Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaileeko kukaan varattua? Miten sujuu?

Vierailija
13.05.2015 |

Oletteko yhteydessä tähän varattuun kuinka usein? Pelkäätkö hänen puolisoaan?

Kuvitteletko voivasi luottaa tähän, jos hän joskus eroaisi ja aloittaisitte oikean suhteen yhdessä?

Vai haluatko hänen kanssaan vain seksiä vai toivotko kunnon suhdetta?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:09"]

Tässä kanssa huomaa että vaikka olis kuinka viriili, kaunis ja hyvä nainen ni joillekki se ei vaan riitä ja pitää saada se jännitys elämään toisen kustannuksella. Pelleilkööt ja selitelkööt ihmiset mitä haluavat mut salasuhteet on säälittäviä.

[/quote]

Tässä ei tapahdu mitään "toisen kustannuksella" minun näkökulmastani. Se on miehen vastuulla pitää liitostansa huolta kuten parhaaksi näkee. 

Ei kuulu minulle!

-mira

Vierailija
22/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:12"]

Että voi olla itsekkäitä ja välinpitämättömiä ihmisiä. Ettekö ymmärrä paljonko pettäminen voi sattua? Vai oletteko vain kylmiä?

[/quote]

Mies pettää, en minä. 

Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Minä olen aivan vapaa ihminen tekemään, mitä haluan. Minulla ei ole sitoumuksia kehenkään parisuhdemerkityksessä. 

-mira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikanaan tapaillut kahtakin varattua miestä (eri aikaan olivat kuvioissa), itse ollessani sinkku. Vastuu pettämisestä on ollut miehillä, minähän en ketään pettänyt. Ja en koe, että mulla olis MITÄÄN velvollisuuksia miesten vaimoja kohtaan tai että edes suostuisin kokemaan syyllisyyttä asiasta. Mä olin vastuussa vaan omasta hyvinvoinnistani ja siitä, että sillä hetkellä elin elämää jota halusin. Miehet olivat ihan itse vastuussa omista valinnoistaan ja saavat setviä asiansa vaimojensa kanssa. Se ei kuulu pakettiin. Suhteessa on aina jotain vikaa, jos toinen pettää ja siihen "vikaan" mä olen syytön. Miehille olen tehnyt selväksi, että mun oven taa ei tartte kenenkään vaimon tulla itkeen.

Vierailija
24/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yhteydessä tähän varattuun kuinka usein? Pelkäätkö hänen puolisoaan?

Tapailin varattua n. 8 kk ja tapailtiin kerran kuussa. En pelännyt puolisoa. En tiennyt hänestä mitään, en tiedä vieläkään, enkä edes halua tietää.

Kuvitteletko voivasi luottaa tähän, jos hän joskus eroaisi ja aloittaisitte oikean suhteen yhdessä?

Hän on eronnut, mutta en usko, että suhteesta tulee ikinä mitään vakavaa, joten en odota mitään suuria.

Vai haluatko hänen kanssaan vain seksiä vai toivotko kunnon suhdetta?

Niin kuin jo sanoin, ei ole vakavaa ja odotukset ei ole korkealla.

Vierailija
25/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tapailen montaakin varattua miestä. Käymme pelaamassa, leffoissa jne.
Meillä päin sitä kutsutaan ystävyydestä.
Seksin haen joko rehellisesti seksisuhteesta tai rehellisesti parisuhteesta.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
26/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä se fiilis, että saa kiellettyä ja on kiihottavampi kuin tylsä vaimo. Ihan itse mies pettää, ei ole mun asia heidän suhdettaan setviä tai selitellä tekemisiäni.

Vierailija
27/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:27"]

Joo, tapailen montaakin varattua miestä. Käymme pelaamassa, leffoissa jne. Meillä päin sitä kutsutaan ystävyydestä. Seksin haen joko rehellisesti seksisuhteesta tai rehellisesti parisuhteesta. Mikä teitä ihmisiä vaivaa?

[/quote]

Eli teet muuten samoja asioita kuin minä paitsi seksi?

Mikä siitä seksistä niin kummajaisen tekee? Huvittelua ja hyvää oloa molemmille sekin. Tykkäävätkö nämä puolisto siitä jotenkin enemmän, että käyt heidän miestensä kanssa elokuvissa, pelaamassa ym. 

Kai henkinen yhteys on jopa vielä enemmän "pettämistä" kuin pelkkä pano. 

En täysin ymmärrä pointtiasi. 

