Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö ''kotivaatteita''?

Vierailija
12.05.2015 |

Eli niin, kun tulet kotiin töistä yms niin vahdatko päälle kotivaatteet vai oletko samoissa vaatteissa nukkumaanmenoon asti? Itse vaihdan heti verkkarit ja mukavan paidan päälle, kun pääsen kotiin. En vaan voi tuntea olevani kotona jos olen farkuissa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain ulkovaatteita.

Vierailija
2/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotivaatteet :) Olohousuja, teepparit ja hupparit käytössä. Istun mykkyrässä sohvalla joten farkut vain ahdistaisi. Ja käyttövaatteisiin tarttuisi tosi paljon enemmän koirankarvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:08"]Nyt raskaana ollessa vaihdan rennommat housut päälle kotiin tullessa, ja muutoinkin illalla saunan/suihkun jälkeen olen yövaatteissa. 

Mutta minulle lökövaatteetkaan ei saa olla kulahtaneita ja rumia. En omista verkkareita yms. 
[/quote]

Muun yksi noin monta alapeukkua?

Vierailija
4/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihdan aina pyjamanhousut jalkaan jos en ole menossa enää minnekään. Tänäänkin vaihdoin samantien kun kotiin tulin. Voi olla että menen kauppaan illalla mutta tuskinpa.

Vierailija
5/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja t-paita, rintsikat otan aina pois ekan viiden minuutin ainkana. Kaikki vaatteet on väljiä, kulahtaneita ja mukavia.

Vierailija
6/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja mökillä vielä hurjempaa eli mökkivaatteita.

Vierailija
7/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit on kotona lähes aina. 

Vierailija
8/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kotona rennot puuvillahousut ja joku pitkähihainen teepaita yleensä. Talvella villapusero jos on kylmää. Olen siis mies.

Vierailija
9/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Mä käytän välillä kumppareita, kun vien roskat tai käyn hakemassa jotain lähikaupasta! Hui!

Vierailija
10/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vaatteet kun tulen kotiin. Rintsikat lähtevät ensimmäisenä. Trikoopaita ja trikoohousut/hame, villasukat. Joistakin vaatteista tulee niin rakkaita, että käytän niitä vielä kulahtaneinakin.

Vierailija
11/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perhepäivähoitaja, joten olen koko päivän mukavissa kotivaatteissa. Ne tarkoittavat minulla farkkuja ja jotain tavallisia paitoja. En edes omista verkkareita tai mitään lökäpöksyjä.

Siistit vaatteet laitan, jos menen vaikkapa oman lapsen vanhempainiltaan tai kavereiden kanssa ulos syömään.

Vierailija
12/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:45"]

Jos asuisin yksin, olisin lähes aina alasti. Nyt käytän hihatonta toppia ja yöshortseja. Inhoan vaatteita.

[/quote]

haha, oletko minä? :D  Nimittäin ihan sama juttu mulla. Onneks on lämmin koti, tarkenee hyvin.

Vierailija
13/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raskaana ollessa vaihdan rennommat housut päälle kotiin tullessa, ja muutoinkin illalla saunan/suihkun jälkeen olen yövaatteissa. 

Mutta minulle lökövaatteetkaan ei saa olla kulahtaneita ja rumia. En omista verkkareita yms. 

Vierailija
14/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotivaatteet, mutta ne on useimmiten just ne farkut. Töissä pidän yleensä muita kuin farkkuja.

Vierailija
15/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitellakkaan olevani kotona farkuissa eli vaihden rennommat vaatteet. Voi samalla huolettomammin puuhastellakki, kun ei tarvi pelätä hyvien vaatteiden sotkeentuvan.

Vierailija
16/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaihdan aina farkut verkkarihousuun. Mun naapuri ihmetteli sitä että monta kertaa päivällä vaihdan housuja edes takas. Ollaan siis molemmat lapsen kanssa kotona ja tulee ravattuu suht tiuhaan pihan ja kodin väliä. Lähes aina vaihdan. Naapuri istuu lapsen p.uniajatki pyhähousut päällä himassa.

Vierailija
17/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kyllä kotivaatteina sellaisia paitoja, joista tykkään mutta en vain pidä niitä kodin ulkopuolella. Esimerkiksi jotkut pehmeät printtipaidat. Minusta kotona ei tarvitse olla niin tälläytynyt. Mutta toki siisti asu kotonakin! -ap

Vierailija
18/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin housut pitää kotona olla joustavat, ei mitkää farkut! Yleensä käytän mustia legginsejä.

Vierailija
19/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kotivaatteet ja ne on vieläpä aika kulahtaneitakin. Mulla on aina yhdet ja samat collegehousut kotona ja olen juuri tuollainen, että vaihdan niitä edestakaisin, kun niillä ei edes kehtaa mennä pihaa kauemmaksi.

Ei tule ostettua uusia kuin ihan harvoin, koska "kyllähän nämä kotona menee".

Vierailija
20/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole mitään farkkua rennompaa housua. Eli samoilla vaatteilla mennään ja illalla suihkun jälkeen joko pitkät kalsarit ja t-paita tai kylpytakki. Samoin vlk voin olla koko päivän yöpaidassa (ne pitkät kalsarit) ellei ole vieraita tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän