Minkä elokuvan roolihahmon elämää haluaisit itse elää?
Eli missä elokuvassa ja kuka roolihahmo eläisi elämää, jota haluaisit itse elää? Ja miksi? Ei väliä, vaikka roolihahmo olisi täysin epärealistinen:)
Itse haluaisin elää ehkä Tomb Raiderista Lara Croftin elämää. Itsenäinen, varakas ja määrätietoinen nainen, joka saa kokea hurjia seikkailuja.
Kommentit (31)
Sherlock Holmes (on ollut lapsuudesta asti idoli)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:23"]
Saga Noren. Älykäs, kiva vaatetyyli, kaunis ilman meikkiäkin, hieno auto, kiinnostava työ, ei turhaa tunteilua.
[/quote]
Saga on kieltämättä hieno hahmo! Peukku sarjan tekijöille Asperger- tietoisuuden levittämisestä (vaikka sarjassahan ei sitä ääneen sanota), siitä että rikotaan ennakkoluuloja ja näytetään, ettei erilaisuus estä "normaalia" elämää.
Harry Pottereiden Hermione tai Ginny varmaan :D Nuorempana olin kova HP-fani ja oisin kovasti halunnut Tylypahkaan! Näin vähän vanhempanakin se maailma viehättää, kirjoissa on mukavan lämminhenkinen tunnelma mut salaisuuksiakin löytyy!
Elizabeth Swann pitates leffoista!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 01:10"]Elizabeth Swann pitates leffoista!
[/quote]
hahaha pirates siis!
Sai willin ja sai suudella jackia :D on kaunis, fiksu ja sai kakkosessa ja kolmosessa ihan hyviä action-kohtauksiakin!
James Bond.
Naisista Ellen Ripley. Olis vähän jännitystä elämässä.
Helinä-keiju. Itsenäinen sinkku blondi, lentää minne haluaa ja taskut täynnä taikapölyä. :D
Peppi Pitkatossu, ja taidan aika paljon ollakin. Ja juu, ikaa on pian 50v.
Vicky Christina Barcelonasta Juan Antonion elämää ihanassa boheemissa talossa Barcelonassa tehden taidetta ja eläen mukavaa nautinnollista sosiaalista elämää. :)
Olen itse nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:21"]Saako sanoa myös tv-sarjojen hahmoja vai onko pakko olla elokuvahahmo?
[/quote]
Saa sanoa tv-sarjoista myös. Suloista kun kysyit:)