Apua, hävettää niin perkeleesti!
Ystäväni oli käymässä ja kahviteltiin ja höpistiin kuten aina kun näemme. Muistin siinä sitten yhden paidan, jonka olin hiljattain ostanut ja halusin näyttää sen ystävälleni, jotta voisi luottomakutuomarina kertoa sopisiko se laitettavaksi päälle eräisiin tuleviin illanistujaisiin. Menin hakemaan paitaa makuuhuoneen vaatekaapista ja ystävä tuli perässä.
Siinä paitaa kiskoessani päälleni ystäväni äkkää pöydältä pullon ja sanoo, että "kiva sulla onkin mehua täällä, otan huikan!" Ennenkuin ehdin kissaa sanoa kaveri on ottanut jo kunnon kulauksen tuosta pullosta ja minä siinä kauhuissani tuijotan tätä ja tunnen kuinka naama alkaa saada punaisen värityksen kuin paloauto konsanaan. Arvaattekin jo varmaan tässä vaiheessa, että se pullo ei suinkaan sisältänyt mehua. Jollakin oli nimittäin hätä yöllä..
Ystävä yritti sekunnin esittää kuin mitään kummallista ei olisi tapahtunut, hetken päästä sulkeutui kumminkin vessaan ja hana oli päällä tovin aikaa. Kurlasi luultavasti suunsa saippualla. Lähti pian tapauksen jälkeen kotiin jonkin hätäisen tekosyyn varjolla.
En tiedä kehtaanko tuota ystävää nähdä enää tai hän minua, idioottia, jolla on kusipullo yöpöydällä. Voisin vajota maan alle häpeästä.. :'( Lohduttakaa :(
Kommentit (33)
Mitä turhaa häpeilemään, kaverisihan siinä mokasi.
On ap:llä hiukset höyrynneet, kun on provoo vääntänyt, ja näin surkeen sai aikaiseksi. Luulis hävettävän. Ei jatkoon!
Kandee ukkos mennä eturauhashöyläykseen.Vanhan ukon vaivoihin apua
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:23"]Olen kaikenlaisista ihmisistä kuullut, mutta en vielä ihmisistä jotka kusee pulloon yöllä eikä mene vessaan kusemaan. En kuitenkaan epäile, että tälläisiä ihmisiä ei olisi ja tälläistä ei ikinä ole tapahtunut jossain, koska tiedän kuinka hullua porukkaa tässäkin maassa pyörii.
[/quote]
Niin, täähän on ihan normaalia toimintaa esim vanhainkodeissa ja/tai liikuntarajotteisilla miehille.
Näin keskustelunaiheena tää oli täys provo, koska a) se kusi haisee kyl päivän makoilleena aikamoiselle rikille jo koko huoneessa ja b) varsinkin siinä kohtaa, kun pullon ottaa käteen ja tuo lähelle kasvoja, niin tajuaa, mitä se on. Että semmosta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:23"]Olen kaikenlaisista ihmisistä kuullut, mutta en vielä ihmisistä jotka kusee pulloon yöllä eikä mene vessaan kusemaan. En kuitenkaan epäile, että tälläisiä ihmisiä ei olisi ja tälläistä ei ikinä ole tapahtunut jossain, koska tiedän kuinka hullua porukkaa tässäkin maassa pyörii.
[/quote]
Niin, täähän on ihan normaalia toimintaa esim vanhainkodeissa ja/tai liikuntarajotteisilla miehille.
Näin keskustelunaiheena tää oli täys provo, koska a) se kusi haisee kyl päivän makoilleena aikamoiselle rikille jo koko huoneessa ja b) varsinkin siinä kohtaa, kun pullon ottaa käteen ja tuo lähelle kasvoja, niin tajuaa, mitä se on. Että semmosta.
[/quote]pissa oli nokkamukissa!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:05"]Tota, anteeks, mut miksei yöllä voi mennä vessaan jos on hätä? :o
[/quote] No olen kai vähän epänormaali ja laiska kun wc sijaitsee toisella puolella taloa ja no niin.. Mutta voit olla varma, että tästä lähtien menen! :( ap
[/quote]
No kuinka iso kartano teillä on? :D
[/quote] Ei edes iso, ihan normi kokoinen okt, 3 makuuhuonetta. Ap
[/quote]
No sitten olet anteeks vaan todella laiska jos et jaksa vessaan kävellä :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:43"]Miten nainen pystyy kusemaan pulloon -silleen siististi?
[/quote] No tämä menee kyllä vaan nolommaksi, jos alan selittää.. Menköön nyt sitten. Ostin joskus läpällä festareille sellaisia pee-mate pahviläpysköitä, joilla voi tytötkin pissata seisaaltaan. Jäivät käyttämättä kunnes eräänä iltana väsyksissä muistin nuo ja loppu on historiaa.. Suppiloakin on testattu. Ap
[/quote]
Joo niin varmaan ennemmin kaivelet jonkun pahvihärpäkkeen ja kuset pulloon, kun menet vessaan. Lopeta nyt jo.
Hyvä vitsi.
miks sä olisit nolo? Se kaverihan otti omine lupineen.
Ja jos on pissapullo, niin sitten on.
ei kantsi kummankaan olla nolo, vahinko. Ehkä tälle vois nauraa. Vitsille. Tai tilanteen komiikalle.
toi häpeily on tilanteessa aika koomista.
Pitäisköhän sun ruveta käyttää vaippoja :/ Voit kusta ja paskoa vaippaan aina, ei tarvii ikinä mennä vessaan.
No nyt on niin huono provo että banni pitäisi antaa!
Oikeasti ap, tunnusta, nöyrry ja lopeta.
No ei tuo vielä mitään, itselläni tuli kerran yöllä kakkahätä ja pöydällä sattui olemaan tyhjä snickers paperi ja ja pyöräytin sitten siihen kauniin ruskean pökäleen ja aamulla oli tarkoitus viedä se pönttöön, mutta unohdin. No kuinka ollakaan, kaveri tuli aamupäivällä piipahtamaan ja niinkuin jo arvata saattaa, pisteli siitä pöydältä sen kakan parempiin suihin. Kyllä kans hävetti, mutta oppipahan olemaan syömättä minun karkkeja. Ihan tosi juttu on myös tämä.
Voi saatana, umpisurkea provo, mutta repeilen ihan hulluna täällä. Nyt on vissiin aika käydä nukkumaan. Öitä!