Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaileeko kukaan varattua? Miten sujuu?

Vierailija
13.05.2015 |

Oletteko yhteydessä tähän varattuun kuinka usein? Pelkäätkö hänen puolisoaan?

Kuvitteletko voivasi luottaa tähän, jos hän joskus eroaisi ja aloittaisitte oikean suhteen yhdessä?

Vai haluatko hänen kanssaan vain seksiä vai toivotko kunnon suhdetta?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa pettäminen. Mua on petetty ja se tuhosi luottamuksen elämään ja ihmisiin. "Petän, mutta en ole itse vastuussa, ainoastaan mies, joka on varattu" on keskenkasvuisten ihmisten ajattelutapa!!

Vierailija
42/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:19"]

Lopettakaa pettäminen. Mua on petetty ja se tuhosi luottamuksen elämään ja ihmisiin. "Petän, mutta en ole itse vastuussa, ainoastaan mies, joka on varattu" on keskenkasvuisten ihmisten ajattelutapa!!

[/quote]

Perustelisitko, miksi "petän"? 

Ketä petän ja millä argumenteilla? Petänkö siis tätä vaimoa mielestäsi? Vai ketä?

Olen aivan parisuhteesta vapaa ihminen eli en toista nyt enää sanomaani. Toivon vastausta!

-mira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:31"]

Enkä muutenkaan halua olla varatun kanssa. Turpaan sietäs antaa tollasia.

N44

[/quote]

Vaikutatpa korkeatasoiselta ihmiseltä. Noh.. toivottavasti on löytynyt joku tasoisesi vapaa. Turpaanvetämisjutut ovat useimmilta jääneet yläasteikään. 

Mutta ainahan täällä näitä löytyy. Ei tarvitse onneksi henkilökohtaisesti tunte tuollaisia!

-mira
[/quote]

Sinunlaisia varattuihinsekaantujia en onneksi tunne yhtäkään henkilökohtaisesti. Etkö löydä itsellesi omaa miestä? Miksi sekaannut mieheen, jolla on jo parisuhde ja sinä tiedät asiasta? Olet sairas mieleltäsi kun et tunne ollenkaan huonoa omaatuntoa toisten parisuhteen rikkomisesta. Toivon syvästi, että kuolisit pois. Tuollaisia haaskalintuja tämä maailma ei kaipaa yhtäkään.
[/quote]

Oho. Ettei vaan kolahtanut omaan nilkkaan? Etkö voi luottaa mieheesi? Kyllähän se on varatun asia pitää housut jalassa, ei sinkut voi ottaa vastuuta jokaisesta kotona odottavasta puolisosta

Ei mira

Vierailija
44/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmisten pitäisi yrittää toimia empaattisemmin vaikka eivät sitä tuntisikaan. Maailma olisi niin paljon parempi paikka.

Vierailija
45/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:56"]Mielestäni ihmisten pitäisi yrittää toimia empaattisemmin vaikka eivät sitä tuntisikaan. Maailma olisi niin paljon parempi paikka.
[/quote]

Siinähän sitä empatiaa on kun edes toinen osapuoli saa hellyyttä ja jännitystä elämäänsä

Vierailija
46/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:32"]

[/quote]

Ketä petän ja millä argumenteilla? Petänkö siis tätä vaimoa mielestäsi? Vai ketä?

Olen aivan parisuhteesta vapaa ihminen eli en toista nyt enää sanomaani. Toivon vastausta!

-mira

[/quote]

Pettää on ehkä väärä sana, mutta onhan sinkullakin vastuuta jos tietää panevansa varattua.

Jos esimerkiksi ostat ihmiskaupan uhrilta seksiä, niin toteatko että sinä nyt vain tässä panet etkä muuta tee, sen kidnappaamisen, hakkaamisen ja uhkailun hoitaa joku muu ja se joku muu vastaa siitä itse?

Tai jos ostat varastetuksi tietämääsi tavaraa, niin olet kyllä ainakin lain silmissä vastuussa kätkemisrikoksesta vaikket sitä itse varastanut.

