Nordea huono palvelu taso
Nordeassa toiminnat laskee ja konttorit suljetaan. Puhelinpalvelussa teinityttöjä jotka töykeitä. Minne pankkiin kannattaa vaihtaa?
Kommentit (20)
Jään seuraamaan. Pitäisi itsekin vaihtaa pois nordeasta kun lähin konttori nykyään 65km päässä.
Eipä ole pankin konttorissa tarvinnut 8 vuoteen käydä. Kaikki on hoitunut nopeasti etänä nordeassa.
Olen osuuspankin asiakas. Olen asioinut lähinnä netin kautta ja jatkuvasti oli ongelmia mm.palvelumaksujen kanssa. Olen harkinnut vaihtoa S-pankkiin juurikin palvelumaksujen takia. Palvelumaksut hoituisivat sillä että kävisin välillä S-kaupassa. Käyn muutenkin Prismassa ostoksilla. Alkaa jo tympiä kun maksan yli 8€/kk itseni palvelemisesta. Minulle vain ehdotettiin että ala omistaja-asiakkaaksi. Se maksaisi 100€. Pankissa en ole asioinut vuosiin. Sama vaikka iskisi maanjäristys Osuuspankin konttoriin.
Vaihdoin aikaa sitten OP -> Nordea. En ole katunut. OP oli aikamoinen mummopankki jossa oli/on vieläkin se kummallinen paikallisuus vahvasti läsnä. Konttorit on jotenkin omia yksiköitään ja vaikutti että nämä konttorit eivät tuosta vaan voi tehdä yhteistyötä tai edes kommunikoida. Sitten OP:lla on vielä se ihme osuustodistushöpinä. Meni varmaan vuosi tai kaksi kun olin jo pankkia vaihtanut niin jankkasivat siitä vielä. Meinasin sanoa että työntäkää se osuus sinne minne ei valo paista..
Ei ole Nordeakaan unelmien pankki mutta huomattavasti modernimpi ja kaikki toimii. Ei mitään kummallisuuksia, aito liikepankki. Olen premium asiakas enkä ole varma miksi sinne kelpuuttivat. Samassa syssyssä koko perhe premiumiin. Alussa premium oli oikeasti hyödyllinen eli vastasivat puheluun suitsait. Nykyään nihkeämpää. Sijoituspuolen neuvonta on näissä suomen kivijalkapankeissa aika koomista, varmaan pätee kaikkiin. Eläkeikää hipovat entiset kassatädit naputtaa työkaluihin asiakkaan toiveet ja resurssit ja sitten sulla on sijoitussuunnitelma:-) Hokevat vain että pitkässä juoksussa aina on noustu.
Kyllä pankissa saa palvelua, jos tuot mukanasi muutakin kuin hiekkaa kengissä.
Pankkien tehtävä on kerätä rahaa omistajille, ei palvella asiakasta, piste.
Ei siellä konttorissa käydä muuten kuin jos on joku asuntokauppa, jonka yhteydessä nostetaan lainaa. Vai hoituukohan nekin jo sähköisesti ilman papereita ja kuulakärkikynää?
Viimeksi käytiin konttorissa, kun tehtiin perheen sisäisiä lahjoituksia ja siirrettiin osakkeita arvo-osuustileiltä toisille. Onnistui todella näpsäkästi, kun kaikilla on arvo-osuustilit Nordeassa eikä tullut kulujakaan paljon mitään.
Nordealla on kohtelua ei palvelua.
ei pysty maksamaan ulkomaantileille ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pankissa saa palvelua, jos tuot mukanasi muutakin kuin hiekkaa kengissä.
Yleensä siihen vaaditaan puolen miljoonan sijoitusvarallisuus, joka on vieläpä annettu varainhoitoon.
Tyydymme mieluummin vaatimattomampaan palveluun ja hoidamme sijoitukset itse.
Itse olen tyytyväinen Nordean palveluun. Tilit myös Danskessa, joka ei yllä Nordean tasolle palvelun suhteen. Myös OP: ssa tili, ihan ok sielläkin.
Minä ainakin arvostan Nordean pörssikurssin arvonnousua ja osingon määrää en niinkään palvelua koska en ole sen pankin asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pankissa saa palvelua, jos tuot mukanasi muutakin kuin hiekkaa kengissä.
