Mistä voi löytää semmoisen miehen kuin Jason Momoa?
Yhtä maskuliinisen siis. Suomimiehet on niin epämiehekkäitä.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
siis just tyypillinen suomalais hevari joka nahkahousissa juo jotain kura viskiä hevi räkälässä näyttäen hämähäkkimies käsimerkkiä. tehnyt vähintään 2 yh äitiä elämänsä varrella ja on sukupuolitautiklinikan vakio asiakas. syvällinen keskustelu käsittää hänen kanssaan suolen mutkassa kurvaavaa pierua.
vinkki. näitä löytyy helsingissä Prahasta , on the rocksista ja baari Riffistä......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
Palaulta, vaikuttaa kuulemma Vimpelissä nykyään.
On kyl nyt juuri matkalla Kempeleelle.
Oon nyt jo Kempeleellä, mutta en oo vielä löytänyt Momoaa. Oon menossa nyt ABC:n vessaan laittamaan smoky eyes-meikin kuntoon, ja Frozen-peruukin päähän. Sitten alkaa etsintä tositarkoituksella!
No voi perse! Itse en pääse sinne, joten kai mun nyt täytyy luovuttaa. Kai pidät meidät kuitenkin ajan tasalla? Ja jos sattuu joku kuuma kohtaaminen ABC:n vessassa, niin kerrot sitten meille jokaisen. kuuman. yksityiskohdan.
Aaaaarh, mä tässä jo kuvittelen, miten hän riisuu sulta Kuomat hellästi jalassa ja ujuttaa jalkoihin takertuneet wet look -leggingssit päättäväisesti pois...
Ujujujui ja hieroo hellästi vaivaisenluuta ja jalkapohjan känsää 💖
Mullahan on aika huonossa hapessa lonkkanivelet, ja polvetkin, joten juuri tuollainen vahva orhi olisi haussa. Aika paljon kilpailua tuntuu olevan juuri tästä yksilöstä.
Ja niin tasaväkistä! Minäkin tahtoisin kietoa reumaiset sormeni hänen ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
Palaulta, vaikuttaa kuulemma Vimpelissä nykyään.
On kyl nyt juuri matkalla Kempeleelle.
Oon nyt jo Kempeleellä, mutta en oo vielä löytänyt Momoaa. Oon menossa nyt ABC:n vessaan laittamaan smoky eyes-meikin kuntoon, ja Frozen-peruukin päähän. Sitten alkaa etsintä tositarkoituksella!
No voi perse! Itse en pääse sinne, joten kai mun nyt täytyy luovuttaa. Kai pidät meidät kuitenkin ajan tasalla? Ja jos sattuu joku kuuma kohtaaminen ABC:n vessassa, niin kerrot sitten meille jokaisen. kuuman. yksityiskohdan.
Aaaaarh, mä tässä jo kuvittelen, miten hän riisuu sulta Kuomat hellästi jalassa ja ujuttaa jalkoihin takertuneet wet look -leggingssit päättäväisesti pois...
Ujujujui ja hieroo hellästi vaivaisenluuta ja jalkapohjan känsää 💖
Mullahan on aika huonossa hapessa lonkkanivelet, ja polvetkin, joten juuri tuollainen vahva orhi olisi haussa. Aika paljon kilpailua tuntuu olevan juuri tästä yksilöstä.
Hyvä täytyy laittaa kiertämään, vai miten se nyt oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet jonon hännille tähyilemään, josko Momoaa näkyis.
Ja siskojen keskinäisen solidaarisuuden nimessä ilmottelet meille heti kun näet siitä vilaustakaan. Täällä on aika isojakin uhrauksia tehty sen varalta, että Momoan löytäisi Suomesta.
Kukaan ei reagoinut siihen, että kerroin nähneeni Momoan näköisen miehen Suomessa?
Onko se koko ajan elänyt täällä kaksoiselämää? Perhe Kaliforniassa, mutta piilopirtti Suomessa?
Vimpelissä.
Voi hitsinhitsi, Momoa lähti juuri Kempeleen mäkkäriltä kohti Ala-Murtoa! Nyt on kuuma takaa-ajo käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen tälle :D
Oliko tämä se tyyppi joka näytteli jotain raiskaajaa televiosiosarjassa? Näyttelijä + raiskaajan näyttelijä = miehekästä kyllä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis just tyypillinen suomalais hevari joka nahkahousissa juo jotain kura viskiä hevi räkälässä näyttäen hämähäkkimies käsimerkkiä. tehnyt vähintään 2 yh äitiä elämänsä varrella ja on sukupuolitautiklinikan vakio asiakas. syvällinen keskustelu käsittää hänen kanssaan suolen mutkassa kurvaavaa pierua.
vinkki. näitä löytyy helsingissä Prahasta , on the rocksista ja baari Riffistä......
Ei kyllä ikinä ole ollut kuin laihoja kauluspaitaukkoja silloin kun itse olen ollut :(
Moni mies kuvittelee olevansa mutta Momoa ON Jumalan lahja naisille. Sitä ei kukaan nainen saisi omia vain itselleen!
