Minkä elokuvan roolihahmon elämää haluaisit itse elää?
Eli missä elokuvassa ja kuka roolihahmo eläisi elämää, jota haluaisit itse elää? Ja miksi? Ei väliä, vaikka roolihahmo olisi täysin epärealistinen:)
Itse haluaisin elää ehkä Tomb Raiderista Lara Croftin elämää. Itsenäinen, varakas ja määrätietoinen nainen, joka saa kokea hurjia seikkailuja.
Kommentit (31)
Jos tvsarjoista niin serranojen. Ilman Lucian kuolemaa
Aurora Snow. Pätkässä "anal auditions 8"
Vivianin (Julia Roberts) Pretty Womanissa.
Samoin. Näyttäisi Angelina Jolielta nuorena ja saisi ammuskella typeriä ukkoja päivät pitkät. Plussana matkustelu.
Pakko myöntää, että Amelien! Amelien elämä ei toki ole ollut mitään ruusuilla tanssimista, mutta rakastan sitä elokuvan runollista ja suloista maailmaa sekä elämänkatsomusta, jossa kaikella on tarkoitus. Välillä tuntuu, että yhteiskunta jossa elämme on niin kova ja kyyninen, ja antaa kamalien asioiden tapahtua, että eskapismi unenomaiseen Pariisiin tekee hyvää. Amelie on ihanan hassu ja jopa lapsenomainen, mutta silti omalla tavallaan vahva selviytyjä, joka näkee hyvää kaikissa, mutta osaa silti pitää puoliaan ja puolustaa myös muita vääryyksien tapahtuessa.
Big Lebowskin Dude, niin alfa äijä!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:13"]Sinkkuelämän Samantha
[/quote]
Olisi hauskaa!
Itse valitsisin Gabrielle Solis täydellisistä naisista.
Voisin olla uusien Star Trek-leffojen Uhura. Siellä vaan tähtialuksella seikkailisin avaruuden käymättömillä korpimailla ja kuhertelisin Spockin kanssa. Kyllä se nykyolot voittaisi...
Lorelai tai Rory Gilmoren tytöistä. Älykkäitä ja itsenäisiä, ei mitään pintaliitonarttuja.
Kapteeni Kirk tai Spock. Haluaisin matkustaa Voyagerilla ja nähdä avaruutta.
Saako sanoa myös tv-sarjojen hahmoja vai onko pakko olla elokuvahahmo?
Avengersit ja iron manit, Pepper Potts
Saga Noren. Älykäs, kiva vaatetyyli, kaunis ilman meikkiäkin, hieno auto, kiinnostava työ, ei turhaa tunteilua.
Saatana tai Kuolema ku se ois kivaa vaa niiky simpsoneis et saa silläsen lapun mis on aina silläne nimi joka pitää tappaa. Tai Bart Simpson
ja oon 11v tyttö ettäs kaikki tietää ja mul omasennus.
Berliinin taivaan alla, Marion. (Saan enkelin lopussa ;)
Ronja Ryövärintytär, aina rosvopäällikön tyttären asema ja elämä niissä maisemissa kelpaisi
Erin Brockowitz, se penkomishomma näytti mielenkiintoiselta ja hän oli ihmisenä just niin tsemppi kuin pitääkin, ainakin siinä leffassa siis.
Elizabeth Ylpeydessä ja ennakkoluulossa, koska sai Mr. Darcyn...;)
varmaan kymmeniä muitakin mutta ei tule juuri nyt mieleen, mutta laitan jos tulee.
Up