Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuulut ammattiliittoon?

Vierailija
12.05.2015 |

Ay-liikkeen paisunut valta rapauttaa demokratiaa. Ollaan ikään kuin panttivankitilanteessa. Aika irvokasta, että SDP:täkin harkittiin hallituskumppaniksi vain ay-liikkeen kiristysvallan vuoksi.

Loimaan kassa on edullisempi vaihtoehto, eikä siihen kuulumisella ole negatiivisia vaikutuksia yhteiskuntaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu koska olen porvari ja alamme liitto on liika vasemmalla. Maksaa vaalirahoja väärille puolueille

Vierailija
2/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen ilmaiseksi museoihin, saan matkahuollolta alennusta. Saan särkänniemeen ilmaiset rannekkeet. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tessin jota työnantajani noudattaa.

Vierailija
4/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tes, edunvalvonta, jäsenedut, luottamusmiehen ja liiton tuki.

Vierailija
5/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työnantaja antoi paremmat edut kuin tes määrää :-)

Vierailija
6/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:20"]Pääsen ilmaiseksi museoihin, saan matkahuollolta alennusta. Saan särkänniemeen ilmaiset rannekkeet. Siksi.
[/quote]

Sulla ois raha noihin kaikkiin ja enemmänkin ilman liittoon kuulumista :D

Vierailija
7/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittoon kuulumalla varmistan että saan lomarahat, äitiyslomalla palkkaa ym etuja. Ja vakuutuksen sen varalle että mokaan töissä pahasti. Ja hyötyjä on vaikka kuinka paljon muitakin. Jos jengiä ei kuulu liittoon tarpeeksi ei firmojen tarvii noudattaa tessiä. Loimaankassalaiset hyötyy mun maksamasta jäsenmaksusta, se on väärin!

Vierailija
8/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee vaikeita tilanteita työssä niin saan lakineuvoa ja liiton edustajan valvomaan etujani, aina kannattaa varautua.

Vierailija
9/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan kassa saattaa räjähtää käsiin..

Vierailija
10/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen synnytysikäinen nainen. Tosin miehelläni on ollu enemmän ongelmia meidän lisääntymisten suhteen: työnantaja mm. teki määräaikaisen sopimuksen isäkuukauden alkuun, kun "ei tiennyt", onko töitä sen jälkeen, mutta soitteli miestäni töihin jo ennen isäkuukauden loppua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi