En oo koskaan nähnyt kaunista Jonnaa
Jännä
Selasin just Facebookin haustakin Jonnia eikä yhtään kaunista.
Kommentit (40)
Harmi, ei kaikkia tarvitsekaan miellyttää. Ja sinun nimesi on..?
Olen jonna ja kaunis! Ei ollut kiva lukea tällaista aloitusta :(
Tjaa,a. Jos nyt vaikka laittaist googeilin kuvahakuun sanaparin jonna järnefelt tai jonna tervomaa, niin luulisin sinun löytävän kaksi kaunista ja etten sanoisi karismaattista Jonnaa...
En ole katkera mutta kuitenkin.. :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:56"]Olen jonna ja kaunis! Ei ollut kiva lukea tällaista aloitusta :(
[/quote]
Tuskinpa tuo on meitä kaikkia Jonna-nimisiä nähnytkään ;) Nimittäin jos olisi, luultavasti olisi kuollut jo kateuteen.
Joku Jonna siis panee ap:n miestä. Oivoi.
Jännä :D Tunnen vain yhden Jonnan. Hän on kaverini sisko, ja sellainen stereotyyppinen "se kauniimpi" sisko - kun toinen on romuluinen, pienirintainen, pienisilmäinen ja pystynenäinen on toinen kuin joku Marilyn Monroen ja Audrey Hepburnin rakkauslapsi, jolla on vaan isommat rinnat kuin kantaäideillään. Siksi nimi Jonna yhdistyy mielessäni sellaiseen huippukauniiseen naiseen.
Mä tiedän yhden kauniin Jonnan, tai ainakin hän oli kaunis silloin kun "tunsin" hänet. Veti bodypumppia 00-luvun loppupuolella eräässä liikuntakeskuksessa. En tiedä miltä hän nykyään näyttää, muutin toiseen kaupunkiin joten en ole nähnyt häntä vuosiin.
Mieheni ex on Jonna. Kaunis nainen, välillä mietin mitä mies minussa näkee :(
Jonnamaista-blogin Jonna on ainakin tosi kaunis. Muita kauniita Jonnia en kyllä kieltämättä saa minäkään mieleeni.
Jonnasta tulee mieleen vain eräs tyhmä, mielenvikainen ja todella paha koulukiusaaja. Näyttää ozzy osbournen tyttäreltä, tiedä sitten onko ruma vai kaunis.
Jonnalla on aina luonnostaan vaaleat hiukset
Mä tiedän kauniin ja hoikan jonnan. Blondin :)
Mä tiedän aivan helvetin monta. T. Jonna
Tunnen yhden Jonnan, joka ei tosiaan ole kaunein kukka kedolla.