On perheessäni. Löytyyhän heitä. Luonteeltaan kaikki kaikessa perheenisä joka tekee kaikki päivät metsässä töitä ja lisäksi kirvesalan töitä. Ei juo, ei käytä päihteitä. Aloitti aikoinaan kemian opiskelut, mutta elämä kaupungissa ei tuntunut omalta ja lopetti ne hilkulla ennen fm. Ei ole harrastanut ravintolajuoksuja edes nuorena. Käyttää vanhaa Nokian luuria vain pakolliseen työhön. Tietokonetta jos on aivan pakko. Pitää vaimoaan kuin kukkaa kämmenellä. Ikää 40v 193 pitkä. Lihakset tulleet työstä ja kesällä polkee pyörää satoja km. Harrasti 20v. Itsepuolustuslajia. Juuri sellainen miehinen isällinen turvallinen mies, ei toksinen, ei huuda, ei keuhkoa, herättää kunnioitusta muissa miehissä, on kunnioittava aivan kaikille, rakastaa eläimiä.
Näitä miehiä ei löydy ravintoloista, kun eivät niissä käy, vaan harrastusten parissa. Sieltä oli puolisokin löytynyt. Hänen vaimonsa ihana aito, päihteetön, tervehenkinen, aina meikitön luonnonkaunis nainen. Ovat olleet kohta 20v yhdessä. Ihana perhe!
Vierailija kirjoitti:
En muuten tajua, mitä naiset näkevät Momoassa. Kuten nuoruuden kuvat osoittavat, ei ole minkään näköinen. Nyt ylibodattu, partainen (yäk) ja epäsiisti. N
Samaa mieltä.Erikoisen näköinen lähinnä tulee mieleen viurusilmäinen gorilla.Onko jotain alkuperäiskansaa hänessä ei kiihota minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siskojen keskinäisen solidaarisuuden nimessä ilmottelet meille heti kun näet siitä vilaustakaan. Täällä on aika isojakin uhrauksia tehty sen varalta, että Momoan löytäisi Suomesta.
Kukaan ei reagoinut siihen, että kerroin nähneeni Momoan näköisen miehen Suomessa?
Onko se koko ajan elänyt täällä kaksoiselämää? Perhe Kaliforniassa, mutta piilopirtti Suomessa?
Vimpelissä.
Voi hitsinhitsi, Momoa lähti juuri Kempeleen mäkkäriltä kohti Ala-Murtoa! Nyt on kuuma takaa-ajo käynnissä.
Olen nyt ajellut Jasonin perässä Ala-Murron kohdalle asti ja kiilasin hänet siinä penkkaan. Ikävä kyllä englantini ei ole kovin hyvää, joten päätin puhua rakkauden kieltä, luoden pitkiä alaviistoon suunnattuja katseita smoky eyes-silmilläni. Ja siitä se lähti, pian Jason oli pauloissani ja heitti minut lava-autonsa lavalle kuin lötkön lohen ja lähti ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vimpelissä.
Olen nyt ajellut Jasonin perässä Ala-Murron kohdalle asti ja kiilasin hänet siinä penkkaan. Ikävä kyllä englantini ei ole kovin hyvää, joten päätin puhua rakkauden kieltä, luoden pitkiä alaviistoon suunnattuja katseita smoky eyes-silmilläni. Ja siitä se lähti, pian Jason oli pauloissani ja heitti minut lava-autonsa lavalle kuin lötkön lohen ja lähti ajamaan.
Nään silmissäni miten otti kiinni, paiskasi leveälle hartialleen ja siitä sitten lavalle! Nyt seuraa vielä kunnon toimintaa!
Löysin omani ihan tinderistä. Ei ihan niin lihaskimppu kuin Jason, mutta vähän pidempi. Ja lyhyt tukka, mutta yhtä tumma on. Eurooppa mix, eli ei mikään suomijuntti.
Ala-Murrossa seikkaileva mamma puhuu nyt palturia. Itse yhytin hänet Kempeleen Shellillä kun oli tankkaamassa lava-autoa. Pyysin apua omani tankkaamiseen ja kun hän piti letkua, silmäilin samalla häntä tarkoittavasti. Ymmärsi yskän ja vei minut kädestä lava-autoonsa (olen aavistuksen painavampi kuin Lisa ja Dany, joten ei ymmärrettävästi voinut heittää minua sinne). Nyt ajetaan kohti Hotelli Kempelettä ja toivon kovasti että siellä on huoneita vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Löysin omani ihan tinderistä. Ei ihan niin lihaskimppu kuin Jason, mutta vähän pidempi. Ja lyhyt tukka, mutta yhtä tumma on. Eurooppa mix, eli ei mikään suomijuntti.
Nyt ei oo Balkaninvahvistukset kilpailukykyisiä, kuules.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies vois vaikuttaa omaan ulkonäköönsä treenaamalla lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten tajua, mitä naiset näkevät Momoassa. Kuten nuoruuden kuvat osoittavat, ei ole minkään näköinen. Nyt ylibodattu, partainen (yäk) ja epäsiisti. N
Samaa mieltä.Erikoisen näköinen lähinnä tulee mieleen viurusilmäinen gorilla.Onko jotain alkuperäiskansaa hänessä ei kiihota minua.
No ei kai jos olet Kataisen ja Sipilän fanijoukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei oo Balkaninvahvistukset kilpailukykyisiä, kuules.
Itse laitoin Tinderiin tekstin että etsitään miestä, puoliksi hawaijilainen, väh 195 cm pitkä, erittäin lihaksikas, pitkä, tumma tukka, toinen kulmakarva mielellään vähän erikoinen ja silmät eriväriset. Toivon, että tämä täsmäisku tuo minut lähemmäksi Jasonia, ehkä jopa ihan maaliin saakka.
Se on ulkomaalainen, julkkis ja kuuluisan kaunottaren exä, se riittää.