Miksi kuulut ammattiliittoon?
Ay-liikkeen paisunut valta rapauttaa demokratiaa. Ollaan ikään kuin panttivankitilanteessa. Aika irvokasta, että SDP:täkin harkittiin hallituskumppaniksi vain ay-liikkeen kiristysvallan vuoksi.
Loimaan kassa on edullisempi vaihtoehto, eikä siihen kuulumisella ole negatiivisia vaikutuksia yhteiskuntaan.
Kommentit (10)
Pääsen ilmaiseksi museoihin, saan matkahuollolta alennusta. Saan särkänniemeen ilmaiset rannekkeet. Siksi.
Saan tessin jota työnantajani noudattaa.
Tes, edunvalvonta, jäsenedut, luottamusmiehen ja liiton tuki.
Mulle työnantaja antoi paremmat edut kuin tes määrää :-)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:20"]Pääsen ilmaiseksi museoihin, saan matkahuollolta alennusta. Saan särkänniemeen ilmaiset rannekkeet. Siksi.
[/quote]
Sulla ois raha noihin kaikkiin ja enemmänkin ilman liittoon kuulumista :D
Liittoon kuulumalla varmistan että saan lomarahat, äitiyslomalla palkkaa ym etuja. Ja vakuutuksen sen varalle että mokaan töissä pahasti. Ja hyötyjä on vaikka kuinka paljon muitakin. Jos jengiä ei kuulu liittoon tarpeeksi ei firmojen tarvii noudattaa tessiä. Loimaankassalaiset hyötyy mun maksamasta jäsenmaksusta, se on väärin!
Jos tulee vaikeita tilanteita työssä niin saan lakineuvoa ja liiton edustajan valvomaan etujani, aina kannattaa varautua.
Loimaan kassa saattaa räjähtää käsiin..
Koska olen synnytysikäinen nainen. Tosin miehelläni on ollu enemmän ongelmia meidän lisääntymisten suhteen: työnantaja mm. teki määräaikaisen sopimuksen isäkuukauden alkuun, kun "ei tiennyt", onko töitä sen jälkeen, mutta soitteli miestäni töihin jo ennen isäkuukauden loppua...
En kuulu koska olen porvari ja alamme liitto on liika vasemmalla. Maksaa vaalirahoja väärille puolueille