Mikä teidän parisuhteenne olisi lauluna?
Kommentit (149)
mahtava peräsin ja pulleat purjeet
Saat minut nyt, halvalla, poisheittohinnalla...
Apulanta-pahempi toistaan
Irina-pokkaa (tjsp)
Mut mä otan koko shown, täyden laidallisen käy miten käy, koko paketin... Pmmp
Kygo ft. Parson James - Stole The Show
='(
Prince of Assyria - What ever you want tai Björn Skifs ja Agnes - When you tell the world you're mine.
Se mamban biisi missä lauletaan "enkä ollut toivonut tällaista,olin ajatellut jotain aivan muuta.mutta nyt saa riittää en jaksa enempää ,en edes rakasta sinua enää...etkä sinä minua."
Se PMMP:n biisi, jossa lauletaan joutsenista, en muista nimeä. Ankeaa huomata, kuinka unelmat todellakin vaihtuu toisiin.
Elastinen - ovet paukkuu
chisu - sama nainen
Simply the best, better than all the rest, better than anyone, anyone I´ve ever met
Moulin rougesta Come what may :)
Mennyt mies en muista kene biisi
Spekti - Eniten vituttaa kaikki