Tapaileeko kukaan varattua? Miten sujuu?
Oletteko yhteydessä tähän varattuun kuinka usein? Pelkäätkö hänen puolisoaan?
Kuvitteletko voivasi luottaa tähän, jos hän joskus eroaisi ja aloittaisitte oikean suhteen yhdessä?
Vai haluatko hänen kanssaan vain seksiä vai toivotko kunnon suhdetta?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:52"]
Miks ei voi olla sen vertaa häpyä et tapailis SINKKUJA? Vaikka provohan tämä on...
[/quote]
Miksi ihmeessä olisi provo? Aloittaja kyselee asiallisesti elämänkulkuun liittyvää hyvinkin yleistä asiaa.
Meitä on kuule paljon. Nuorempana on idealistisempi käsitys suhteista. Nyt riittää yhdessä viihtyminen ja toimiva seksi. Minulle seksi on itse asiassa vielä tärkeämpää kuin miehelle. Hänellä on kotipuoli siltä osin hyvinkin kunnossa. Vaimo on halukas ja estoton... Mutta viriilistä miehestä on muillekin jakaa.
Meitä yhdistää monetkin intressit. Olemme kiinnostuneita luonnontieteistä, musiikista ja urheilusta. Vaimo on enemmän "naistyyppiä" eli manikyyrit ja sen sellaiset, jotka eivät tätä miestä tietenkään kiinnosta yhtään.
Kokee saavansa minusta älyllisempää ja näin vertaistaan seuraa.
-mira
[/quote]
Onpa heteronominen näkemys ja näin ollen vahva dikotomia sukupuolten välillä. Osaatko itse selittää itsellesi, miksi perinteinen kulttuurillisesti rakentunut feminiinisyys nayttäytyy sinulle maskuliinisena pitämiäsi asioita alempiarvoisena ja vähemmän älyllisenä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:52"]
Miks ei voi olla sen vertaa häpyä et tapailis SINKKUJA? Vaikka provohan tämä on...
[/quote]
Miksi ihmeessä olisi provo? Aloittaja kyselee asiallisesti elämänkulkuun liittyvää hyvinkin yleistä asiaa.
Meitä on kuule paljon. Nuorempana on idealistisempi käsitys suhteista. Nyt riittää yhdessä viihtyminen ja toimiva seksi. Minulle seksi on itse asiassa vielä tärkeämpää kuin miehelle. Hänellä on kotipuoli siltä osin hyvinkin kunnossa. Vaimo on halukas ja estoton... Mutta viriilistä miehestä on muillekin jakaa.
Meitä yhdistää monetkin intressit. Olemme kiinnostuneita luonnontieteistä, musiikista ja urheilusta. Vaimo on enemmän "naistyyppiä" eli manikyyrit ja sen sellaiset, jotka eivät tätä miestä tietenkään kiinnosta yhtään.
Kokee saavansa minusta älyllisempää ja näin vertaistaan seuraa.
-mira
[/quote]
Onpa heteronominen näkemys ja näin ollen vahva dikotomia sukupuolten välillä. Osaatko itse selittää itsellesi, miksi perinteinen kulttuurillisesti rakentunut feminiinisyys nayttäytyy sinulle maskuliinisena pitämiäsi asioita alempiarvoisena ja vähemmän älyllisenä?
[/quote]
Siis *heteronormatiivinen näkemys
Kyllä aikuisen pitäisi ymmärtää mikä on oikein ja mikä väärin, vaikkei empatiaa tuntisikaan. Petetty tuntee aika äärimmäisiä tunteita ja voi vaikka tappaa, tehdä itsemurhan, masentua, yms. Ei ole mitään takeita mitä tulee tapahtumaan. Jos toinen nainen/mies ei koe syyllisyyttä ollessaan mukana sellaisessa niin ihmettelen.
On ihan luonnollista suojata itseään tuollaisella yksioikoisella selitelmällä, jossa mies on pettäjä ja "mira" ulkopuolisena vain vastuussa itselleen. Mustavalkoinen ajattelu asiassa on älyllisesti ja henkisesti paljon helpompaa kuin empatia tuntematonta ihmistä kohtaan.
