Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät arvosta, kuinka vaikeaa miehen on olla tuijottamatta

Vierailija
12.05.2015 |

heidän pyöreitä peppuja ja tissejään. Se on normaalille miehelle jokapäiväinen kamppailu olla tuijottamatta esim. työkaverin muhkeaa peppua.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa arvostaa naisten jatkuvaa kamppailia olla tuijottamasta heidän housunetumustaan ja persettään.

Vierailija
22/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajankohtaista" tietoa ketjuun. Tässä omasta puolestani avautumiseni, ei ap ihan väärässäkään ole....

Olen tässä vielä töissa ja pitkä ilta vielä tulossa ja kävin ostamassa välipalaa. Tuli samalla katsastettua  n. +-40 v naisen etumus. Meni melkein tuijotukseksi, kun piti varmistaa, että onko ne oikeasti noin isot. Oli ne (tai sitten hyvin esilletuovat tissiliivikohotukset), vaikka oli sellainen tuohon ikään normaalisti kuuluva pieni vatsapömppäkin pienentämässä kontrastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:47"]Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia. [/quote] Jep. Luultavasti enemmänkin hymyilyttäisi, jos miehet kulkisivat munasillaan. Enemmän hellyttävän kuin kiihottavan näköisiä, jos vain järki on miehillä päässä. Minkä ikäinen olet ap?

[/quote]Samaa mieltä naisista. Tykkään katsella alastomia naisia ja pidän heitä mielenkiintoisina ja hellyyttävinä, mutta en kiihotu heistä, vaan se vaatii enemmän.

Luullakseni naiset monesti haluavat harrastaa sellaista rajavetoa, että hämärretään ero kiihottumisen ja viehättymisen välillä, vaikka sitä ei olisi pakko tehdä. Olisi parempi puhua viehättymisestä kuin kiihottumisesta, koska yli 40-vuotiaalla miehellä fyysinen ja henkinen kiihottuminen eivät enää ole sama asia.

Eli vastakkaista sukupuolta voi imarrella viehättymällä eikä pelkästään kiihottumalla näkyvästi sukuelinten tasolla. Luullakseni harva keski-ikäinen ja yhä harvempi nuori mies kiihottuu naisen alastomuudesta samalla tavalla kuin naiset heidän kuvittelevat kiihottuvan, vaan enemmänkin viehättyy sisäisellä tasolla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
24/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa vilkuilla vaivihkaa. Itselläni on muuhun kroppaan nähden isot tissit ja joskus tuntuu että miehillä naksahtaa päässä jokin eläimellinen panovietti päälle eikä silloin osata pitää niitä silmiä ja katsetta kurissa. Ihan älytöntä

Vierailija
25/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet on aika hellyyttäviä, kun eivät voi tuollaisille jutuille mitään. Olen erään hyvin läheisen miespuolisen ystäväni kanssa keskustellutkin näistä asioista ihan avoimesti ja se on auttanut ihan oikeasti ymmärtämään sellaista käytöstä miehiltä, joka on ennen saattanut tuntua vähän ahdistavalta. Ollaan siis puhuttu läpi ihan tuijotuksesta tahattomiin erektioihin ja masturbointiin :D toki minua vähän häiritsee jos joku 40 vuotta vanhempi patu alkaa flirttailla, mutta itseluottamus riittää tilanteen sopimattomuudesta huomauttamiseen. Ja koskemaan ei sitten tulla, henkilökohtainen tila kuuluu jokaiselle. Tietysti jos tuijotuksen kokee häiritseväksi, on siitä oikeus sanoa, jokainen määritelköön itse minkä kokee ahdistavaksi tai loukkaavaksi.

Vierailija
26/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Ettekö muka muut naiset katsele miehiä? Mitä ihmettä, oonko mä jotenkin kummallinen kun rakastan katsella komeita miehiä? Vai tuleeko se vasta myöhemmällä iällä kuvioihin, kun mustakin tuntuu etten parikymppisenä edes huomannut miehiä, mutta nyt nelikymppisenä käyn uimarannallakin lähinnä siksi, että saan katsoa ihania uikkarimiehiä ;). Arkipäivän pelastaa kun työpäivän jälkeen väsyneenä kaupassa kierrellessä huomaa komean ja seksikkään miehen ja vielä jos katseet kohtaavat, niin voi että, siinä se tuli! Kesällä meenkin mielellään kauppaan, kun siellä on niukemmin pukeutuneita miehiä, aina siellä joukossa on joku vähän lihaksikkaampi tapaus tai jollain ihana peppu.