-mira

Vierailija
28/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:57"]MInkäs sille mahtaa jos tapaa hyvän, joka onkin parisuhteessa. Ja olenko ainoa joka tapailee varattua ilman seksiä??? Tykkään hänestä todella.
[/quote]

Voiko oikeesti tavata muka HYVÄN miehen/naisen jos se on jo valmiiks parisuhteessa ja heti valmiina pettään puolisoaan? Ei kuulosta hyvältä mun mielestä :D

Vierailija
29/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin, että mikä vaivaa niitä jotka pettää? Mä en ole ikinä pettänyt, mua on petetty. Mun mielestä sinkkua, joka haluaa vaivatonta ja hyvää seuraa + seksiä tyypeiltä, jotka miellyttää silmää, kroppaa ja aivoja, ei vaivaa mikään muu kun kyky elää elämäänsä juuri niinkuin itse haluaa. Sinkkuhan ei ole vastuussa kuin itselleen, right? Mutta mikä vaivaa tyyppiä joka pettää. Tässä syyllistetään vääriä henkilöitä.

Vierailija
30/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:12"]

Että voi olla itsekkäitä ja välinpitämättömiä ihmisiä. Ettekö ymmärrä paljonko pettäminen voi sattua? Vai oletteko vain kylmiä?

[/quote]

Mies pettää, en minä. 

Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Minä olen aivan vapaa ihminen tekemään, mitä haluan. Minulla ei ole sitoumuksia kehenkään parisuhdemerkityksessä. 

-mira
[/quote]Tavallaan joo mut kaikki naiset ei silti pystyis.Moraali, huono omatunto you know.Ihmisillä on erilainen arvomaailma

Vierailija
31/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajattelut paljon kyllä asiaa, vaikka kylmäksi jo haukuttiin. 

Miksi nimenomaan seksi olisi pettämistä? Minua petettäisiin paljon rankemalla tavalla kokemalla joku henkisesti läheisemmäksi. 

Mieheni tunteet ja ajatukset olisivat läsnä ihan jonkun toisen ihmisen kanssa. Mitä ihmettä siitä panemisesta, sehän on vain himoa. 

Meillä yhdistyy niin seksi kuin henkinen puoli saumattomasti. Tiedän, että mies rakastaa myös vaimoaan enkä ole siitä mustasukkainen lainkaan. Vaimossa on eri puolia kuin minussa, yhtä rakastettavia kuitenkin. 

-mira

Vierailija
32/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mira, 

onko sinua petetty ja miten siihen suhtauduit. syytitkö vain miestä vai tuliko negatiivisia tunteita myös naista kohtaan?

Vierailija
33/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mira, oletko nähnyt vaimon. tunnetko edes pintapuolisesti

Vierailija
34/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika kylmä sielu, tällä "Mirkulla"
M40

Vierailija
35/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Miralla olla mies vain mielikuvituksessa kun on aikaa av:lla tarinoida:)

Vierailija
36/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:55"]Taitaa Miralla olla mies vain mielikuvituksessa kun on aikaa av:lla tarinoida:)
[/quote]Joo, pistetään silmät kiinni.Ei mun mies ainakaan petä.......ja joo, on mullaki siniset silmät;)

Vierailija
37/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:45"]

mira, oletko nähnyt vaimon. tunnetko edes pintapuolisesti

[/quote]

En tunne edes pintapuolisesti. Tietysti olen miehen kanssa puhunut hänestä ja tiedän paljon asioita. 

Kerran olen sattumalta ohimennen nähnytkin, mutten siis puhunut mitään. Hän ei tunnista minua. Ihan hyvännäköinen nainen on, samaa ikäluokkaa kuin minä. 

Mitä tästä? Ajatteletko, että on vaikeampi asetelma, jos tuntee petetyn osapuolen?

Hyvinkin voisi olla näin. Mutta nyt vaimo on minulle anonyymi persoona, jota kohtaan minulla ei ole mitään tunteita. 

Vierailija
38/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:55"]Taitaa Miralla olla mies vain mielikuvituksessa kun on aikaa av:lla tarinoida:) [/quote]Joo, pistetään silmät kiinni.Ei mun mies ainakaan petä.......ja joo, on mullaki siniset silmät;)

[/quote]

Niin... mies ei tosiaan makaa tuolla sohvalla vuorokaudet ympäri. Ei kai ne "omatkaan" miehet niin tee? Vai mitä? Tai tiedä häntä, mikä kaljaveikko siellä vuokrakasarmissa sinulla lymyää.

Tosi tuore ja innovatiivinen pointti muuten sinulla. Ei voi olla totta, jos kirjoittaa tälle palstalle. Mikään ei voi olla totta! Toistan, ei mikään... 

Vierailija
39/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin just täällä himassa pelko perseessä et jos se Miran mies onki se mun mies?!?!? Ku mä oon niinku sen varassa.Et ei kai sentään.....En haluu uskoo.Ehkä koko Miraa ei oo olemassa? Eli miehet ei petäkään?

Vierailija
40/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 6 vuotta suhde varattuun mieheen, itsekin olen tahollani varattu. Nähdään muutaman kerran vuodessa hyvän seksin merkeissä. Vaikka molemmat eroaisi, en missään tapauksessa haluaisi parisuhteeseen tuon miehen kanssa, hän on arkisissa asioissa harvinaisen ärsyttävä pilkunnussija. Vaimo tai lapset ei mua kiinnosta.