Naiset eivät arvosta, kuinka vaikeaa miehen on olla tuijottamatta
heidän pyöreitä peppuja ja tissejään. Se on normaalille miehelle jokapäiväinen kamppailu olla tuijottamatta esim. työkaverin muhkeaa peppua.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:47"]Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia.
[/quote]
Just meinasin sanoa samaa. Ihme eläimiä miehet.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:47"]Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia.
[/quote]
Jep. Luultavasti enemmänkin hymyilyttäisi, jos miehet kulkisivat munasillaan. Enemmän hellyttävän kuin kiihottavan näköisiä, jos vain järki on miehillä päässä.
Minkä ikäinen olet ap?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:50"]Katsoa saa, muttei koskea.
[/quote]
No mua ei kyllä saa tuijottaakaan. Tai saa, mutta parasta valmistautua sitten takaisin mulkaisuun tai "mitä helvettiä mölläät?" kommenttiin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:47"]
Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia.
[/quote]
Naisia ei kiinnostakkaan seksi. Eikä miehet.
Mutta miehiä kiinnostaa seksi ja naiset. Siinä ero!
On se kyllä huvittavaa miten fiksunkin miehen ajattelutoiminta lakkaa, kun tulee sopiva kiihoke. Ei riitä verta molempiin päihin. xD Ei siinä mitään, oma mieheni voitti mut just sillä, että tavoitteli ja halusi mua, eikä antanut periksi. Oli kiihottavaa ajatella, että joku ei vaan voi itelleen mitään.
Ja joo, se alkoi rintojen tuijottamisella.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:54"]
Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia.
[/quote]
[/quote]
Kyllä mua kiinnostaa kumpikin, muttei se miehen vartalo niinkään.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:46"]
Kunhan ei liian avoimseti tuijota. Tuijotan minäkin hyvän näköisiä miehiä.
[/quote]
Miehet luulee ettei sitä tuijotusta huomaa. Väärässä ovat
[/quote]
[/quote]
On meitä naisiakin joita kiinnostaa naiset ja seksi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei sua silloin se mieskään kiinnosta. Miehet eivät halua naista joka ei halua heidän kroppaansakkin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei sua silloin se mieskään kiinnosta. Miehet eivät halua naista joka ei halua heidän kroppaansakkin.
[/quote]
Kyllä mä ainakin olen tuijottanut himottavan miehen persettä ja etumusta - joka on pullottanut lupaavasti. Mutta osaan tehdä sen huomaamattomasti.
Ja jos ette usko että mies näyttää himottavalta - tsekatkaa Tom of Finland. Sellasta kuvastoa ei vaan miehistä usein näe, missä penis pullottaa seksikkäästi. Siis heteronaisille tehtynä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:47"]Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia. [/quote] Jep. Luultavasti enemmänkin hymyilyttäisi, jos miehet kulkisivat munasillaan. Enemmän hellyttävän kuin kiihottavan näköisiä, jos vain järki on miehillä päässä. Minkä ikäinen olet ap?
[/quote]
Nainen on niin paljon eroottisempi. Ne kaikki ihanat pyöreät kaaret. Se pehmeys.
t. bi-nainen
Mä ainakin kiitän aina työpäivän päätteeksi niitä jotka on onnistuneet olemaan kuolaamatta. Ihme yleistystä taas.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No hehe. Haluaa ne.
Mutta tartteeko töllätä niin avoimesti?! Hiukan itsehillintää, kiitos
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:46"]
Kunhan ei liian avoimseti tuijota. Tuijotan minäkin hyvän näköisiä miehiä.
[/quote]
Tämähän se on. AP saa luvan opetella katselemaan niitä naisia, kuin muutkin aivoilla varustetut miehet, eli salakavalasti.
Mua ei onneksi koskaan töllötetä häiritsevästi. Olen maskuliininen enempi kuin naisellinen nainen ja saan olla rauhassa.
Mun mies on jonkinsortin asperger. Kun ensin nähtiin työkuvioissa, se tuijotti mun rintoja ja persettä ja oli hyvin avuton sosiaalisesti. Sitten juteltiin jossain illatsuissa ja se totesi aspergerilaisesti, että olen tosi himottava nainen. Kysyin panettaako, ja vastaus oli tietenkin joo. Se oli jotenkin niin hellyttävä, että annoin ihan säälistä (ja koska olin puutteessa), mutta se olikin aivan loistava sängyssä ja nyttemmin panettaa molempia. :)
Mutta normaalit miehet siis osaa peittää paremmin ne tuijotuksensa.
Eikö voi vaivihkaa vilkuilla???!! Opettele kaverisi kanssa, niin tiedät mitkä kaikki vilkaisut huomaa. TUIJOTUS ei ole sopivaa.
Katsoa saa, muttei koskea.