Mielestäni rehellisempää olisi myöntää toimivansa moraalisesti väärin, mutta hyväksyä tämä oma vajavaisuus ja heikkous - täysin inhimillistähän se on. Tietenkin, jos asia ei ikinä mietitytä millään tasolla tai kolahda(mitä epäilen kun täällä olet näkemystäsi perustelemassa), niin sanomani on turhaa. Olemme erilaisia ja kaikki eivät jaa yleisiä eettisiä arvoja.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:25"]
Olen tapaillut varattua miestä oman eroni jälkeen viitisen vuotta.
Suhde perustuu hauskanpitoon eli käymme pelaamassa tennistä, ulkona syömässä ja tietysti harrastamme seksiä -- ja paljon!
En ole rakastunut siten, että haluaisin hänen kanssaa yhteistä liittoa. Tämä sopii minulle ja hänelle hyvin. Olemme törmänneet kyllä vaimon ja hänen tuttuihinsa muutamia kertoja sattumalta, mutta ovat pitäneet suunsa kiinni. Ainakin vaimo vaikuttaa autuaan tietämättömältä kuviosta.
Olen kuitenkin varautunut siihen, että asia jonain päivänä selviää hänelle. Mies on mielestäni vastuussa selittelyistä, en minä.
-mira
[/quote]
No voit olla varma, että aika monen muun mielestä olet yhtä lailla syyllinen. En itsekään jätä käyttämättä tilaisuutta vetää sinunlaistasi lunttua kölin alta vaikkapa rekrytilanteessa...
Useimmiten varattuja tapailevat kuitenkin odottavat, että toinen "vapautuisi". Tämä vaan ehkä kielletään ja yritetään olla ikään kuin tyytyväisiä "vain seksia ja kaveruutta" - tyyliin. Ja en moralisoi tms. Olen ollut tuossa tilanteessa itse. Kyllä sitä jonkun aikaa voi teeskennellä itselleenkin. Mutta ei ne tunteet piilossa pysy. Eikä pysy miehenkään tunteet, jos niitä on.
Mielestäni hyvässä avioliitossa pitää olla seksiä. No, itselläni ei ole ollut 4 vuoteen eikä varatulla rakastajallani 2 vuoteen.... siis avioliitoissamme. Mitähän me tehdään väärin ja kenelle.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:17"]Mä olen aikanaan tapaillut kahtakin varattua miestä (eri aikaan olivat kuvioissa), itse ollessani sinkku. Vastuu pettämisestä on ollut miehillä, minähän en ketään pettänyt. Ja en koe, että mulla olis MITÄÄN velvollisuuksia miesten vaimoja kohtaan tai että edes suostuisin kokemaan syyllisyyttä asiasta. Mä olin vastuussa vaan omasta hyvinvoinnistani ja siitä, että sillä hetkellä elin elämää jota halusin. Miehet olivat ihan itse vastuussa omista valinnoistaan ja saavat setviä asiansa vaimojensa kanssa. Se ei kuulu pakettiin. Suhteessa on aina jotain vikaa, jos toinen pettää ja siihen "vikaan" mä olen syytön. Miehille olen tehnyt selväksi, että mun oven taa ei tartte kenenkään vaimon tulla itkeen.
[/quote]
Entäpä mites huoran naama venähtää, kun tulee itse petetyksi? Miten kykenet elämään itsesi kanssa? Olet kuvottava, moraaliton ihminen joka osallistuu perheen rikkomiseen.
Kyllä, jo toista vuotta. Mies on ihana, hellä ja seksikäs. On tällä hetkellä "poikien kanssa pelaamassa" eli tulossa taas minun luokseni. :) Hyvin siis sujuu.