En usko, että miehet loukkaantuu tuijotuksesta, joten tuijotan ihan rauhassa. Tosin se johtaa aina silloin tällöin esim. kahvikutsuun, josta joudun kyllä kieltäytymään, koska olen naimisissa. Harvemmin miehellä etumus erityisesti pullottaa, mutta siellä uimarannalla on joskus aika lupaavia tapauksia ja siitäkös mielikuvitus lähtee liikkeelle.

Kun katsoi vaikka tuota Tähdet, tähdet-ohjelmaa, niin suurin osa viesteistä tuli miessolisteja kuolaavilta naisilta. Ja onhan se Waltteri kyllä niin kuuma, niin kuuma, oijoi sitä lanteenkeikutusta! Oli oikein äitienpäivän kruunaus. Miesvartalo (kun se on kunnossa) on ihanan veistoksellinen, kuin paras taideteos, himot alkaa hyrräämään kun sitä katselee ja vielä kun näkee sen vartalon liikkuvan. Ja siihen päälle katse, kuten Waltterilla, oih! Naisvartalo ei mua kyllä kiinnosta tippaakaan, tylsä ja mitäänsanomaton lähinnä, mutta tyylikkäästi puettu ja kammattu nainen on kyllä kaunis, mutta ei seksikäs tai kiinnostava. Mies taas on jumalainen, kiihottava, seksikäs, eroottiinen..

Vierailija
27/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:47"]

Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia.

[/quote]

Naisia ei kiinnostakkaan seksi. Eikä miehet. 

Mutta miehiä kiinnostaa seksi ja naiset. Siinä ero!

[/quote]Naisia kiinnostaa vain seksi, miehiä taas seksi ja nainen. Naiset kiinnostuvat miehistä suorituskyvyn ja toiminnan kautta ja myös kiihottuminen on toimintaa.ja seksi on raskas suoritus miehelle ja helppoa rentoutumista naiselle. Miehelle taas kelpaa vaikka tajuttomana ripulissa makaava nainen, koska miehet kiinnostuvat naisesta itsestään eivätkä narsistisista mielikuvista tyyliin "iih, se nainen haluaa minua!" "se teksi mulle silleen ja silleen!"

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
28/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:58"]

Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia.

[/quote]

[/quote]Naisia kiinnostaa vain seksi, miehiä taas seksi ja nainen. Naiset kiinnostuvat miehistä suorituskyvyn ja toiminnan kautta ja myös kiihottuminen on toimintaa.ja seksi on raskas suoritus miehelle ja helppoa rentoutumista naiselle. Miehelle taas kelpaa vaikka tajuttomana ripulissa makaava nainen, koska miehet kiinnostuvat naisesta itsestään eivätkä narsistisista mielikuvista tyyliin "iih, se nainen haluaa minua!" "se teksi mulle silleen ja silleen!"

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Tapailetko sä ainoastaan 15-vuotiaita tyttöjä? Sitä olen päätellyt sun kirjoitusten perusteella.

Vierailija
29/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:47"]Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia. [/quote] Jep. Luultavasti enemmänkin hymyilyttäisi, jos miehet kulkisivat munasillaan. Enemmän hellyttävän kuin kiihottavan näköisiä, jos vain järki on miehillä päässä. Minkä ikäinen olet ap?

[/quote]

Nainen on niin paljon eroottisempi. Ne kaikki ihanat pyöreät kaaret. Se pehmeys. 

t. bi-nainen

[/quote]Niin. Naisia kiitellään sellaisista ominaisuuksista, joista miehiä haukutaan; korkea rasvaprosentti ja kaarien ja muotojen puute raajoissa, hartioissa, selässä, vatsassa ja rinnassa. Miehessähän noita kaaria ja muotoja riittää vähän joka paikassa, kun taas naisella niitä on vain muutama iso.

Tietysti voi sitten sanoa, että lihaksikkaita ja urheilullisia naisia haukutaan ja pidetään miesmäisinä, mutta mielestäni se ei mene ihan niin. Hyvin harva nainen saa niin miesmäistä kroppaa, että miehet kammoaisivat sitä, mutta tämä on esimerkki siitä, miten monenlaisessa eri olomuodossa nainen voi tulla hyväksytyksi, kun taas miehelle on sallittu vain se pikajuoksijan ulkomuoto.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
30/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää nyt niin älytöntä ettei naisia muka sais tuijottaa. Totta vitussa se on vaikeaa pitää silmät ja.. kurissa kun pukeudutte niin seksikkäästi. Itse vilkuilen naisia, mutta jos naisen eleistä päätellen hän ei katseista tykkää katson sitten muualle.