Ei sinun tosiaan tule kantaa vastuuta kaikista vaimoista, sen sijaan vastuusi kyllä alkaa siitä kun tiedät sellaisen olemassaolosta. Jos varattu kusettaa molempia, ei se ole sinkun syy.

Vierailija
47/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira, sä ajattelet ettet tee mitään väärin, että ainoastaan mies pettää. Mutta sinä mahdollistat sen pettämisen, etkä tunne yhtään empatiaa tietämätöntä vaimoa kohtaan joka ei varmasti haluaisi jakaa miestänsä kenellekkään tuntemattomalle ämmälle. Vaikka se on sulle okei et mies polkee vuorotellen eri reikää, niin vaimo varmaan haluais erota tollasesta ällöttävästä äijästä ja yrittää etsiä yksiavioista miestä.

Mieskään ei varmaan hyvällä katsois jos tällä hänen vaimollaan ois toinen vaikka itsekkin pettää. Olette itsekkäitä ihmisiä. Et ehkä petä, mutta henkisesti satutat ja kiusaat tätä miehen oikeaa naista, sillä joskus kun tämä selviää niin kaikki rysähtää hänelle niskaan, eikä koskaan tiedä selviääkö tuollaisesta pettämisestä ja nöyryyttämisestä.

Mua ei ole petetty, eli ei kolahtanut. Mutta oksettaa et nykyään ajatellaan noin kylmästi ja itsekkäästi.

- N23

Vierailija
48/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:32"]

[/quote]

-mira

[/quote]

Pettää on ehkä väärä sana, mutta onhan sinkullakin vastuuta jos tietää panevansa varattua.

Jos esimerkiksi ostat ihmiskaupan uhrilta seksiä, niin toteatko että sinä nyt vain tässä panet etkä muuta tee, sen kidnappaamisen, hakkaamisen ja uhkailun hoitaa joku muu ja se joku muu vastaa siitä itse?

Tai jos ostat varastetuksi tietämääsi tavaraa, niin olet kyllä ainakin lain silmissä vastuussa kätkemisrikoksesta vaikket sitä itse varastanut.

Ei sinun tosiaan tule kantaa vastuuta kaikista vaimoista, sen sijaan vastuusi kyllä alkaa siitä kun tiedät sellaisen olemassaolosta. Jos varattu kusettaa molempia, ei se ole sinkun syy.
[/quote]

Tässä oli puhe varatun kanssa panemisesta, ei ihmiskaupasta tai varastamisesta. Älä ny jumalauta liiottele.

Vierailija
49/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:32"] [quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:19"] Lopettakaa pettäminen. Mua on petetty ja se tuhosi luottamuksen elämään ja ihmisiin. "Petän, mutta en ole itse vastuussa, ainoastaan mies, joka on varattu" on keskenkasvuisten ihmisten ajattelutapa!! [/quote] Perustelisitko, miksi "petän"?  Ketä petän ja millä argumenteilla? Petänkö siis tätä vaimoa mielestäsi? Vai ketä? Olen aivan parisuhteesta vapaa ihminen eli en toista nyt enää sanomaani. Toivon vastausta! -mira [/quote]   Pettää on ehkä väärä sana, mutta onhan sinkullakin vastuuta jos tietää panevansa varattua.   Jos esimerkiksi ostat ihmiskaupan uhrilta seksiä, niin toteatko että sinä nyt vain tässä panet etkä muuta tee, sen kidnappaamisen, hakkaamisen ja uhkailun hoitaa joku muu ja se joku muu vastaa siitä itse?   Tai jos ostat varastetuksi tietämääsi tavaraa, niin olet kyllä ainakin lain silmissä vastuussa kätkemisrikoksesta vaikket sitä itse varastanut.   Ei sinun tosiaan tule kantaa vastuuta kaikista vaimoista, sen sijaan vastuusi kyllä alkaa siitä kun tiedät sellaisen olemassaolosta. Jos varattu kusettaa molempia, ei se ole sinkun syy. [/quote] Tässä oli puhe varatun kanssa panemisesta, ei ihmiskaupasta tai varastamisesta. Älä ny jumalauta liiottele.

