Mistä voi löytää semmoisen miehen kuin Jason Momoa?
Yhtä maskuliinisen siis. Suomimiehet on niin epämiehekkäitä.
Kommentit (183)
Huolisiko hän sinua, oletko Jennifer Lopezin kaksoissisar tai muuten täydellinen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
Palaulta, vaikuttaa kuulemma Vimpelissä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Huolisiko hän sinua, oletko Jennifer Lopezin kaksoissisar tai muuten täydellinen itsekin.
Tuskin itse Jason minua huolisi mutta jos löytäisin jonkun yhtä miehekkään...vaikka jonkun samoalaisen taksikuskin.
En muuten tajua, mitä naiset näkevät Momoassa. Kuten nuoruuden kuvat osoittavat, ei ole minkään näköinen. Nyt ylibodattu, partainen (yäk) ja epäsiisti. N
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö joku tässä ketjussa kysymyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
Mitä, missä tää oli?!
siis just tyypillinen suomalais hevari joka nahkahousissa juo jotain kura viskiä hevi räkälässä näyttäen hämähäkkimies käsimerkkiä. tehnyt vähintään 2 yh äitiä elämänsä varrella ja on sukupuolitautiklinikan vakio asiakas. syvällinen keskustelu käsittää hänen kanssaan suolen mutkassa kurvaavaa pierua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
On kyl nyt juuri matkalla Kempeleelle.
Jos horkkaava mies kelpaa niin äkkiäkös semmosen kasvattaa.
Khal Drogo ottaa naiset vaikka väkisin, siinähän se viehätys...
Vierailija kirjoitti:
siis just tyypillinen suomalais hevari joka nahkahousissa juo jotain kura viskiä hevi räkälässä näyttäen hämähäkkimies käsimerkkiä. tehnyt vähintään 2 yh äitiä elämänsä varrella ja on sukupuolitautiklinikan vakio asiakas. syvällinen keskustelu käsittää hänen kanssaan suolen mutkassa kurvaavaa pierua.
Ei tässä nyt mitään syvällistä keskustelua kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Samoalta.
No ei löydä 🤣 momoa on puoliksi eurooppalainen eli ”mixed” voitte kattoa 90pvää morsiamena- ohjelmasta millasia ne 100pros samoalaiset miehet on..😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoalle liput ostettu!
On kyl nyt juuri matkalla Kempeleelle.
Oon nyt jo Kempeleellä, mutta en oo vielä löytänyt Momoaa. Oon menossa nyt ABC:n vessaan laittamaan smoky eyes-meikin kuntoon, ja Frozen-peruukin päähän. Sitten alkaa etsintä tositarkoituksella!
Samoalta.