Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tapoja pilata ulkonäkönsä

Vierailija
12.05.2015 |

mä aloitan: värjäämällä hiuksensa mustaksi

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmoja nakkeja on runsas päihteiden käyttö, unettomuus ja huono ruokavalio. Muutaman vuoden nuorena sitä voi vaikka seistä päällään oluttuoppi kädessä joka yö, mutta viimeistään 10 vuoden jälkeen on ulkonäkö helposti 20 vuoden verran kulahtaneempi kuin muilla ikäisillään.

Vierailija
42/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khatin pureskelijoiden ruskeat hampaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän värinen meikkivoide (yleensä liian tumma) ja meikkiä vieläpä paksusti. Yliselkeästi piirretyt kulmakarvat. Sopimattomat ja liioitellut ripsienpidennykset. Huulitäytteillä tehdyt ankkahuulet.

Monilla miehillä risuparran kasvatus. Joillekin miehille parta sopii, mutta nykyään näkee yhä enemmän niitä kammottavia räjähtäneen ja kulahtaneen näköisiä partayritelmiä, jotka saavat näyttämään lähinnä katuojassa nukkuvalta pummilta.

Vierailija
44/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:34"]mä aloitan: värjäämällä hiuksensa mustaksi
[/quote]

Njaah. Mieluummin värjään tukkani mustaksi, mikä sopii mulle paremmin kuin vaikkapa punaiseksi.

Vierailija
45/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:34"]mä aloitan: värjäämällä hiuksensa mustaksi
[/quote]

Njaah. Mieluummin värjään tukkani mustaksi, mikä sopii mulle paremmin kuin vaikkapa punaiseksi.
[/quote]komppaan, esim. tummasilmäisille sopii tosi hyvin.

Vierailija
46/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinoituminen. Marinoituminen ruskeaksi.
Vekittyminen.

Vierailija
47/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten vaalennus. Varsinkin jos olet luonnostaan tummempi kuin tummanvaaleahiuksinen.

Vierailija
48/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:34"]mä aloitan: värjäämällä hiuksensa mustaksi
[/quote]

[/quote]komppaan, esim. tummasilmäisille sopii tosi hyvin.
[/quote]

Kyllä.
Ja itse tykkään myös vaikka ihoni on vaalea (kesät välttelen aurinkoa) ja silmäni ovat siniset.
Hiukseni ovat normaalistikin tumman ruskeat vaan mustista enemmän tykkään ja ne kyllä sopii mulle aika himskatin hyvin.

Vierailija
49/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole liiallinen auringonotto, tupakointi, kaljan/sidukan kittaaminen ja överiherkuttelu. Tai nuo on ainakin sellaisia millä sen saa pilattua pysyvästi, hiusvärin voi aina vaihtaa parempaan.

Vierailija
50/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammojen standardeista poikkeaminen

Vierailija
51/54 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliä vähän niille joilla "hoitamaton akne".Kaikille ei löydy apua lääkkeistä ja voi näyttää hoitamattomalta.Itse valitsin näkökyvyn aknen parantumisen edelle(sivuoireita lääkkeistä).

Vierailija
52/54 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:57"]

Ainakin tupakka ja liiallinen meikkaaminen. Myös tatuoinnit naamassa ovat aika kammottavia. Ja hoitamaton akne.

[/quote]

Tää on perinteinen: vaaleanruskeat hiukset omaava sievä tyttö värjää tukkansa joko mustaksi tai valkoiseksi. Kulmat taiteillaan ohuiksi kaareviksi viivoiksi. Otetaan tatuointeja vähän sinne tänne, kasvoihin joku läväri. Luullaan, että ollaan hyvännäköisiä, mutta fiksuimman ja parhaimman pojan olisi saanut pelkällä maltillisella ripsivärinkäytöllä. 

Vierailija
53/54 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino.

Vierailija
54/54 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:57"]

Ainakin tupakka ja liiallinen meikkaaminen. Myös tatuoinnit naamassa ovat aika kammottavia. Ja hoitamaton akne.

[/quote]

Tää on perinteinen: vaaleanruskeat hiukset omaava sievä tyttö värjää tukkansa joko mustaksi tai valkoiseksi. Kulmat taiteillaan ohuiksi kaareviksi viivoiksi. Otetaan tatuointeja vähän sinne tänne, kasvoihin joku läväri. Luullaan, että ollaan hyvännäköisiä, mutta fiksuimman ja parhaimman pojan olisi saanut pelkällä maltillisella ripsivärinkäytöllä. 
[/quote]Pojan saaminenko on kaikki kaikessa?