Aloitin SSRI:t ja olen lihonut
Todella erikoista. Olen koko varhaisaikuisuuteni laskenut kaloreita ja urheillut lähes pakonomaisesti. Lääkkeen aloittamisen jälkeen ahdistus on lieventynyt, ja luultavasti tämän vuoksi en enää oireile syömättömyydellä tai yli menevällä urheilemisella. En ole ahminutkaan, vaan ilmeisesti syönyt sitten "normaalisti". Urheilen yhä, tosin nautinnon vuoksi enkä sen takia että olisi pakko. En kuitenkaan enempää halua paisua, joten nyt alettava pikkuisen katsomaan paljonko tulee syötyä. Paino noussut 58kg -> 60 kg. Tältä varmaan normi-ihmisiltä tuntuu suhtautua ruokaan.
Niin, ja ensimmäis kertaa elämässäni lihominen ei tunnu katastrofilta. Jännää.
Kommentit (6)
lääkkeet lihottaa se on valitettavaa :/
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:42"]lääkkeet lihottaa se on valitettavaa :/
[/quote]
Käytän fluoksetiinia, kauppanimellä Seronil, mm. Käyttänyt nyt 8 kk ja paino tippunut liki 40 kg!!! Lisänä psykoterapia. Ja indik.sh. Minulla toimii. Annostus nostettiin 80 mg, nyt olen laskenut sen 40 mg. Vuoden lopuksi kokonaan pois.
SSRI:t ovat tehokas täsmälääke. Minä pystyn toimimaan ihmisten kanssa ja käymään töissä tuon lääkkeen avulla. Ihanaa.