Naurattaa vaan et millaiset ihmiset alapeukuttaa sitä että miehen ex on kohdellut tätä kuin paskaa ja mies on löytänyt paremman vaimon itselleen? Herranjumala jos sukupuolet olisi päinvastoin ja mies haukkuisi, pettäisi ja polkisi maahan vaimoaan henkisesti useita vuosia ja vaimo pääsisi tästä eroon ja löytäisi paremman miehen niin ei varmasti kukaan ajattelisi pahalla. Naurettavaa :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:27"]Mulla on miehenä entinen varattu mies. Jätti vaimonsa mun takia ja nyt ollaan oltu 5 vuotta jo yhdessä, kesällä hääpäivä :) hänen ex-vaimonsa oli aivan hirveä, oli polkenut miehen itsetunnon ihan alas jatkuvalla haukkumisella ja arvostelulla ja mulla meni vuosia että sain miehen tajuamaan miten hyvä ja ihana on eikä mikään exän sanoma ole totta, petti jatkuvasti kun mies oli työreissuilla ja yhdestä kerrasta on jopa videokin kun ex pettää mutta miehen kanssa ei sitten seksiä halunnut koskaan. Ja nää ei ole mitään"mies vaan valehtelee exästään"- juttuja että olisi vaan saanut säälipillua multa (kunnon säälipano - 5vuotta :) ) vaan tunnen k.o naisen itsekin ja jos joku pitäisi palkita maailman hirveimmän ihmisen palkinnolla niin hän. En ikinä pystynyt käsittämään sitä että ex teki vaan paskaa koko ajan eikä rakastanut miestä ja mies oli hänen mielestään ihan paska, ruma, huono, pienimunainen (muutama luetellakseni) yms niin sitten kun hänet jätettiin ja mieheni ja minä olimme onnellisesti yhdessä niin sitten tämä exä alkaa itkemään miestä takaisin itselleen ja lähettelee "tuu panemaan mua"-viestejä ja lähettelee mulle tappouhkauksia. Ilmeisesti ex ei vaan halunnut miehen olevan onnellinen ja heti kun hän löysi onnen jonkun kaikinpuolin paremman kanssa niin alkoikin kiinnostaa. Jos mies on ihan paska ja ruma hänen mielestään niin olisi tyytyväinen että pääsi eroon. Tämä exä on myös myöhemmin yrittänyt rikkoa liittoamme keksimällä vuoronperään molemmille valheita toisen pettämisestä ja väittää vaan hyvää hyvyyttään tulleen ne sanomaan. Hänellä on ollut ties kuinka monta miestä tässä välissä ja on tämän nykyisenkin kanssa ollut ainakin vuoden mutta siitä huolimatta pitää yrittää väkisin roikkua mun miehessä ja yrittää tahallaan erottaa keksimällä valheita. Onneksi suhteemme on niin vahva ettei sitä yksi kateellinen pyryharakka pysty rikkomaan :)
[/quote]
Mies olisi voinut ensin erota ja sitten tutustua sinuun.
Ja te ketkä huorittelette tänne vastaajia niin järki käteen. Huoraksi ei tee varatun kanssa oleminen. Ilmeisesti teitä on itseään petetty tai pelkäätte että teitä petetään koska miten tälläinen muuten voi aiheuttaa noin rankan reaktion?
Toisinsanoen Mira, jonk kanssa mies pettää, pitää itseään parempana ihmisenä " ei ole minun asiani" kertoo juuri siitä itsekeskeisyydestä, paremmuuden tunteesta ja siitä, ettet arvosta vaimoa edes sen vertaa, että hänellä olisi oikeutta tietää ja päättää itse haluaako tuhlata elämänsä pettäjän kanssa, joka ei myöskään arvosta paskan vertaa. Eli ymmärrän kyllä, ettei tätä miraa kiinnosta vaimon tilanne ollenkaan, hänhän on moista "ääliötä" ylempänä, riskeeraahan mieskin koko liittonsa kanssaan joten täytyyhän miran olla parempi! .....voi v mitä ääliöitä jotku on.