[/quote]

En minä väittänytkään että se on sama asia kuin ihmiskauppa, vaan yritin esimerkillä osoittaa miten tekopyhää on sysätä vastuu toiselle, vaikka itse on tietoinen rikoksesta.

Mutta sen sijaan minua kiinnostaa miksi sinusta varastaminen on "jumalauta" pahempaa kuin varatun kanssa paneminen. Kuinka niin? Minusta varastaminen ja pettäminen on ihan samalla viivalla. Toisesta varkaat sanovat että se on hei vaan materiaa ja pakko varastaa että toimeen tulee. Toisesta sanotaan että se on hei vaan panemista ja himoa, pakkohan sitä kun hyvä tyyppi tuli vastaan.

Kummassakin ollaan piittaamatta uhrista ja uhrin oikeudesta suojaan. 

Ja jos nyt jotain rahallista arvoa lasketaan, niin joku 100 euron vanha pyöränraato saattaa olla aika paljon pienempi menetys kuin esimerkiksi seksitauti, jonka vaimo saa pettämisen vuoksi. Samoin joku varkaus ei varmaan sairastuta useimpia ihmisiä, eikä kenties tuhoa avioliittoa.

Vierailija
50/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen varattua miestä. Meillä on seksisuhde, ja aivan ihana sellainen. Tapaamme hänen työpaikallaan yksityisissä tiloissa noin kerran-pari viikossa.

Puhuimme perusasiat jo alussa selviksi: hän on varattu, minä en. Kumpikaan emme halua suhteelta muuta kuin seksiä. En havittele sitoutumista häneen, sillä se ei toimisi, ja hän ei koskaan aio erota puitteiltaan hyvästä, mutta seksittömästä (jo vuosia) liitostaan.

Tapaamisemme ovat ihania, kunnioitamme toisiamme. Hellyys on avainsana. Nauramme, teemme kaikenlaista yhdessä, käymme joskus syömässä, juttelemme niitä näitä maan ja taivaan välillä. Keskimäärin tapaamisemme kestävät noin 3-4h, joten pano-kiitti-moi -tuikkailua emme harrasta.

Mies on poikkeuksellisen älykäs eikä koskaan sano negatiivisia asioita vaimostaan. En koe välillisesti loukkaavani vaimoa, jota en ole ikinä tavannut. Hän ei kuulu tähän kuvioon - asia on vain miehen ja minun välillä. Oletan vaimonkin olevan älykäs, koskapa kerran tämän tasoisen miehen kanssa ovat yhdessä näin kauan eläneet. Siispä oletan myös, että vaimo mahdollisesti on perillä siitä, että miehellä on omia seksijärjestelyjä. Oletan, että seksittömän elämän valinneena vaimo saattaa jopa antaa hiljaisen hyväksynnän miehen järjestelyille. En kuitenkaan ole olettamuksistani miehelle puhunut, sillä miehen ja vaimon välinen suhde ei minulle kuulu. Itse nautin miehen tapaamisesta, sillä saan siitä juuri sellaisen annoksen hellyyttä, iloa ja läheisyyttä, jota elämääni tarvitsen.

Noin, kivittäkää.

Vierailija
51/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:12"]

Että voi olla itsekkäitä ja välinpitämättömiä ihmisiä. Ettekö ymmärrä paljonko pettäminen voi sattua? Vai oletteko vain kylmiä?

[/quote]

Mies pettää, en minä. 

Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Minä olen aivan vapaa ihminen tekemään, mitä haluan. Minulla ei ole sitoumuksia kehenkään parisuhdemerkityksessä. 

-mira
[/quote]

Vahinkoyläpeukku |:

Vierailija
52/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 10:31"] Enkä muutenkaan halua olla varatun kanssa. Turpaan sietäs antaa tollasia. N44 [/quote] Vaikutatpa korkeatasoiselta ihmiseltä. Noh.. toivottavasti on löytynyt joku tasoisesi vapaa. Turpaanvetämisjutut ovat useimmilta jääneet yläasteikään.  Mutta ainahan täällä näitä löytyy. Ei tarvitse onneksi henkilökohtaisesti tunte tuollaisia! -mira [/quote] Sinunlaisia varattuihinsekaantujia en onneksi tunne yhtäkään henkilökohtaisesti. Etkö löydä itsellesi omaa miestä? Miksi sekaannut mieheen, jolla on jo parisuhde ja sinä tiedät asiasta? Olet sairas mieleltäsi kun et tunne ollenkaan huonoa omaatuntoa toisten parisuhteen rikkomisesta. Toivon syvästi, että kuolisit pois. Tuollaisia haaskalintuja tämä maailma ei kaipaa yhtäkään.

[/quote]

Edelleen osoitat korkeatasoisuutesi toivomalla kuolemaani! Mutta se siitä!

Kysymyksiin: 

Löytäisin varmasti "oman" miehen, siitä ei ole kyse. Ihmistä mielestäni ei voi omistaa ja näin ollen pitää omana. Ihmiset ovat ihan kaikkia varten omine puolineen. 

Ihmisissä (niissä vähän erialisissa kuin sinä) on potentiaalia jakaa vähän useammalle. Sinussa tuskin riittää edes koiralle. 

Toivon kuitenkin, että elät pitkän ja antoisan elämän!

-mira

Vierailija
53/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähti kauppaan ja nyt pelkään, että jos sittenkin lähti Miraa polkemaan :) 

Vierailija
54/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:09"]

Mieheni lähti kauppaan ja nyt pelkään, että jos sittenkin lähti Miraa polkemaan :) 

[/quote]

Ei ole tulossa, joten älä huoli!

Mutta ei sitä koskaan tiedä, jos on joku toinen Mira... 

-mira

Vierailija
55/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehenä entinen varattu mies. Jätti vaimonsa mun takia ja nyt ollaan oltu 5 vuotta jo yhdessä, kesällä hääpäivä :) hänen ex-vaimonsa oli aivan hirveä, oli polkenut miehen itsetunnon ihan alas jatkuvalla haukkumisella ja arvostelulla ja mulla meni vuosia että sain miehen tajuamaan miten hyvä ja ihana on eikä mikään exän sanoma ole totta, petti jatkuvasti kun mies oli työreissuilla ja yhdestä kerrasta on jopa videokin kun ex pettää mutta miehen kanssa ei sitten seksiä halunnut koskaan. Ja nää ei ole mitään"mies vaan valehtelee exästään"- juttuja että olisi vaan saanut säälipillua multa (kunnon säälipano - 5vuotta :) ) vaan tunnen k.o naisen itsekin ja jos joku pitäisi palkita maailman hirveimmän ihmisen palkinnolla niin hän. En ikinä pystynyt käsittämään sitä että ex teki vaan paskaa koko ajan eikä rakastanut miestä ja mies oli hänen mielestään ihan paska, ruma, huono, pienimunainen (muutama luetellakseni) yms niin sitten kun hänet jätettiin ja mieheni ja minä olimme onnellisesti yhdessä niin sitten tämä exä alkaa itkemään miestä takaisin itselleen ja lähettelee "tuu panemaan mua"-viestejä ja lähettelee mulle tappouhkauksia. Ilmeisesti ex ei vaan halunnut miehen olevan onnellinen ja heti kun hän löysi onnen jonkun kaikinpuolin paremman kanssa niin alkoikin kiinnostaa. Jos mies on ihan paska ja ruma hänen mielestään niin olisi tyytyväinen että pääsi eroon. Tämä exä on myös myöhemmin yrittänyt rikkoa liittoamme keksimällä vuoronperään molemmille valheita toisen pettämisestä ja väittää vaan hyvää hyvyyttään tulleen ne sanomaan. Hänellä on ollut ties kuinka monta miestä tässä välissä ja on tämän nykyisenkin kanssa ollut ainakin vuoden mutta siitä huolimatta pitää yrittää väkisin roikkua mun miehessä ja yrittää tahallaan erottaa keksimällä valheita. Onneksi suhteemme on niin vahva ettei sitä yksi kateellinen pyryharakka pysty rikkomaan :)

Vierailija
56/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna

Vierailija
57/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:32"] [quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:19"] Lopettakaa pettäminen. Mua on petetty ja se tuhosi luottamuksen elämään ja ihmisiin. "Petän, mutta en ole itse vastuussa, ainoastaan mies, joka on varattu" on keskenkasvuisten ihmisten ajattelutapa!! [/quote] Perustelisitko, miksi "petän"?  Ketä petän ja millä argumenteilla? Petänkö siis tätä vaimoa mielestäsi? Vai ketä? Olen aivan parisuhteesta vapaa ihminen eli en toista nyt enää sanomaani. Toivon vastausta! -mira [/quote]   Pettää on ehkä väärä sana, mutta onhan sinkullakin vastuuta jos tietää panevansa varattua.   Jos esimerkiksi ostat ihmiskaupan uhrilta seksiä, niin toteatko että sinä nyt vain tässä panet etkä muuta tee, sen kidnappaamisen, hakkaamisen ja uhkailun hoitaa joku muu ja se joku muu vastaa siitä itse?   Tai jos ostat varastetuksi tietämääsi tavaraa, niin olet kyllä ainakin lain silmissä vastuussa kätkemisrikoksesta vaikket sitä itse varastanut.   Ei sinun tosiaan tule kantaa vastuuta kaikista vaimoista, sen sijaan vastuusi kyllä alkaa siitä kun tiedät sellaisen olemassaolosta. Jos varattu kusettaa molempia, ei se ole sinkun syy. [/quote] Tässä oli puhe varatun kanssa panemisesta, ei ihmiskaupasta tai varastamisesta. Älä ny jumalauta liiottele.

[/quote]

En minä väittänytkään että se on sama asia kuin ihmiskauppa, vaan yritin esimerkillä osoittaa miten tekopyhää on sysätä vastuu toiselle, vaikka itse on tietoinen rikoksesta.

Mutta sen sijaan minua kiinnostaa miksi sinusta varastaminen on "jumalauta" pahempaa kuin varatun kanssa paneminen. Kuinka niin? Minusta varastaminen ja pettäminen on ihan samalla viivalla. Toisesta varkaat sanovat että se on hei vaan materiaa ja pakko varastaa että toimeen tulee. Toisesta sanotaan että se on hei vaan panemista ja himoa, pakkohan sitä kun hyvä tyyppi tuli vastaan.

Kummassakin ollaan piittaamatta uhrista ja uhrin oikeudesta suojaan. 

Ja jos nyt jotain rahallista arvoa lasketaan, niin joku 100 euron vanha pyöränraato saattaa olla aika paljon pienempi menetys kuin esimerkiksi seksitauti, jonka vaimo saa pettämisen vuoksi. Samoin joku varkaus ei varmaan sairastuta useimpia ihmisiä, eikä kenties tuhoa avioliittoa.
[/quote]

Tottakai varastaminen on pahempaa. Se on suoraan pois kauppiaan kassasta ja elinkeinosta. Varatun kanssa paneminen on kiinni tasan tarkkaan varatun omatunnosta. Minulta se varattu tai vaimo ei tule tautia saamaan, en ole niin tyhmä että luulisin olevani ainoa jota se vaimon selän takana käy kuksimassa

Vierailija
58/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei voi olla sen vertaa häpyä et tapailis SINKKUJA? Vaikka provohan tämä on...

Vierailija
59/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan noin kerran kuussa enkä todellakaan halua muuta kuin seksiä. Enkä pelkää puolisoa.

Vierailija
60/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkäs sille mahtaa jos tapaa hyvän, joka onkin parisuhteessa. Ja olenko ainoa joka tapailee varattua ilman seksiä??? Tykkään hänestä todella.