Miespuolinen kaverini on kauhea tossu!
Piiiiitkä avioliitto jo takana ja yhä yhdessä, vaimo sairaalloisen läheisriippuvainen ja mustasukkainen, epäilee kilttiä miestä täysin syyttä. Miehelle ei saa edes miespuoliset kaverit soittaa tai laittaa viestiä, harrastuksessa saa käydä, mutta vain sen kontrolloidun ajan ja sitten kotiin. Olemme satunnaisesti pistäneent viestiä facebookin kautta, ja nyt tuli aikataulu milloin en saa laittaa viestejä kun tulevat läpi uuteen puh. Korostan:olen perheellinen nainen eikä meillä ole koskaan ollut kuin kaveruus. Sanoin etten ryhdy kelloa tuijottamaan, ja poistaa mut kavereistaan jos ei tuossa iässä pysty olemaan jämäkkä ja vapaa ja pitämään huolta myös ystävyyssuhteista vaimon sairaalloisen käytöksen takia. Oikein ärsyttää kuinka joku voi olla tuollainen, arg.
Kommentit (35)
Juu näin on, mutta toisaalta en minäkään ala kontrolloimaan milloin VASTAAN hänen illalla kirjoittamiin facebookviesteihin ettei vaimo vaan vahingossa näe - ja sieltä ei lirkutusta löydy vaan normaaleja asioita. Mies itse halunnu pitää yhteyttä.
Mä tunnen tusinoittain miehiä jotka esiittävät, että on tiukka kuri vaimon taholta. Todellisuudessa eivät vaan kehtaa sanoa, ettei kiinnosta esim. lähteä jonnekkin. Haluavat vain olla rauhassa perheensä kanssa. Vaimo ei edes tiedä, että on pyydetty, mutta silti muka kieltänyt.
Mutta en nyt siis väitä, että tässä tapauksessa olisi niin. Se vaan, että mies saattaapi olla vapaaehtoisesti ja ihan mielellään tossukka. Miten siitä edes voi syyttää vaimoa jos toinen on tossukka?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:22"]
Mä tunnen tusinoittain miehiä jotka esiittävät, että on tiukka kuri vaimon taholta. Todellisuudessa eivät vaan kehtaa sanoa, ettei kiinnosta esim. lähteä jonnekkin. Haluavat vain olla rauhassa perheensä kanssa. Vaimo ei edes tiedä, että on pyydetty, mutta silti muka kieltänyt.
Mutta en nyt siis väitä, että tässä tapauksessa olisi niin. Se vaan, että mies saattaapi olla vapaaehtoisesti ja ihan mielellään tossukka. Miten siitä edes voi syyttää vaimoa jos toinen on tossukka?
[/quote]
Ja tälläisissä tapauksissa muuten ne liitot just kestääkin ja voi hyvin. Enpä usko, että se vaimokaan vastaavasti kovin paljon miesten kanssa viestittelee ja kaveraa. Työkaverit ovat asia erikseen, mutta niihin riittää aika pitkälti pelkä työaika.
Kuka AV-mamma tunnustaa miehekseen?
Jotkut miehet nyt vaan on tollasia. Minua ei häiritse, että miehellä on naispuolisia ystäviä ja omia rientoja. On minullakin miespuolisia ystäviä ja omat kiinnostuksen kohteet. En kestäisi vaan perheen kanssa kotona kökkimistä enkä varsinkaan kyttäämistä. Mutta kukin tyylillään. Tossujen seura on muutenkin tylsää.
Kuka AV-mamma tunnustaa, että ihan mielellään mies saa viestitellä naispuolisen työkaverin kanssa vielä illalla?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:22"]Mä tunnen tusinoittain miehiä jotka esiittävät, että on tiukka kuri vaimon taholta. Todellisuudessa eivät vaan kehtaa sanoa, ettei kiinnosta esim. lähteä jonnekkin. Haluavat vain olla rauhassa perheensä kanssa. Vaimo ei edes tiedä, että on pyydetty, mutta silti muka kieltänyt.
[/quote]
Tottakai siitä voi syyttää vaimoa jos on sairaalloisen mustasukkainen ja asettaa rajat kuin jollekin pikkulapselle. Jos puoliso on liian nöhverö niin pitäisi tukea hänen itsetuntoaan ja kannustaa ystävyyssuhteisiin eikä alistaa maanrakoon.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:22"]
[/quote]
Ja tälläisissä tapauksissa muuten ne liitot just kestääkin ja voi hyvin. Enpä usko, että se vaimokaan vastaavasti kovin paljon miesten kanssa viestittelee ja kaveraa. Työkaverit ovat asia erikseen, mutta niihin riittää aika pitkälti pelkä työaika.
[/quote]
Taidat olla melkonen pirttihirmu :D
Onko teistä mammoista ok jos miehenne alkaa asettaa teille samanlaisia rajoja?
No mun mieheni kaverit luulevat että MÄ olen kauhee pirttihirmu, kun käyttää tekosyynä mua jos ei halua lähteä/tehdä jotain!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:28"]
Kuka AV-mamma tunnustaa, että ihan mielellään mies saa viestitellä naispuolisen työkaverin kanssa vielä illalla?
[/quote]
En näe siinä ongelmaa.
Mutta en olekaan sairaalloisen mustasukkainen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:28"]Kuka AV-mamma tunnustaa, että ihan mielellään mies saa viestitellä naispuolisen työkaverin kanssa vielä illalla?
[/quote]Hyvä kysymys. Aika normaalia olla 'vähän' mustasukkanen miehestään.
Ja kyllä ihan ymmärrän niitäkin naisia jotka haluavat olla kavereita miesten kanssa.Mutta ymmärrän myös sen jos haluaa rajottaa kanssakäymistä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:31"]
Onko teistä mammoista ok jos miehenne alkaa asettaa teille samanlaisia rajoja?
[/quote]
On
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:32"]
Piiiiitkä avioliitto jo takana ja yhä yhdessä, vaimo sairaalloisen läheisriippuvainen ja mustasukkainen, epäilee kilttiä miestä täysin syyttä. Miehelle ei saa edes miespuoliset kaverit soittaa tai laittaa viestiä, harrastuksessa saa käydä, mutta vain sen kontrolloidun ajan ja sitten kotiin. Olemme satunnaisesti pistäneent viestiä facebookin kautta, ja nyt tuli aikataulu milloin en saa laittaa viestejä kun tulevat läpi uuteen puh. Korostan:olen perheellinen nainen eikä meillä ole koskaan ollut kuin kaveruus. Sanoin etten ryhdy kelloa tuijottamaan, ja poistaa mut kavereistaan jos ei tuossa iässä pysty olemaan jämäkkä ja vapaa ja pitämään huolta myös ystävyyssuhteista vaimon sairaalloisen käytöksen takia. Oikein ärsyttää kuinka joku voi olla tuollainen, arg.
[/quote]
Yhä yhdessä, toivot siis etteivät olisi. Mistä tiedät, että vaimo on mustasukkainen ja läheisriippuvainen? Mies kertonut? :DDD Ja sinä uskot? Kummallisen hyvin muutenkin tunnut olevan perillä ja kiinnostunut pelkän ystävän asioista, etenkin jos vain satunnaisesti viestitte.
No minulla on kokemusta siitä, että edes face-kaveruus ei onnistu työkaverin kanssa, joka on muutenkin ystävä. Tulee sanomista kotona, jos hyvännäköisiä naispuolisia työkavereita ottaa face-kaveriksi.