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:27"]Mulla on miehenä entinen varattu mies. Jätti vaimonsa mun takia ja nyt ollaan oltu 5 vuotta jo yhdessä, kesällä hääpäivä :) hänen ex-vaimonsa oli aivan hirveä, oli polkenut miehen itsetunnon ihan alas jatkuvalla haukkumisella ja arvostelulla ja mulla meni vuosia että sain miehen tajuamaan miten hyvä ja ihana on eikä mikään exän sanoma ole totta, petti jatkuvasti kun mies oli työreissuilla ja yhdestä kerrasta on jopa videokin kun ex pettää mutta miehen kanssa ei sitten seksiä halunnut koskaan. Ja nää ei ole mitään"mies vaan valehtelee exästään"- juttuja että olisi vaan saanut säälipillua multa (kunnon säälipano - 5vuotta :) ) vaan tunnen k.o naisen itsekin ja jos joku pitäisi palkita maailman hirveimmän ihmisen palkinnolla niin hän. En ikinä pystynyt käsittämään sitä että ex teki vaan paskaa koko ajan eikä rakastanut miestä ja mies oli hänen mielestään ihan paska, ruma, huono, pienimunainen (muutama luetellakseni) yms niin sitten kun hänet jätettiin ja mieheni ja minä olimme onnellisesti yhdessä niin sitten tämä exä alkaa itkemään miestä takaisin itselleen ja lähettelee "tuu panemaan mua"-viestejä ja lähettelee mulle tappouhkauksia. Ilmeisesti ex ei vaan halunnut miehen olevan onnellinen ja heti kun hän löysi onnen jonkun kaikinpuolin paremman kanssa niin alkoikin kiinnostaa. Jos mies on ihan paska ja ruma hänen mielestään niin olisi tyytyväinen että pääsi eroon. Tämä exä on myös myöhemmin yrittänyt rikkoa liittoamme keksimällä vuoronperään molemmille valheita toisen pettämisestä ja väittää vaan hyvää hyvyyttään tulleen ne sanomaan. Hänellä on ollut ties kuinka monta miestä tässä välissä ja on tämän nykyisenkin kanssa ollut ainakin vuoden mutta siitä huolimatta pitää yrittää väkisin roikkua mun miehessä ja yrittää tahallaan erottaa keksimällä valheita. Onneksi suhteemme on niin vahva ettei sitä yksi kateellinen pyryharakka pysty rikkomaan :)
[/quote]
Mies olisi voinut ensin erota ja sitten tutustua sinuun.
[/quote]
Niin olis voinut exäkin. Tämä sen sijaan petti miestä jatkuvasti vuosien ajan. Yllättävää että miehen syyksi kaikki eikä sen kuka on kohdellut kun paskaa. Vuosien paskansietämisen jälkeenkin mieheni olisi pitänyt olla se joka toimii viimeiseen asti oikein? Huhhuh. Joudutaan yhä sietämään paskaa tän sekopää-ämmä-exän takia eikä se ole 5 vuodessa sitä lopettanut vaikka yritämme olla olematta tekemisissä ja hänellä itsellään on ollu useita miehiä joita kohtelee ihan yhtä paskasti kuin miestäni heidän suhteensa aikana. Onpa nyt kamalaa että hänelle on 1 "kamala" juttu sattunut mitä on oikein kerjännyt tapahtuvan itselleen olemalla niin paska ihminen.
Vuodesta 2018 on ollut salajuttu varattuun. Hän auttaa myös taloudellisesti. En ehkä haluakaan häntä omakseni,näin on hyvä. En pelkää kiinni jäämistä,koska hänellä on minun numeroni työpuhelimessa. Ei hänen vaimo mistään saa tietää. Miehellä on työ täällä kaupungissa. Vaimo on siellä noin 100km päässä kotona. Tämä on toiminut hyvin ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi mikään Provo. Monilla on avioliiton ulkopuolella suhteita. Se on todella yleistä esim jos miehellä työ toisella paikkakunnalla. Siellä voi iltaisin tapailla toista naista. Ja miksei naisetkin petä yhtä lailla. Tämä on kuulkaa todella yleistä. Ei monikaan aavista.
Jos mieheni tapailisi jotain toista, niin soittelikin ja viestittelisin sille toiselle joka päivä. Lähettäisin lahjoja ja kortteja. Kävisin yllätysvierailuilla. Kertoisin hänestä kaikille. Kävisin hänen työpaikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hyvässä avioliitossa pitää olla seksiä. No, itselläni ei ole ollut 4 vuoteen eikä varatulla rakastajallani 2 vuoteen.... siis avioliitoissamme. Mitähän me tehdään väärin ja kenelle.
Asiallista tekstiä👍🏻
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:52"]
Meitä on kuule paljon. ---
Moniavioiset suhteet ovat lisääntymään päin, kuten huomaamme. Ongelmana on, etteivät kaikki osapuolet ole aina tietoisia siitä, että kyse on moniavioisesta suhteesta.
4 ja kuvittelet varmaan, että hänellä on suuria tunteita sinua kohtaan? Ja samat liirum laarumit sanelee kuin muille naisille..."kotona menee huonostti..blaa blaa.."