Olen miespuolinen feministi, kysyttävää?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:36"]Oletko ihan terve päästäsi?
[/quote]
Näin olen ainakin aina ajatellut. Mitään todettua sairautta ei ainakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:36"]ookko nää homo?
[/quote]
En ole.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:37"]Jokainen normaali mies on feministi.
[/quote]
Samaa mieltä. Ja miehinä olemme luonnollisesti paljon naisia parempia feministejäkin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:38"]Hieno homma! Mistä teitä löytää? Sinulla on varmaan paljon kysyntää naisten keskuudessa? ;)
Oletko myös kasvissyöjä?
[/quote]
Sori, varattu. En ole iljettävä ituhippi.
Feminismi tuhoaa kansantalouden ja -terveyden.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:38"]Miksi haluat omia oikeuksiasi poljettavan?
[/quote]
Minä osaan pitää omista oikeuksistani huolen ihan itse. Naiset eivät, joten heitä pitää auttaa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:38"]
Hieno homma! Mistä teitä löytää? Sinulla on varmaan paljon kysyntää naisten keskuudessa? ;)
Oletko myös kasvissyöjä?
[/quote]
Feministimiehellä kysyntää.. Hahah jopas vitsin murjaisit! Alfa-mies, joka ei naisten mielipiteistä välitä, on haluttu. Kynnysmaton itsetunnon omaava feministimies ei niinkään.
[/quote]
No onpas niillä Unionissa saakka!
Harmittaako muuten kun ei oteta mukaan? Lillilliii ja hihhihii. Mikä sussa on vikana?
T. Geneerinen Unionilesbo.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:42"]Onko sinulla ns. Pullonkaula-hartiat?
[/quote]
Minulla on ns. Yoke-hartiat/niska.
https://www.t-nation.com/system/publishing/articles/10000208/original/WendlerBack.jpg?1380207634
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:28"]Joko feminsti on pannut sinua perseeseen strap onilla ja joko olet pyytänyt anteeksi kaikilta maailman naisilta, että olet olemassa?
[/quote]
Ihan normi-dildolla on kokeiltu, mutta en anna laittaa syvälle. Pelkään että tuntuu liian hyvältä, ja sitten vaihtuu vaimo mieheen.. :-)
En pyydä anteeksi naisilta. Olen maailman lahja naisille m
Lohkeeko tolla taktiikalla näteiltä feministi / hipsterimimmeiltä?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:38"]Miksi haluat omia oikeuksiasi poljettavan? [/quote] Minä osaan pitää omista oikeuksistani huolen ihan itse. Naiset eivät, joten heitä pitää auttaa.
[/quote]
Jos tämä on ap, olet kaukana feminististä. Tuollaisia kommentteja heittävät ovat sovinisteja. Tutustupa termeihin uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:02"]Lohkeeko tolla taktiikalla näteiltä feministi / hipsterimimmeiltä?
[/quote]
Ei ole vielä tullut nättiä feministinaista vastaan, mutta kerron heti jos tilaisuus tulee.
[/quote]
Kyllä on tullut montakin vastaan täällä Kalliossa ja muuallakin kantakaupungissa. Mietin vain että tässä valideja strategioita, millä pääsisi niiden pöksyihin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:50"]
Millä tavalla feministit polkevat miesten oikeuksia?
[/quote]
Ajamalla "tasa-arvon" nimissä vain naisten oikeuksia, ja siihen ei tämän päivän Suomessa ole minkäänlaista tarvetta. Miehet ovat jo nyt kynnysmaton asemassa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:35"]Oletko leikkauttanut jo kiveksesi irti? Kivekset omaava mies on aina mahdollinen raiskaaja! [/quote] En ole. Olen käsittänyt että raiskaukset suoritetaan etupäässä kyrvällä, mutta kai joku voisi ne kassitkin sinne muijaan sulloa?
[/quote]
Kokeilepa leikkuuttaa ne kassisi pois niin huomaat yhteyden siihen kyrpääsi (ent.) -> tulevaan lerppuwurstiin.
Ja hamekin kannattaa ostaa samalla.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:50"]
Millä tavalla feministit polkevat miesten oikeuksia?
[/quote]
Ajamalla "tasa-arvon" nimissä vain naisten oikeuksia, ja siihen ei tämän päivän Suomessa ole minkäänlaista tarvetta. Miehet ovat jo nyt kynnysmaton asemassa.
[/quote]
Mutta teillä miehillähän on se miesasialiike. Miksi miehet eivät vie asioitaan sen kautta eteenpäin? Miksi odotetaan, että naiset veisivät miesten oikeuksia etunenässä eteenpäin, kun kuitenkin maailmanlaajuisesti alistetummassa asemassa ovat edelleenkin tytöt/naiset? Resurssit eivät riitä kaikkeen, enkä yritä tällä vähätellä miehiin kohdistuvia epäkohtia, niitäkin varmaan on!
Kiinnostaisi tietää MIKSI tai millä tavalla miehet kokekavat olevansa Suomessa huonommassa asemassa kuin naiset? Onko näihin asioihin tartuttu, esim. miesliikkeen kautta? Onko asioita viety eteenpäin?
Missä ja keiden toimesta päätetään mitkä asiat ovat niitä, joihin feministit haluavat muutosta? Esimerkiksi pörssiyhtiöiden hallituksiin halutaan naiskiintiö, mutta yliopistojen opiskelupaikkoihin ei mieskiintiötä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:50"] Millä tavalla feministit polkevat miesten oikeuksia? [/quote] Ajamalla "tasa-arvon" nimissä vain naisten oikeuksia, ja siihen ei tämän päivän Suomessa ole minkäänlaista tarvetta. Miehet ovat jo nyt kynnysmaton asemassa. [/quote] Mutta teillä miehillähän on se miesasialiike. Miksi miehet eivät vie asioitaan sen kautta eteenpäin? Miksi odotetaan, että naiset veisivät miesten oikeuksia etunenässä eteenpäin, kun kuitenkin maailmanlaajuisesti alistetummassa asemassa ovat edelleenkin tytöt/naiset? Resurssit eivät riitä kaikkeen, enkä yritä tällä vähätellä miehiin kohdistuvia epäkohtia, niitäkin varmaan on! Kiinnostaisi tietää MIKSI tai millä tavalla miehet kokekavat olevansa Suomessa huonommassa asemassa kuin naiset? Onko näihin asioihin tartuttu, esim. miesliikkeen kautta? Onko asioita viety eteenpäin?
[/quote]
Femakon vakiovastaus. EIKÖ tasa-arvo kuulukaan miehille? Puhutte aina itsenne pussiin.
Mitkä ovat naisten kokemat vääryydet tämän päivän Suomessa? Miehillä niitä riittää.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:35"]Oletko leikkauttanut jo kiveksesi irti? Kivekset omaava mies on aina mahdollinen raiskaaja! [/quote] En ole. Olen käsittänyt että raiskaukset suoritetaan etupäässä kyrvällä, mutta kai joku voisi ne kassitkin sinne muijaan sulloa?
[/quote]
Kokeilepa leikkuuttaa ne kassisi pois niin huomaat yhteyden siihen kyrpääsi (ent.) -> tulevaan lerppuwurstiin.
Ja hamekin kannattaa ostaa samalla.
[/quote]
Onhan noita kivessyöpäpotilaita maailma väärällään. Ei erektioon tarvita kiveksiä. Mars mars bilsan tunnille!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:50"] Millä tavalla feministit polkevat miesten oikeuksia? [/quote] Ajamalla "tasa-arvon" nimissä vain naisten oikeuksia, ja siihen ei tämän päivän Suomessa ole minkäänlaista tarvetta. Miehet ovat jo nyt kynnysmaton asemassa. [/quote] Mutta teillä miehillähän on se miesasialiike. Miksi miehet eivät vie asioitaan sen kautta eteenpäin? Miksi odotetaan, että naiset veisivät miesten oikeuksia etunenässä eteenpäin, kun kuitenkin maailmanlaajuisesti alistetummassa asemassa ovat edelleenkin tytöt/naiset? Resurssit eivät riitä kaikkeen, enkä yritä tällä vähätellä miehiin kohdistuvia epäkohtia, niitäkin varmaan on! Kiinnostaisi tietää MIKSI tai millä tavalla miehet kokekavat olevansa Suomessa huonommassa asemassa kuin naiset? Onko näihin asioihin tartuttu, esim. miesliikkeen kautta? Onko asioita viety eteenpäin?
[/quote]
Femakon vakiovastaus. EIKÖ tasa-arvo kuulukaan miehille? Puhutte aina itsenne pussiin.
Mitkä ovat naisten kokemat vääryydet tämän päivän Suomessa? Miehillä niitä riittää.
[/quote]
Mitä ovat nämä miesten kokemat vääryydet? En ole femakko, enkä oikeastaan ole ole perehtynyt asioihin niin hyvin, että voisin väittää olevani edes feministi. Valaise minua! Haluan tarkastella asiaa ikään kuin kolmantena osapuolena puolueettomasti.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:35"]Oletko leikkauttanut jo kiveksesi irti? Kivekset omaava mies on aina mahdollinen raiskaaja!
[/quote]
En ole. Olen käsittänyt että raiskaukset suoritetaan etupäässä kyrvällä, mutta kai joku voisi ne kassitkin sinne muijaan sulloa?