Eli teet pankille vapaaehtoisesti lahjoituksia maksamalla rahastojen hallinnointikuluja, makuutat nollakorkoisella tilillä varoja jne:-)
Minulla on valtaosa sijoitusvarallisuudesta sijoitusasunnossa ja loput kasvaa korkoa kotipankin ulkopuolella. Vain pieniä rahastosijoituksia kotipankissa ja yhtä pörssiosaketta säilytyksessä. Pitkään kotipankki koitti suostutella laittamaan enemmän heidän tuotteisiin. Kypsähtivät kun en lämmennyt, olisin ollut niin sanotusti hyvä asiakas. Kyselin jokin aika sitten korkotarjousta määräaikaistalletukselle. Eivät edes vastanneet. Tätejä potuttaa, buhaha
Vierailija kirjoitti:
Olen osuuspankin asiakas. Olen asioinut lähinnä netin kautta ja jatkuvasti oli ongelmia mm.palvelumaksujen kanssa. Olen harkinnut vaihtoa S-pankkiin juurikin palvelumaksujen takia. Palvelumaksut hoituisivat sillä että kävisin välillä S-kaupassa. Käyn muutenkin Prismassa ostoksilla. Alkaa jo tympiä kun maksan yli 8€/kk itseni palvelemisesta. Minulle vain ehdotettiin että ala omistaja-asiakkaaksi. Se maksaisi 100€. Pankissa en ole asioinut vuosiin. Sama vaikka iskisi maanjäristys Osuuspankin konttoriin.
100€ saa takaisin, jos päättää omistaja-asiakkuuden. Ei ole mitään järkeä maksaa 8€/kk palvelumaksuja.
Ainakin ennen jotkut liittyivät useampaankin osuusliikkeeseen, kun sijoitetuille satasille maksettiin hyvää korkoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin arvostan Nordean pörssikurssin arvonnousua ja osingon määrää en niinkään palvelua koska en ole sen pankin asiakas.
Perjantaina olikin tuntuvaa nousua:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osuuspankin asiakas. Olen asioinut lähinnä netin kautta ja jatkuvasti oli ongelmia mm.palvelumaksujen kanssa. Olen harkinnut vaihtoa S-pankkiin juurikin palvelumaksujen takia. Palvelumaksut hoituisivat sillä että kävisin välillä S-kaupassa. Käyn muutenkin Prismassa ostoksilla. Alkaa jo tympiä kun maksan yli 8€/kk itseni palvelemisesta. Minulle vain ehdotettiin että ala omistaja-asiakkaaksi. Se maksaisi 100€. Pankissa en ole asioinut vuosiin. Sama vaikka iskisi maanjäristys Osuuspankin konttoriin.
100€ saa takaisin, jos päättää omistaja-asiakkuuden. Ei ole mitään järkeä maksaa 8€/kk palvelumaksuja.
Ainakin ennen jotkut liittyivät useampaankin osuusliikkeeseen, kun sijoitetuille satasille maksettiin hyvää korkoa.
Saa kyllä olla tähtitieteellinen tuottoprosentti että jaksaa moisen vaivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin arvostan Nordean pörssikurssin arvonnousua ja osingon määrää en niinkään palvelua koska en ole sen pankin asiakas.
Perjantaina olikin tuntuvaa nousua:-)
Olin myynyt jo hyvissä ajoin pois ennen osinkoa :)
Otin mieluummin 1,6€/osake voittoa kuin 0,8€ osinkoa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osuuspankin asiakas. Olen asioinut lähinnä netin kautta ja jatkuvasti oli ongelmia mm.palvelumaksujen kanssa. Olen harkinnut vaihtoa S-pankkiin juurikin palvelumaksujen takia. Palvelumaksut hoituisivat sillä että kävisin välillä S-kaupassa. Käyn muutenkin Prismassa ostoksilla. Alkaa jo tympiä kun maksan yli 8€/kk itseni palvelemisesta. Minulle vain ehdotettiin että ala omistaja-asiakkaaksi. Se maksaisi 100€. Pankissa en ole asioinut vuosiin. Sama vaikka iskisi maanjäristys Osuuspankin konttoriin.
100€ saa takaisin, jos päättää omistaja-asiakkuuden. Ei ole mitään järkeä maksaa 8€/kk palvelumaksuja.
Ainakin ennen jotkut liittyivät useampaankin osuusliikkeeseen, kun sijoitetuille satasille maksettiin hyvää korkoa.
Saa kyllä olla tähtitieteellinen tuottoprosentti että jaksaa moisen vaivan.
Jos saa osasta jopa 20% korkoa ja osasta vain 10% ja näkee liittymisen vaivan 20 eri osuusliikkeeseen ts.
100 € x 20 = 2000 € sijoitukset, niin siinähän saa vaivatonta tuloa vuodesta toiseen tililleen enintään 400 € ja bonukset ja alennukset päälle. Jälkimmäisiin toki riittäisi usein jäsenyys yhteenkin osuusliikkeeseen..
Nordea toiminut tosi hyvin. Apissa soittopyyntö niin soittavat. Lainaneuvottelu tehtiin videoneuvottelussa käymättä konttorilla kertaakaan.