Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, mua ahdistaa tämä tilanne

Vierailija
28.06.2015 |

Eli olen kaksi kuukautta sitten muuttanut vanhempien luota pois omaan kotiin. Poikakaveri oli intissä ja nyt se loppui reilu viikko sitten ja poikakaveri tuli tänne. Meillä molemmilla ikää 20 kun sitä kuitenkin kysytään.
Poikakaverilla sanotaan vaikka petellä on oeini peliongelma. Toissayönä pete valvoi yksin ku minä olin jo nukkumassa ja lähdin vessaan ja telkkarissa pyöri joku seksiohjelma jonka vaihtoi pois heti kun hoksasi minut. Sanoin ettei haittaa mutta salaily tympäsee johon sanoi että surffaili vaan kanavilla ja hetken päästä suuttui aivan totaalisesti, kuristi ja läpsi minua. Heitti päälle vesilasin ja laittoi tyynylleni yöpöydällä ollutta rasvaa ja nauroi perään. Mentiin nukkumaan ja aamulla kaikki oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Olin koko päivän hieman alakuloinen ja petellä meni hermo illalla taas. Taas kuristi ja raivosi ja kävi ostamassa kaljaa. Nyt ollaan siinä tilanteessa että pete pelasi meidän kaikki rahat. Minä saan rahaa vasta viikon päästä eli ruokaan ei olisi ollut rahaa ellei vanhempani olisi sattumalta antanut 20e.
En tiedä mitä ihmettä mun pitäisi tehdä.. oon ihan sekaisin ja oon ollut todella itkuinen koko päivän ja pete sanoi kohdelleensa mua tosi huonosti ja pyyteli anteeksi ja lupasi että käytös muuttuu... silti mua vaivaa ja ahdistaa. Tuntuu että haluaisin mennä vanhempien luokse mutten kehtaa kertoa heille miksi sinne tulisin....

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:23"]Saisitko sä sinne soitettua jonkun kaverin? Mieluummin pari? Sitten voit näyttää sille ovea kun on kavereita turvana? [/quote] Tuntuu niin väärältä heittää mies nyt pois kun kaikki on "hyvin".. oon niin sekaisin etten saa muuta aikaiseksi kuin itkua ja kellokin on jo noin paljon. Haluan vain kotiin.. ap

[/quote]

Kaikkihan nyt ei ole ollenkaan hyvin, peliongelmainen kuristaja ei ole hyvä kumppani.

Vierailija
2/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Et voi jäädä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat poliisit sinne, heität sen ulos.

Vierailija
4/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö pieni. Jos sulla on lapsuudenkoti ja rakastavat vanhemmat kenen puoleen kääntyä, mitä sä vielä odotat? Varmasti sun vanhemmat olisi kiitollisia jos apua pyydät vaikeaan tilanteeseen. Jokainen normaali vanhempi toivoo lapselleen vaan parasta. Lähde sinne isän ja äidin luokse pistämään ajatukset kasaan ja ottamaan apua vastaan. Äläkä jää tommoseen suhteeseen, missä kaikki ei todellakaan ole hyvin. Jaksamista ja tahtotilaa, niillä sä saat itsellesi paremman huomisen ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
5/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde välittömästi vanhenpiesi luokse ja kerro rehellisesti mikä on tilanne. Itselleni olisi aivan kestämätöntä edes kuvitella tilanne, jossa lapseni joutuisi kuvaamasi miehen uhriksi. Käytännön asiat saa aina järjestymään, älä turhaan niistä murehdi.

Vierailija
6/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:23"]Saisitko sä sinne soitettua jonkun kaverin? Mieluummin pari? Sitten voit näyttää sille ovea kun on kavereita turvana? [/quote] Tuntuu niin väärältä heittää mies nyt pois kun kaikki on "hyvin".. oon niin sekaisin etten saa muuta aikaiseksi kuin itkua ja kellokin on jo noin paljon. Haluan vain kotiin.. ap

[/quote]

siis mikä tuossa on hyvin? Sulla on siellä väkivaltainen hullu, joa varastaa ja tuhlaa sun rahat? 

Oikeesti, nyt soitat sille äidille tai isälle. Jos mun lapsi olisi tuossa tilanteessa, lähtisin töistäkin hakemaan, maksaisin taksin tai mitä vaan.

Vierailija
7/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ennenkuin olet yksi surullinen numero parisuhdeväkivallan johdista kuolleiden tilastoissa!!!!!

Vierailija
8/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut hyviä neuvoja. Soita äidille tai isälle ja kerro tilanne. He keksii kyllä keinon. Jos et saa kiinni kumpaakaan tai eivätvoi auttaa jostain syystä niin lähde kaverille tai turvakotiin.

Vierailija
10/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kuristaa soita poliisit 112

Vierailija
11/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vanhempiesi luokse, kerro heille kaikki ja pyydä apua käytännön asioiden selvittämisessä. Et ole tehnyt mitään väärää, sulla ei ole mitään hävettävää tai "kehdattavaa".
Kamalaa, että jouduit kokemaan tuollaista mutta verrattuna moniin naisiin olet onnekas kun miehen väkivaltainen luonne paljastui tuossa vaiheessa eikä esim kun teillä on lapsia. Ihan tosi, jos väkivalta on suhteen alussa tuollaista, niin mies tulee pahoinpitelemään sinua jatkuvasti, aina vain pahemmin.

Lue aloitusviestisi ja mieti mitä neuvoisit jos ystäväsi tai siskosi kertoisi sinulle moista? Olet 20v!! ehdit löytää ihanan, rakastavan, kunnollisen miehen - miksi ihmeessä jäisit väkivaltaisen mielipuolen luo? Koska et kehtaa jättää häntä? On hyvä olla empaattinen ja huomaavainen, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tilanteesi kanssa. Pelastaudu nyt ettei sinusta saa lukea lehdestä suru-uutista parin vuoden päästä.

Vierailija
12/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat vanhempasi hakemaan sinut sieltä. Nyt heti. Asiat hänen kanssaan  eivät tule koskaan olemaan "hyvin". Haluatko että hän ehkä tekee sinulle jotain pysyvää vahinkoa "vahingossa?" Tuossa tilanteessa ei ole enää mitään mietittävää. Hänellä on todennäköisesti vihanhallinta ongelmia tai muuta vielä pahempaa.

[/quote]

Vierailija
13/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
14/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkasin poikaystävän pihalle.
Harmittaa nyt niin paljon ettei suhde onnistunu mutta oon tyytyväinen että pääsin eroon tommosesta miehestä :) äiti haki mut taksilla niiden luokse. Kiitos kommenteista ja avusta. Ap

Vierailija
15/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolololollol.

Vierailija
16/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menet ja kerrot että mies kuristaa sinua, siinä ei ole mitään hävettävää! Pois sieltä nyt äkkiä. 

Vierailija
17/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe karkuun

Vierailija
18/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asuntoosi muutti hullu, hoida hänet pois mahdollisimman nopeasti. Ei tarvitse hävetä, pyydä vanhemmat auttamaan.

Vierailija
19/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ulos se heti!! Pyydä vaikka vanhempia tai ystäviä auttamaan, vaihdatat lukot ym. Voit olla varma, että tuo tulee vain ja ainoastaan pahenemaan!

Vierailija
20/32 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti pakkaat kimpsut ja kampsut. Tosta voi muuten tulla koko elämän kestävä helvetti. Sun äiti ja isä varmasti ymmärtää ja ottaa sut takaisin kotiin. Tsempit ♡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä