Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi löytää semmoisen miehen kuin Jason Momoa?

Vierailija
15.01.2022 |

Yhtä maskuliinisen siis. Suomimiehet on niin epämiehekkäitä.

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mut bännätty, kun en saa raportoida Ala-Murrosta? Kirjottanut jo monta viestiä, mutta eivätpä näy.

Vierailija
82/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyis, mut oon varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mut bännätty, kun en saa raportoida Ala-Murrosta? Kirjottanut jo monta viestiä, mutta eivätpä näy.

Olisikohan kielletty sanapari ollut "atrain ojossa"..

Vierailija
84/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en pidä kaappimallisista miehistä a la Momoa.

Vierailija
85/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik! Katsoin äsken, että Momoa oli Kempeleessä siinä Köykkyrin majalla, mutta ei, ei se ollutkaan :( Onkohan lähtenyt Tupoksen suuntaan?

Vierailija
86/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin omani ihan tinderistä. Ei ihan niin lihaskimppu kuin Jason, mutta vähän pidempi. Ja lyhyt tukka, mutta yhtä tumma on. Eurooppa mix, eli ei mikään suomijuntti.

Nyt ei oo Balkaninvahvistukset kilpailukykyisiä, kuules.

Itse laitoin Tinderiin tekstin että etsitään miestä, puoliksi hawaijilainen, väh 195 cm pitkä, erittäin lihaksikas, pitkä, tumma tukka, toinen kulmakarva mielellään vähän erikoinen ja silmät eriväriset. Toivon, että tämä täsmäisku tuo minut lähemmäksi Jasonia, ehkä jopa ihan maaliin saakka. 

Oikea asenne. Ei pidä tyytyä.

Vierailija
87/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno täällä lava-auton lavalla on aika hyytävää, joten en nähnyt mitä risteyksessä luki kun käännyttiin pois päätieltä. Nyt ollaan ajeltu jo hetki ihan keskellä korpea. Jason kyllä äsken kurkkasi takalasista ja näytti rohkaisevalta, niin että ollaan varmaan kohta perillä. Huhhuh, alkaakin jo vähän vapisuttaa.

Vierailija
88/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-Murrossa seikkaileva mamma puhuu nyt palturia. Itse yhytin hänet Kempeleen Shellillä kun oli tankkaamassa lava-autoa. Pyysin apua omani tankkaamiseen ja kun hän piti letkua, silmäilin samalla häntä tarkoittavasti. Ymmärsi yskän ja vei minut kädestä lava-autoonsa (olen aavistuksen painavampi kuin Lisa ja Dany, joten ei ymmärrettävästi voinut heittää minua sinne). Nyt ajetaan kohti Hotelli Kempelettä ja toivon kovasti että siellä on huoneita vapaana. 

Katso nyt hyvä ihminen sinne lavalle, on ollut kylmää kyytiä jos se Ala-Murron mamma on siellä matkustanut! Saattaa tarvita ensiapua! Käsket Jasonin lämmittää sitä.

Vierailija
89/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten tajua, mitä naiset näkevät Momoassa. Kuten nuoruuden kuvat osoittavat, ei ole minkään näköinen. Nyt ylibodattu, partainen (yäk) ja epäsiisti. N

Samaa mieltä.Erikoisen näköinen lähinnä tulee mieleen viurusilmäinen gorilla.Onko jotain alkuperäiskansaa hänessä ei kiihota minua.

No ei kai jos olet Kataisen ja Sipilän fanijoukkoa.

No ylivoimainen enemmistö suomalaisista ja valkoisista länsimaalaisista on, ja mehän ollaa nyt suomalaisella internet keskustelupalstalla. Tämmöiset eläimet voivat olla suosiossa ehkä jossain modernissa viidakossa.

ohis

Vierailija
90/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Greg B. Kelpais monelle kuitenkin.

https://youtube.com/shorts/MXeqPvnJhXw?feature=share

Vierailija
91/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan semmoinen on just nelosella ;)

Vierailija
92/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää päivystän tässä Ouluntullin Nesteellä. Ilmoitan, mikäli Momoa astelee ovesta sisään!

Vierailija
93/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se tyyppi joka näytteli jotain raiskaajaa televiosiosarjassa? Näyttelijä + raiskaajan näyttelijä = miehekästä kyllä kyllä.

Miksi alapeukut? Googlasin juuri äsken ja Google kertoi, että tämä juuri se tyyppi.

Vierailija
94/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se tyyppi joka näytteli jotain raiskaajaa televiosiosarjassa? Näyttelijä + raiskaajan näyttelijä = miehekästä kyllä kyllä.

Miksi alapeukut? Googlasin juuri äsken ja Google kertoi, että tämä juuri se tyyppi.

1) Teit juuri jeesustelun Suomen ennätyksen.

2) Pitkätukkaiset psykopaatit ovat roolien kermaa. Kysy munasarjoilta.

No niin, nyt voit mennä märehtimään dark triadeja.

Vierailija
95/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus sentään, se Ala-Murron mamma on tosiaan tuolla takana lavalla! Luulin, että on vaan joku jääkimpale mutta nyt se sieltä jotain vilkutteli. Itse hankaan Jasonin leveää reittä siihen malliin kiihkeästi, että unohtaa koko mamman kunhan hotellille päästään

Vierailija
96/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meno täällä lava-auton lavalla on aika hyytävää, joten en nähnyt mitä risteyksessä luki kun käännyttiin pois päätieltä. Nyt ollaan ajeltu jo hetki ihan keskellä korpea. Jason kyllä äsken kurkkasi takalasista ja näytti rohkaisevalta, niin että ollaan varmaan kohta perillä. Huhhuh, alkaakin jo vähän vapisuttaa.

Oi, luminen metsä, revontulet, lämmin sauna... Avantoon ei varmaan kannata mennä...

Vierailija
97/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kiesus sentään, se Ala-Murron mamma on tosiaan tuolla takana lavalla! Luulin, että on vaan joku jääkimpale mutta nyt se sieltä jotain vilkutteli. Itse hankaan Jasonin leveää reittä siihen malliin kiihkeästi, että unohtaa koko mamman kunhan hotellille päästään

Ajattelitko saada hankaamalla kipinän? Varo bensiksen höyryjä. Luulisi abc:llä olevan tikkujakin lavamamman lämmitystä ajatellen.

Vierailija
98/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siellä lavalla ei vaan oo kenttää

Vierailija
99/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hazel Audel äärimmäinen selviytyjä on paljon paljon seksikkäämpi ja älykkäämpi.

Vierailija
100/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei nyt vain Jason karkaisi teiltä molemmilta mammoilta jos liikaa ahdistelette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän