Käytätkö ''kotivaatteita''?
Eli niin, kun tulet kotiin töistä yms niin vahdatko päälle kotivaatteet vai oletko samoissa vaatteissa nukkumaanmenoon asti? Itse vaihdan heti verkkarit ja mukavan paidan päälle, kun pääsen kotiin. En vaan voi tuntea olevani kotona jos olen farkuissa!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:26"]
Kotiin kun tuun, niin ensimmäisenä lähtee housut jalasta ja vaihdan colleget päälle. Paita on usein sama kuin päivällä jo päällä. Ellei sitten ole joku hienompi, joka näyttäisi tyhmältä lökäreiden kanssa. Silloin vaihdan paidankin johonkin huppariin tms.
Joskus, jos en ole kerennyt tai jaksanut vaihtaa vaatteita mun mies kysyy, miksi mulla on farkut kotona jalassa :D
[/quote]
Mekin miehen kanssa aina ihmetellään, jos jompi kumpi on farkuissa, että "oletko sä lähdössä vielä johonkin...?" :D
Käytän. En halua, että kissa kynsii mun sukkahousuja rikki. Ja kotona on niin kylmä, niin on hyvä olla lämpimät ja pehmeät vaatteet. Onneks oon sinkku :)
-N20
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:26"]
Kotiin kun tuun, niin ensimmäisenä lähtee housut jalasta ja vaihdan colleget päälle. Paita on usein sama kuin päivällä jo päällä. Ellei sitten ole joku hienompi, joka näyttäisi tyhmältä lökäreiden kanssa. Silloin vaihdan paidankin johonkin huppariin tms.
Joskus, jos en ole kerennyt tai jaksanut vaihtaa vaatteita mun mies kysyy, miksi mulla on farkut kotona jalassa :D
[/quote]
Mekin miehen kanssa aina ihmetellään, jos jompi kumpi on farkuissa, että "oletko sä lähdössä vielä johonkin...?" :D
[/quote]
Joo! Ootko lähössä johonkin, kun oot niin hienona :D
Käytän,se on ihana tunne kun tulee kotiin ja voi vaihtaa edustusvaatteet kunnon rönttävaatteisiin! :)
Jos asuisin yksin, olisin lähes aina alasti. Nyt käytän hihatonta toppia ja yöshortseja. Inhoan vaatteita.