Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökerhoissa on niin pinnallisia naisia nykyää

Vierailija
17.08.2025 |

Olen huomannut jo pitkään yksin käydessäni mies olen, et naiset on hoikkia meikattuja bimboja, yökerhot täynnä tätä se on nykyää.  Vois unohtaa ja lopettaa käymästä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse lienee Pietarista

Vierailija
2/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee Pietarista

Suomessahan nuoriso ei enää käy yökerhoissa, joten varmaan joku venäjän alkoholikulttuuri aloitus tämä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tutustunut sisäisiin ajatuksiin?

Vierailija
4/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset etsii jotain komeaa mallimiestä ja rikasta

Vierailija
5/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea matkaa bimbot

Vierailija
6/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin niissä ei olisi ollut pinnallisia naisia? Mikään ei ole muuttunut ainakaan 80-luvun, kun minä niissä aloin käymään.

Vierailija
7/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan baareihin on laittauduttu. Nykynuoret käyvät aika vähän baareissa ja ihan normaaleja naisia suurin osa on eikä mitään bimboja. Itsekin nuorena olin sellainen laittautunut kikattelija ja olen sitä vähän edelleenkin. N50

Vierailija
8/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin niissä ei olisi ollut pinnallisia naisia? Mikään ei ole muuttunut ainakaan 80-luvun, kun minä niissä aloin käymään.

Millaista syvällisyyttä yökerhoissa kuuluisi harrastaa?  Ottaa vakavasti kaikki miehenpuolet? Tai naisenpuolet?  Ei ne sitä varten ole. Relatkaa. 

Vierailija
9/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen päässyt tutustumaan pintaa syvemmälle lämpimään lemmenluolaan. 

Vierailija
10/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pinnallisia miehiähän yökerhoissa ei nykyään ole. Kaikki siellä haluavat keskustella kanssani Schopenhauerista.

Vierailija
11/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan baareihin on laittauduttu. Nykynuoret käyvät aika vähän baareissa ja ihan normaaleja naisia suurin osa on eikä mitään bimboja. Itsekin nuorena olin sellainen laittautunut kikattelija ja olen sitä vähän edelleenkin. N50

Eikö naisia hävetä yhtään kun kikattavat? Kuulostaa ihan typerältä tuo kikattelu.

Vierailija
12/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisia hävetä yhtään kun kikattavat? Kuulostaa ihan typerältä tuo kikattelu.

Ei mua ainakaan hävetä. Enkä oikeastaan voi sille mitään. Olen luonteeltani hymyilevä ja nauran helpolla. Nauruni on sellaista kikattelua luonnostaan. Humalassa sitten kikatuttaa vielä normaalia enemmän. Bimbona minua ei ole pitänyt kukaan.

Vierailija
13/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile päiväkerhoa vaihteeksi

Vierailija
14/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään? Takaitat kai, että aina?

Vierailija
15/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu voi mennä roskikseen.

T. Nykynaiset

Vierailija
16/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee Pietarista

Suomessahan nuoriso ei enää käy yökerhoissa, joten varmaan joku venäjän alkoholikulttuuri aloitus tämä on

No kyllä ne siellä edelleen käy. Voi elämä

Vierailija
17/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene yökerhoon etsimään miestä vaan pidän hauskaa kavereiden kanssa. 

Vierailija
18/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko niin, että sä olet setääntynyt ja aika on ajanut susta ohi?

Vierailija
19/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "pinnallisuus" on aikalailla yökerhojen pointti ja tarkoitus. Niihin mennään näyttäytymään ja katsomaan mikä on bilefiilis ja jatkojen kannalta saanti. Hankala edes nopeasti kuvitella pinnallisempaa paikkaa mihin tavis voisi mennä kuin yökerho. 

Syvällisiä keskusteluja vieraiden kanssa voi yrittää etsiä sitten vaikka yliopistojen läheisistä kahviloista, mutta ei yökerhoista.

Vierailija
20/22 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me puhuttiin aina rokkikansasta ja disco-hileistä. Rokkakansa ei laittautunut baariin, menivät vaan, disco-hileet taas tekivät laittautumisesta oikein tapahtuman, jossa useampi henkilö kokoontui ja yhdessä meikkailivat ja sovittelivat vaatteita peilin edessä. Rokkipaikoissa monet naisetkin joivat olutta, disco-hileillä oli usein jotain drinkkejä, kuten vaikkapa pacardi-cola, tämä taisi olla ennen kuin siideri yleistyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän