Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä miehestä jolla on selkäreppu

Vierailija
13.05.2015 |

Siis työpaikalle tulee sen kans. Onko ukkomiehilä selkäreppua?
Onko joku ikisinkku?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään! :D

Mieheni, siis ukkomies ja isä, käyttää selkäreppua, koska se on kätevin tapa kantaa työkamoja, läppäriä jne. Fillaroi työmatkat suurimman osan vuotta. 

Painavat olkalaukut vetävät selän vinoon, joten repunkäyttäjiä voi pitää fiksuina ja käytännöllisinä. 

Vierailija
22/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitön lapsiaikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käytti vuosia reppuja, koska läppärin jne. saa näppärästi kannettua siellä. Sitten joku nuoremmista duunikavereista meni sanomaan tälle neljäkymmentä lähestyvälle miehelle "eikö reput ole jo nähty!".

Perkele antoi neljänkympin kriisissään periksi! Ja hankki olkalaukun. Tosin pyysi mua tekemään sen, mutta... Reppu on aina kätevämpi. Kaupunki käytössä reppussa saa tuotua paljon ruokaa kotiin, useamman päivän tarpeet. Eikä repun tarvitse olla edes suuri, eikä keskikokoinen. Nyt se tuolla olkalaukullaan hinkkaan sitten läppäriään yms. tarvikkeitaan. Tarkoittaa sitten sitä, että mä käyn useammin kaupassa. Kun ei jätkä tajua repun etuja. Kieltäytyy, kun on niin hip ja hop.

Mulla on reppu(myös käsilaukkuni) ja ostoskärry. Silloin kun hänelläkin oli reppu, niin saatiin viikon ruuat rahdattua himaan.

Ikää meillä 23 v ja 26 v.

Vierailija
24/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas setämies.

Vierailija
25/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:05"]

Mun mies käytti vuosia reppuja, koska läppärin jne. saa näppärästi kannettua siellä. Sitten joku nuoremmista duunikavereista meni sanomaan tälle neljäkymmentä lähestyvälle miehelle "eikö reput ole jo nähty!".

Perkele antoi neljänkympin kriisissään periksi! Ja hankki olkalaukun. Tosin pyysi mua tekemään sen, mutta... Reppu on aina kätevämpi. Kaupunki käytössä reppussa saa tuotua paljon ruokaa kotiin, useamman päivän tarpeet. Eikä repun tarvitse olla edes suuri, eikä keskikokoinen. Nyt se tuolla olkalaukullaan hinkkaan sitten läppäriään yms. tarvikkeitaan. Tarkoittaa sitten sitä, että mä käyn useammin kaupassa. Kun ei jätkä tajua repun etuja. Kieltäytyy, kun on niin hip ja hop.

Mulla on reppu(myös käsilaukkuni) ja ostoskärry. Silloin kun hänelläkin oli reppu, niin saatiin viikon ruuat rahdattua himaan.

[/quote]

o_O

Vierailija
26/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko fillaroi toihin (positiivista) tai sitten on joku eko-mies (luonnon kannalta positiivista, mutta ei naisen valitettavasti - harmi tosin koska kivoja, muta ovat tarkkoja rahan suhteen). 

Vierailija
27/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:05"]

[/quote]

Aika aikaisin pukkaa neljänkympin kriisiä?

Vierailija
28/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:05"]

[/quote]

Aika aikaisin pukkaa neljänkympin kriisiä?
[/quote]
Pitäisköhän tossa olla 43 ja 46? :D

Vierailija
29/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:46"]Pidäksä sitä reppua rennosti niiku yhellä olalla? Vai onko molemmilla olilla ja roikkuu perseen päällä silleen gängstasti?
[/quote]

Lapsuus oli raskasta, kun repun oli ehdottomasti roikuttava gangstasti berberin yllä, mutta se vaikutti kävelemistä. Siinä kohtaa piti aina punnita: haluanko kävellä helposti vai olla cool? Lapset valitsivat aina cooliuden.

Vierailija
30/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:39"]

Olisin huolissani vasta jos olis vyölaukku.

[/quote]

Vyölaukku on kuulemma tulossa taas muotihin. Pohjanmaalla ja Oulusa ainakin kaupoissa jo.

Vierailija
31/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän viettää hyvin liikkuvaa elämää...

Ei kai tuollainen kannettava tavaroiden säilytyspaikka sinänsä  mitään ihmisen luonteesta voi kertoa.

Paitsi jos sillä on paljonkin painoa,niin sitten se kyllä  kertoo hyvästä  fyysisestä kunnosta

Vierailija
32/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä ihmiset miettiikin

Vierailija
33/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:39"]Jos se on reissumies
[/quote]
Itsehän olen resumies.

Vierailija
34/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kohta 30 v kantaa reppua töissä, koska siellä on läppäri ja salikamppeet,läppärin laturi yms ja painaa kuin synti. Ja jos menee ruokakauppaan niin laittaa ostoksia sinne.

Vierailija
35/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 06:48"]Mun mies kohta 30 v kantaa reppua töissä, koska siellä on läppäri ja salikamppeet,läppärin laturi yms ja painaa kuin synti. Ja jos menee ruokakauppaan niin laittaa ostoksia sinne.
[/quote]

Ja siis laittaa ne ostokset sinne maksamisen jälkeen. En tarkoita että varastaisi

Vierailija
36/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 35 v käyttää päivittäin reppua. Välillä siellä salikamatkin, välillä ei. 

Itsekin käytän reppua, olen 34 v nainen. En voi sietää käsilaukun rahtaamista. 

Vierailija
37/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:05"]Mun mies käytti vuosia reppuja, koska läppärin jne. saa näppärästi kannettua siellä. Sitten joku nuoremmista duunikavereista meni sanomaan tälle neljäkymmentä lähestyvälle miehelle "eikö reput ole jo nähty!".

[/quote]
Sun 26 v miehelläs on jo ollu neljänkympin kriisi?

Vierailija
38/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 06:49"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 06:48"]Mun mies kohta 30 v kantaa reppua töissä, koska siellä on läppäri ja salikamppeet,läppärin laturi yms ja painaa kuin synti. Ja jos menee ruokakauppaan niin laittaa ostoksia sinne.
[/quote]

Ja siis laittaa ne ostokset sinne maksamisen jälkeen. En tarkoita että varastaisi
[/quote]

Seli seli :D Reppu on miesten hame :D

Vierailija
39/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä miettinytkään, että joku miettisi miksi minä 40v mies kannan reppua duunissa.

Vierailija
40/43 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni yhdistää tähän repputyyliin (tyylittömyyteen) vielä huonosti istuvat farkut, kulahtaneen paidan ja lenkkarit :D Ai että näyttää karsealta. Pikkupoikien tyyli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme