Naiset eivät arvosta, kuinka vaikeaa miehen on olla tuijottamatta
heidän pyöreitä peppuja ja tissejään. Se on normaalille miehelle jokapäiväinen kamppailu olla tuijottamatta esim. työkaverin muhkeaa peppua.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:41"]Pidän itseäni älykkäänä ja analyyttisenä miehenä, mutta kun yksi isorintanen nainen tulee mun lähelle, valuu aivot jalkoväliin. Tulosena sanon kaikkea typerää ja käyttäydyn omituisesti, vaikka oikeasti pitäis vaan sanoa, että haluan sua. Anteeksi mutta.
Lisäksi uskon että se on molemminpuolista. (Siis en tykkää naisesta vain tissien takia mutta ne sytytti mun himon.)
[/quote]mulla sama yhen miehen kans. Tuijotan vaan sitä monttu auki. Ja koska en kehtaa, niin katson vaan lattiaa tai hihitän typerästi. :) mut mukavaa. Jaksaa taas vuoden paahtaa ku oon sen kerran taas nähny :)
Isomunaisia tuijotetaan aina.Harmi, että havaintosi/luulosi naisista vikalinjoilla.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:47"]Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia. [/quote] Just meinasin sanoa samaa. Ihme eläimiä miehet.
[/quote] no minä taas meinasin just tulla sanomaan tuon elukkakommentin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:52"]
Mun mielestä miehet on aika hellyyttäviä, kun eivät voi tuollaisille jutuille mitään. Olen erään hyvin läheisen miespuolisen ystäväni kanssa keskustellutkin näistä asioista ihan avoimesti ja se on auttanut ihan oikeasti ymmärtämään sellaista käytöstä miehiltä, joka on ennen saattanut tuntua vähän ahdistavalta. Ollaan siis puhuttu läpi ihan tuijotuksesta tahattomiin erektioihin ja masturbointiin :D toki minua vähän häiritsee jos joku 40 vuotta vanhempi patu alkaa flirttailla, mutta itseluottamus riittää tilanteen sopimattomuudesta huomauttamiseen. Ja koskemaan ei sitten tulla, henkilökohtainen tila kuuluu jokaiselle. Tietysti jos tuijotuksen kokee häiritseväksi, on siitä oikeus sanoa, jokainen määritelköön itse minkä kokee ahdistavaksi tai loukkaavaksi.
[/quote] tahaton masturbointi?
Eivät kaikki miehet ole tuollaisia. Älkää yleistäkö. En minä ainakaan saa mitään kiksejä siitä, että tuijottelisin muita naisia, sillä minulla on hyvin kaunis vaimo. Vaimo, joka riittää mulle oikein hyvin.
Kyllä, on todella vaikeaa tajuta miksei mies vieläkään osaa katsoa pintaa syvemmälle. Sitten ihmetellään kun muija ei ollutkaan sellainen kun kuvitteli ja katkeroidutaan.
Täysin tajutonta.
Aloituksessa mainittiin että on vaikea olla tuojottamatta hyvää takapuolta. Kertokaa olenko ymmärtänyt väärin, mutta jos mies tulee huoneeseen jossa on 10 naista ja 1 mies ja tällä miehellä on ehdottomasti pyörein ja kiintein takamus, niin se huoneeseen tullut mies katsoo vain näiden 10 naisen takamukset vaikka olisivat kuinka roikkuvia ja laatikkomaisia tai lautoja mutta ei sitä miehen takamusta? Miksi huoneeseen tuleva mies ei jää tuojottamaan sitä ainoaa hyvää takapuolta vain koska se on miehen takapuoli? Miksi silloin ei tapahdu kamppailua olla tuijottamatta? Onhan sieläkin reikä mihin kalua voi työnnellä?
Kummallista. Jos miehet kävelisi alasti, mulla ei olisi mitään vaikeuksia olla tuijottamatta niiden haaroja. Ollaan me niin erilaisia.