Mistä voi löytää semmoisen miehen kuin Jason Momoa?
Yhtä maskuliinisen siis. Suomimiehet on niin epämiehekkäitä.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Pidin😀
Miehillä sitten on helppoa kun voi katsoa peilistäkin itseään niin halutessaan.
mies53v
Menet jonon hännille tähyilemään, josko Momoaa näkyis.
Kantisenoni oli presissamanlainen. Säikähdin ihan kun näin Momoan ensimmäistä kertaa. Etenkin silmät on justiinsa.. Oli väkivaltainen juoppo.
Kuru kuulema kuhisee tuollaisia könsikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
En muuten tajua, mitä naiset näkevät Momoassa. Kuten nuoruuden kuvat osoittavat, ei ole minkään näköinen. Nyt ylibodattu, partainen (yäk) ja epäsiisti. N
Itse en tuollaisista lihaskimpuista pidä, mutta parta, pitkät hiukset ja se katse.. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
Palaulta, vaikuttaa kuulemma Vimpelissä nykyään.
On kyl nyt juuri matkalla Kempeleelle.
Oon nyt jo Kempeleellä, mutta en oo vielä löytänyt Momoaa. Oon menossa nyt ABC:n vessaan laittamaan smoky eyes-meikin kuntoon, ja Frozen-peruukin päähän. Sitten alkaa etsintä tositarkoituksella!
No voi perse! Itse en pääse sinne, joten kai mun nyt täytyy luovuttaa. Kai pidät meidät kuitenkin ajan tasalla? Ja jos sattuu joku kuuma kohtaaminen ABC:n vessassa, niin kerrot sitten meille jokaisen. kuuman. yksityiskohdan.
Aaaaarh, mä tässä jo kuvittelen, miten hän riisuu sulta Kuomat hellästi jalassa ja ujuttaa jalkoihin takertuneet wet look -leggingssit päättäväisesti pois...
Vierailija kirjoitti:
Ja siskojen keskinäisen solidaarisuuden nimessä ilmottelet meille heti kun näet siitä vilaustakaan. Täällä on aika isojakin uhrauksia tehty sen varalta, että Momoan löytäisi Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
Momoa on kylla Havaijilta kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten tajua, mitä naiset näkevät Momoassa. Kuten nuoruuden kuvat osoittavat, ei ole minkään näköinen. Nyt ylibodattu, partainen (yäk) ja epäsiisti. N
Itse en tuollaisista lihaskimpuista pidä, mutta parta, pitkät hiukset ja se katse.. 🔥
Makuja on niin monia. Nähtävästi valtaosa naisista pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis just tyypillinen suomalais hevari joka nahkahousissa juo jotain kura viskiä hevi räkälässä näyttäen hämähäkkimies käsimerkkiä. tehnyt vähintään 2 yh äitiä elämänsä varrella ja on sukupuolitautiklinikan vakio asiakas. syvällinen keskustelu käsittää hänen kanssaan suolen mutkassa kurvaavaa pierua.
Ei tässä nyt mitään syvällistä keskustelua kaivata.
jaaha joku ovuloi ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
Oon nyt jo Kempeleellä, mutta en oo vielä löytänyt Momoaa. Oon menossa nyt ABC:n vessaan laittamaan smoky eyes-meikin kuntoon, ja Frozen-peruukin päähän. Sitten alkaa etsintä tositarkoituksella!
Laula samalla "Sun suomineitos oon" niin ehkä Jason huomaa sut paremmin! Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin😀
Miehillä sitten on helppoa kun voi katsoa peilistäkin itseään niin halutessaan.
mies53v
Ymmärsikö joku, mihin tuo viittaa...?
Onhan meitä täällä maaseudulla. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siskojen keskinäisen solidaarisuuden nimessä ilmottelet meille heti kun näet siitä vilaustakaan. Täällä on aika isojakin uhrauksia tehty sen varalta, että Momoan löytäisi Suomesta.
Kukaan ei reagoinut siihen, että kerroin nähneeni Momoan näköisen miehen Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
siis just tyypillinen suomalais hevari joka nahkahousissa juo jotain kura viskiä hevi räkälässä näyttäen hämähäkkimies käsimerkkiä. tehnyt vähintään 2 yh äitiä elämänsä varrella ja on sukupuolitautiklinikan vakio asiakas. syvällinen keskustelu käsittää hänen kanssaan suolen mutkassa kurvaavaa pierua.
Eikös tuo ”hämähäkkimies” käsimerkki ole ihan oikea viittomakielen käsimerkki ”minä rakastan sinua”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
No voi perse! Itse en pääse sinne, joten kai mun nyt täytyy luovuttaa. Kai pidät meidät kuitenkin ajan tasalla? Ja jos sattuu joku kuuma kohtaaminen ABC:n vessassa, niin kerrot sitten meille jokaisen. kuuman. yksityiskohdan.
Aaaaarh, mä tässä jo kuvittelen, miten hän riisuu sulta Kuomat hellästi jalassa ja ujuttaa jalkoihin takertuneet wet look -leggingssit päättäväisesti pois...
Kävin nyt viimeistelemässä vetävän ulkomuotoni ABC:llä ja nyt on tytöt sanottava, että jos vaan Momoaa näkyy, niin varmasti ei palaa enää vapaille markkinoille.
Toivottavasti ehdin ensimmäisenä, vähän venähti tuo ehostautuminen kun huomasin piparirahkatahran wet look-legginsseissä. Onneksi lähti nätisti pois.
Vierailija kirjoitti:
xD tää on niin totta. jossain vaiheessa iltaa se viski tulee takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
Ujujujui ja hieroo hellästi vaivaisenluuta ja jalkapohjan känsää 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on niin monia. Nähtävästi valtaosa naisista pitää.
Eikä pidä. Tämä on vaan normikeskustelua av-palstalla siihen asti, kunnes tämäkin ketju häviää.
Khal Drogo vetäis poikalapsihullun internetin solmuun ja palastelis sen tietokoneen silpuksi.