Elämä on niin helkkarin tylsää nykyään!
Päivästä toiseen samaa toistoa kohta kaksi vuotta: yksin kotona oloa, etätöitä, lenkille, ruokakauppaan, nojatuolissa istumista ja netissä surffailua tai Netflixin tuijotusta. Niistä harvoistakin kavereista on erkaantunut. Yksinäistä ja tylsää! :(
N28
Kommentit (25)
Itse olen alkanut juopottelemaan ja narkkaamaan tässä 2v sisällä.Nytkin olen juovuksissa ja päivällä olin piripäissäni kaupassa kaljaostoksiöla.
Se on ollut jännä nähdä, miten toiset on koronan myötä lihoneet ja toiset taas laihtuneet.
Lihoneet ovat varmaan syöneet siihen tylsyyteen, kun mitään muutakaan tekemistä ei ole. Laihduttaneet ovat ehkä sellaisia, joilla ei normaalissa hektisessä arjessa ole ollut kiinnostusta panostaa oikeaan syömiseen, mutta nyt kun on aikaa ovat pystyneet tekemään elämäntapamuutoksen.
Muuttakaa maalla ja alkakaa viljelemään vaikka kasvimaata. Mummonmökkejä saa jo 20 000 e.
Myin asuntoni ja muutan toisaalle, pois pääkaupunkiseudulta.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa maalla ja alkakaa viljelemään vaikka kasvimaata. Mummonmökkejä saa jo 20 000 e.
Mä haluan bilettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan bilettämään.
Jaksatko bilettää vielä 5, 10 tai 15 vuoden päästä? Etkö kaipaa elämääsi syvällisempää merkitystä?
Kohta alkaa uusi aika. Kuin ensimmäisen maailmansodan jälkeinen kultainen vuosikymmen. Kohta hankimme uusia kavereita, uusia harrastuksia, uudet työpaikat ja uudet kuviot! Uusia muistoja!
Kaikille meistä koittaa reset elämässä. Voit olla se ihminen mitä et ennen koronaa kyennyt olemaan!
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa uusi aika. Kuin ensimmäisen maailmansodan jälkeinen kultainen vuosikymmen. Kohta hankimme uusia kavereita, uusia harrastuksia, uudet työpaikat ja uudet kuviot! Uusia muistoja!
Kaikille meistä koittaa reset elämässä. Voit olla se ihminen mitä et ennen koronaa kyennyt olemaan!
Kunpa niin. Pelottaa onko tämäkin vuosi samanlainen kuin viime ja sitä edellinen.
Minäkin olen huomannut saman.Ennen en käyttänyt juurikaan päihteitä, mutta nyt kaikki välipäivät mitä en treenaa juon "muutamat" oluet ja joskus otan myös huuumeita.On vaan niin saatnan tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Tuu rapsuttelemaan kilttistä! ❤️
Tulen jos vedetään jotain päihteitä, kuunnellaan musiikkia, naidaan ja jutellaan maailmankaikkeudesta ja elämän tarkoituksesta.
Sama homma täällä joka korostuu vielä nyt työttömänä.Herää,kahvit,aamupala,salille,kotiin katsomaan netflixiä.Viikonloppuna salin tilalla kännit.Tätä on nyt jatkunut noin 700 päivää ja alkaa kyllä pikkuhiljaa kyllästymään tähän.Tekisi mieli kuoll4.
Olen työtön mutta olen lopettanut ennenkin kohtuullisen juomisen kokonaan. En kaipaa sitä.
Henkisesti köyhällä ihmisille on tylsää.
Toista se oli sillon 60-luvulla kun dokailtiin Jim Morrisonin, Janis Joplinin ja Jimi Hendrixin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Se mummonmökki kannattaa ostaa jostain josta pääsee helposti kulkemaan - bussiyhteys tai juna.
Itse kävin tässä Tampereen lähikunnassa asioilla ja pienillä paikkakunnilla porukat on ihan sekaisin. Palveluita ei ole ja pois ei pääse jos haluaa (asunto ei mene kaupaksi).
Siellä sitten jumitat.
Vain tylsillä ihmisillä on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma täällä joka korostuu vielä nyt työttömänä.Herää,kahvit,aamupala,salille,kotiin katsomaan netflixiä.Viikonloppuna salin tilalla kännit.Tätä on nyt jatkunut noin 700 päivää ja alkaa kyllä pikkuhiljaa kyllästymään tähän.Tekisi mieli kuoll4.
Lähde vaikka johonkin eläinsuojeluyhdistykseen mukaan. Heillä on varmasti hyödyllisiä tehtäviä tarjolla. Esim sijaiskoti eläimelle tai sitten jotain muuta toimintaa.
Joo en yhtään ihmettele enää päihderiippuvaisia, kun eihän tässä elämässä enää saa mitään ilon ja onnistumisen hetkiä.