Vierailija
31/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:07"]

[/quote]

Nainen on niin paljon eroottisempi. Ne kaikki ihanat pyöreät kaaret. Se pehmeys. 

t. bi-nainen

[/quote]Niin. Naisia kiitellään sellaisista ominaisuuksista, joista miehiä haukutaan; korkea rasvaprosentti ja kaarien ja muotojen puute raajoissa, hartioissa, selässä, vatsassa ja rinnassa. Miehessähän noita kaaria ja muotoja riittää vähän joka paikassa, kun taas naisella niitä on vain muutama iso.

Tietysti voi sitten sanoa, että lihaksikkaita ja urheilullisia naisia haukutaan ja pidetään miesmäisinä, mutta mielestäni se ei mene ihan niin. Hyvin harva nainen saa niin miesmäistä kroppaa, että miehet kammoaisivat sitä, mutta tämä on esimerkki siitä, miten monenlaisessa eri olomuodossa nainen voi tulla hyväksytyksi, kun taas miehelle on sallittu vain se pikajuoksijan ulkomuoto.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Ootsä kyllä vähän pöhkö! Katoppa kuule ympärilles ja huomaat että miehille on sallittu ihan minkälainen ulkomuoto tahansa! Kukaan ei kiellä ja ihan luisevat, isomahaiset, ylipainoiset, hintelät ja kaikenlaiset miehet saa naisen, jos etsivät omantasoisiaan. Mutta tottakai naiset rakastaa näitä pikajuoksijän näköisiä miehiä tai siis rakastavat ja ihailevat heidän kroppiaan, eikö se ole aivan selvä juttu? Ihan samalla tavalla miehetkin ihailee missityyppisiä naisia mutta kyllä heille kelpaa melkein millaiset naiset tahansa. Herää hyvä mies!

Vierailija
32/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies 29 jotain on ihan pimee.

Vierailija
33/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sehän on vanha juttu, etteivät naiset tarvitse juurikaan seksiä tai seksuaalisuutta noin yleensäkään. Siksihän sitä sanotaankin, että mies saa ja nainen antautuu.

Vierailija
34/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä jostain syystä aina vilkuilen miesten haaroväliä,varsinkin jos yhtään kireämmät farkut ja "pullottaa"..

Vierailija
35/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi känkkäränkkä nyt kiukuttelen! Miten niin muka naiset ei tarvitse seksiä??? Olen 45 v ja rakastan seksiä ja haluan sitä mielellään joka päivä ja joskus aamuin-illoin. Onneksi mies on yhtä innokas. Ja kyllä tottavieköön katselen komeita uroksia aina kun niitä on näkyvillä. Jos ei elävässä elämässä näe, niin sitten vierailen playgirlin sivuilla, ihania miehiä täynnä!

Vierailija
36/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:54"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä mua kiinnostaa kumpikin, muttei se miehen vartalo niinkään.

[/quote]

Ei sua silloin se mieskään kiinnosta. Miehet eivät halua naista joka ei halua heidän kroppaansakkin. 

[/quote]

Hahahahaa, johan vitsin murjasit.

Vierailija
37/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä uskon tuon että miesten on vaikee olla tuijottamatta. Olen monta kertaa huomannut että miehet tuijottaa, kun luulee että toinen ei huomaa ja sitten kun katsot kohti, ne kääntävät katseensa pois.

Vierailija
38/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni älykkäänä ja analyyttisenä miehenä, mutta kun yksi isorintanen nainen tulee mun lähelle, valuu aivot jalkoväliin. Tulosena sanon kaikkea typerää ja käyttäydyn omituisesti, vaikka oikeasti pitäis vaan sanoa, että haluan sua. Anteeksi mutta. 

Lisäksi uskon että se on molemminpuolista. (Siis en tykkää naisesta vain tissien takia mutta ne sytytti mun himon.)

Vierailija
39/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei liian avoimseti tuijota. Tuijotan minäkin hyvän näköisiä miehiä.

Vierailija
40/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri joka aina tuijottaa mun tissejä ja persettä. Ensin se häiritsi mutta sitten tajusin ettei se voi sille mitään. Ja tavallaan tuntuu hyvältä että joku niin avoimesti himoaa. Melkein tekisi mieli antaa sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi