Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi löytää semmoisen miehen kuin Jason Momoa?

Vierailija
15.01.2022 |

Yhtä maskuliinisen siis. Suomimiehet on niin epämiehekkäitä.

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähden nyt sitten kohti Kempelettä! Frozen tukan sijaan rastaperuukki ja laitoin kunnolla itsestäänruskettavaa, pimeässä näytän vähän Lisalta. jason saa ratsastaa minua dothrakin lailla aamuun saakka. 

Vierailija
42/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin😀

Miehillä sitten on helppoa kun voi katsoa peilistäkin itseään niin halutessaan.

mies53v

Ymmärsikö joku, mihin tuo viittaa...?

En minä ainakaan...totesin vain naisen tuskan omaan vartaloonsa liittyen.

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolisiko hän sinua, oletko Jennifer Lopezin kaksoissisar tai muuten täydellinen itsekin.

Hänen exänsä on apaattisen heinäsirkan näköinen. No, on hän Jasonin lisäksi aikoinaan vampannut Lennyn, joten kai hänessä on jotain viehätysvoimaa, mitä minä en näe.

Vierailija
44/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin😀

mies53v

mies53v

Älä huputa, kun et mistään mitään ymmärrä.

Vierailija
45/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrynen samaa näköä mutta Paavo kait varattu?

Vierailija
46/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisan seuraavalla miehellä on varmasti itsetunto kohdallaan, daamin exiä kun ajattelee. On vertailukohtaa. :D

Vierailija
47/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten tajua, mitä naiset näkevät Momoassa. Kuten nuoruuden kuvat osoittavat, ei ole minkään näköinen. Nyt ylibodattu, partainen (yäk) ja epäsiisti. N

Itse en tuollaisista lihaskimpuista pidä, mutta parta, pitkät hiukset ja se katse.. 🔥

Makuja on niin monia. Nähtävästi valtaosa naisista pitää.

Eikä pidä. Tämä on vaan normikeskustelua av-palstalla siihen asti, kunnes tämäkin ketju häviää.

Miksi jason momoa ketjut häviää? Mode kateellinen laiha mies?

Vierailija
48/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoalle liput ostettu!

Palaulta, vaikuttaa kuulemma Vimpelissä nykyään.

On kyl nyt juuri matkalla Kempeleelle.

Oon nyt jo Kempeleellä, mutta en oo vielä löytänyt Momoaa. Oon menossa nyt ABC:n vessaan laittamaan smoky eyes-meikin kuntoon, ja Frozen-peruukin päähän. Sitten alkaa etsintä tositarkoituksella!

No voi perse! Itse en pääse sinne, joten kai mun nyt täytyy luovuttaa. Kai pidät meidät kuitenkin ajan tasalla? Ja jos sattuu joku kuuma kohtaaminen ABC:n vessassa, niin kerrot sitten meille jokaisen. kuuman. yksityiskohdan.

Aaaaarh, mä tässä jo kuvittelen, miten hän riisuu sulta Kuomat hellästi jalassa ja ujuttaa jalkoihin takertuneet wet look -leggingssit päättäväisesti pois...

Kävin nyt viimeistelemässä vetävän ulkomuotoni ABC:llä ja nyt on tytöt sanottava, että jos vaan Momoaa näkyy, niin varmasti ei palaa enää vapaille markkinoille.

Toivottavasti ehdin ensimmäisenä, vähän venähti tuo ehostautuminen kun huomasin piparirahkatahran wet look-legginsseissä. Onneksi lähti nätisti pois.

Voima olkoon kanssasi!

Vierailija
49/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten tajua, mitä naiset näkevät Momoassa. Kuten nuoruuden kuvat osoittavat, ei ole minkään näköinen. Nyt ylibodattu, partainen (yäk) ja epäsiisti. N

Itse en tuollaisista lihaskimpuista pidä, mutta parta, pitkät hiukset ja se katse.. 🔥

Makuja on niin monia. Nähtävästi valtaosa naisista pitää.

Eikä pidä. Tämä on vaan normikeskustelua av-palstalla siihen asti, kunnes tämäkin ketju häviää.

Miksi jason momoa ketjut häviää? Mode kateellinen laiha mies?

Trollit kiusaavat ilmiantamalla ketjuja.

Vierailija
50/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet jonon hännille tähyilemään, josko Momoaa näkyis.

Ja siskojen keskinäisen solidaarisuuden nimessä ilmottelet meille heti kun näet siitä vilaustakaan. Täällä on aika isojakin uhrauksia tehty sen varalta, että Momoan löytäisi Suomesta.

Kukaan ei reagoinut siihen, että kerroin nähneeni Momoan näköisen miehen Suomessa?

Onko se koko ajan elänyt täällä kaksoiselämää? Perhe Kaliforniassa, mutta piilopirtti Suomessa?

Vierailija
51/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siskojen keskinäisen solidaarisuuden nimessä ilmottelet meille heti kun näet siitä vilaustakaan. Täällä on aika isojakin uhrauksia tehty sen varalta, että Momoan löytäisi Suomesta.

Kukaan ei reagoinut siihen, että kerroin nähneeni Momoan näköisen miehen Suomessa?

Onko se koko ajan elänyt täällä kaksoiselämää? Perhe Kaliforniassa, mutta piilopirtti Suomessa?

Vimpelissä. 

Vierailija
52/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen repeatillä Drogon ja Danyn seksikohtauksia...hotttt....

Vierailija
53/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis just tyypillinen suomalais hevari joka nahkahousissa juo jotain kura viskiä hevi räkälässä näyttäen hämähäkkimies käsimerkkiä. tehnyt vähintään 2 yh äitiä elämänsä varrella ja on sukupuolitautiklinikan vakio asiakas. syvällinen keskustelu käsittää hänen kanssaan suolen mutkassa kurvaavaa pierua.

Eikös tuo ”hämähäkkimies” käsimerkki ole ihan oikea viittomakielen käsimerkki ”minä rakastan sinua”?

Kylläkyllä. Ja kun hämähäkkimieskäsimerkkiin lisää keskisormen mukaan, saadaan kaksipäinen kilpikonna, joka tekee höpöä alakerrassa. Ei tarvitse olla hevari tietääkseen, Momoan ajattelu vapaaehtoista.

Vierailija
54/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikki nämä vuodet eikä me olla tiedetty mitään!?! Niin paljon menetettyjä mahdollisuuksia!

Vierailija
55/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoalle liput ostettu!

Palaulta, vaikuttaa kuulemma Vimpelissä nykyään.

On kyl nyt juuri matkalla Kempeleelle.

Oon nyt jo Kempeleellä, mutta en oo vielä löytänyt Momoaa. Oon menossa nyt ABC:n vessaan laittamaan smoky eyes-meikin kuntoon, ja Frozen-peruukin päähän. Sitten alkaa etsintä tositarkoituksella!

No voi perse! Itse en pääse sinne, joten kai mun nyt täytyy luovuttaa. Kai pidät meidät kuitenkin ajan tasalla? Ja jos sattuu joku kuuma kohtaaminen ABC:n vessassa, niin kerrot sitten meille jokaisen. kuuman. yksityiskohdan.

Aaaaarh, mä tässä jo kuvittelen, miten hän riisuu sulta Kuomat hellästi jalassa ja ujuttaa jalkoihin takertuneet wet look -leggingssit päättäväisesti pois...

Ujujujui ja hieroo hellästi vaivaisenluuta ja jalkapohjan känsää 💖

Mullahan on aika huonossa hapessa lonkkanivelet, ja polvetkin, joten juuri tuollainen vahva orhi olisi haussa. Aika paljon kilpailua tuntuu olevan juuri tästä yksilöstä.

Vierailija
56/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen repeatillä Drogon ja Danyn seksikohtauksia...hotttt....

Jos haluat äkillisen turnoffin, katso Jonin ja Danyn seksikohtaus. Aaaawkwardddddd.

Vierailija
57/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä Dimitri, Terno ja Tino.

Vierailija
58/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on vapaa. Käykö hän?

Vierailija
59/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin😀

mies53v

mies53v

Älä huputa, kun et mistään mitään ymmärrä.

Annat kuvan, että olen sinulle vain merkityksetön ötökkä, jonka voi vain talloa jalkojensa alle ja kohdella ihan miten mieliala vaihtelee...

mies53v

Vierailija
60/183 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi