Isorintainen nainen, kysymys sinulle
Kommentit (131)
75 F tai G. Riippuen mallista.mulle hyvä merkki on joko MARIE JO tai simone perele. Maksavat n80e. Pakko ostaa kerralla hyvät.
65/70 G, riippuen valmistajasta.
65GG freyan liiveissa, changella 65j.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:39"]85H [/quote] Vittu mikä läski lehmä
[/quote]
Mullakin tuo koko ja olen 168/58. Ihan oikeasti. En ole läski muualta kuin rinnoista sit ilmeisesti?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:12"]
70J, ainoat liivit mitä ikinä löytyy on perus mustia ja valkoisia pitsiliivejä.. :/
[/quote]
Mistä ylipäätään löydät kokoja? Kun olin vielä hoikempi ja kokoni oli 70 DD, niin ei meinannut edes tuolle yhdistelmälle löytyä ympärysmittaa, kun järkiään ympärykset yli 85. T.tuodellinen 80F
75F ja poikkeuksetta joko mallia minimizer tai urheiluliivit jossa kiinnityspisteita takana kaksi.
Miksi haluat tietää. Onko sulla tissifetissi vai päivätumputus kesken?
65G
Ei nyt mitkään jättisuuret, mutta keskimääräistä isommat silti.
En mielestäni ole isorintainen. Mies eilen saunassa sanoi, että nuo on tosi isot näyttää kuin räjähtäis kohta ja että ihan niinkuin luonnolliset silarit, on joku joskus kysynytkin, että onko sulla silarit. Mun mielestä nämä on pienet raskaana olevaksi, mutta ei miehen. Ostin imetysliivit kokoa 75D ja ne on nytsopivat vaan en tiedä synnytyksen jälkeen. Normaalisti olen käyttänyt 80C kokoisia nyt niistä pullahtaa toinen nänni ulos.
90 E tai 95 D, kumpikin käy. Miten isorintaisuus määritellään, riittääkö syyksi asianomaisen oma arvio? Onko tämän kyselyn tarkoitus kartoittaa tämän määritelmän rajoja? (vai pervoko se siellä vain kyselee...)
Changen liivit 75 H, luulen että jos olisi toinen merkki niin kirjain olisi D
95 J. Ennen oli 100H tai 105G. Ärsyttää, kun laihdutus ei tunnu ollenkaan kutistavan rintoja, ympärysmittaa vaan. Kohta saan kai etsiä vieläkin isompaa kuppia, kun ympärys kutistuu.
70g / 65h mallista ja merkistä riippuen, mutta olen 170 cm, joten mielestäni mun rinnat ei näytä miltään jättiläisiltä, vaan ihan hyvin istuvat vartalooni.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:42"]70E
[/quote] toi ei oo isoa nähnytkään..
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:05"]En nyt tiedä oliko tässä joku alaraja mutta 85D
[/quote]
Tämähän on mielipidekysymys. Minun mielestäni normitissit.
65G