa. Älä paljasta liikaa toisille ihmisille asioistasi. Siitä kortit haluavat varoittaa.
Miksi hyppäsit minun yli? :/
nelonen
Mun parisuhteesta
[/quote]
Teillä on ollut parisuhteessanne riitoja, jotka ovat toistaiseksi ohi. Nyt voit luottaa kumppaniisi, hän on rehellinen sinulle. Itse alat myöhemmin kaivata enemmän vapautta suhteeseenne.
Ylipäänsä jotain mitä kortit sanoo :)