Tyttöjenillassa naiset kehuvat vain ylipainoisia ystäviään
Olen normipainoinen nainen ja vaatteeni ovat aina tosi kivat, kun tyttöjeniltaan menen. Vaatteeni istuvat hyvin, ovat hyvälaatuisia ja asusteet sopivia. Olen huomannut, että usein naiset kehuvat toistensa releitä näissä illoissa. Ihmettelen tässä kohden yhtä asiaa. Lähes AINA kehut kohdistuvat jonkun ylipainoisen tunikaan, joka harvoin edes kovin kivalta näyttää. En ymmärrä tätä yhtälöä. Naiset siis kehuvat sellaista, joka ei ole kovin kivan näköistä. Mikseivät kehu sellaisen ihmisen vaatetta, joka ihan Oikeasti näyttää kivalta kantajansa päällä?
Olen päätellyt, että kehut eivät liity illan kivoimpaan vaatteeseen, vaan naiset kehuvat sitä, joka eniten kehuja tarvitsee. Eli sitä ylipainoista, joka on taas ostanut uuden mitäänsanomattomannäköisen halatin. Kun baarin puolelle mennään, muuttuu "yllättäen" kehujen kohde..... Miehet kehuvat niitä naisia, ketkä oikeasti kivoilta näyttävät.
Kommentit (77)
Voi olla. Vähän sama ilmiö kuin se, että naiset kehuvat somekuvista niitä vähemmän viehättäviä ystävättäriään eniten... Eivät kai ole uhka, tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:05"]
Kerro lisää.
[/quote]
Sama facessa, eniten kehuja saa vaatimattomannäköiset..... Toisilta vaatimattomannäköisiltä..... :)
AP
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:05"]
Kerro lisää.
[/quote]
Sama facessa, eniten kehuja saa vaatimattomannäköiset..... Toisilta vaatimattomannäköisiltä..... :)
AP
[/quote]
Se oli sarkasmia.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:08"]
Voi olla. Vähän sama ilmiö kuin se, että naiset kehuvat somekuvista niitä vähemmän viehättäviä ystävättäriään eniten... Eivät kai ole uhka, tai jotain.
[/quote]
Joo, oon samaa mieltä. Aika tragikoomista... Ap
Joo, tai sitten kehutaan vain niitä oikeasti mukavia tyyppejä. Voit vetää omat johtopäätöksesi siitä miksei sulle juuri satele glooriaa.
Olet siis perusnätti nainen jonka itsetunto vaatisi pönkitystä kehuilla? Ja sinun itsetuntoa syö kamalasti jos ne sinun "vaatimattoman"näköiset ystävät saa muilta ystäviltä kehuja?
Aidosti itsevarmat naiset tietävät näyttävänsä hyvältä, eivät tarvitse jatkuvia kehuja ja osaavat silti myös kehua muita. On mukavaa olla muille mukava, kokeilisit joskus.
Johtuu seurasta. Kenen kanssa sä niitä tyttöjeniltoja vietät? Ei taida olla oikeita ystäviä. Kuulostaa siltä, että koolle on päätynyt joukko naisia, jotka eivät todella välitä toisistaan, vaan ryhmässä ollaan jostain muusta syystä. Vaihda seuraa ja vietä aikaa niiden kanssa joista todella pidät! Loppuu typerät pelailut.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:05"]
Kerro lisää.
[/quote]
AP
[/quote]
Se oli sarkasmia.
[/quote]
Paskaa sarkasmia. Ootko sellanen joka kehuu toisen uusia hiuksia (epäonnistuneita) ja kiitoksen jälkeen toteat "se oli sarkasmia"? Vittumainen luonne ei tarkoita vielä, että osaa sarkasmia.
Oikeastiko aikuisena olet asiaa miettinyt? Eikö tuo ole ihan peruskuvio eikä rajoitu mitenkään XXL-tunikoihin. Jos mietit miksi et itse saa kehuja, niin selvästikään et ole siinä ryhmässäsi mielistelemisen arvoinen taikka sitten et vaan ole niin tyylikäs kuin luulet.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:05"] Kerro lisää. [/quote] Sama facessa, eniten kehuja saa vaatimattomannäköiset..... Toisilta vaatimattomannäköisiltä..... :) AP [/quote] Se oli sarkasmia.
[/quote]
Luuletkos etten sitä ymmärtänyt. Joskus on vaan kiva ottaa asiat kirjaimellisesti. Kirjoitukseni taisi harmittaa sua, sorry ;) Ap
ps. Tuo sorry oli sarkasmia
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:05"]
Kerro lisää.
[/quote]
AP
[/quote]
Se oli sarkasmia.
[/quote]
Paskaa sarkasmia. Ootko sellanen joka kehuu toisen uusia hiuksia (epäonnistuneita) ja kiitoksen jälkeen toteat "se oli sarkasmia"? Vittumainen luonne ei tarkoita vielä, että osaa sarkasmia.
[/quote]
En ole semmoinen. Ilmaisin vain mielenkiinnottomuuteni kyseiseen aiheeseen, joka oli mielestäni, tylsä. Ei siitä tartte hiekkaa väleihin tunkea. Olen pahoillani että sarkasminsietokykysi on huomattavan alhainen, mutta minä en ole siihen perimmäinen syypää. Yritä nyt hyvä ihminen rauhoittua, hirvittävän raskaaksi käy jos yksittäinen kommentti aiheuttaa sinussa tuon tasoisen tunnemyllerryksen. Voimia <3
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:15"]
Olet siis perusnätti nainen jonka itsetunto vaatisi pönkitystä kehuilla? Ja sinun itsetuntoa syö kamalasti jos ne sinun "vaatimattoman"näköiset ystävät saa muilta ystäviltä kehuja? Aidosti itsevarmat naiset tietävät näyttävänsä hyvältä, eivät tarvitse jatkuvia kehuja ja osaavat silti myös kehua muita. On mukavaa olla muille mukava, kokeilisit joskus.
[/quote]
Ei, kyllä minä kehuni saan. Jollain tapaa olen tällä habituksella edennytkin maailmassa, sanoisin, että keskimäärin paremmin kuin moni muu. Esim töissä minua pyydetään messuille kertomaan putiikistamme, ja on siellä muitakin naisia ketä voisi pyytää siihen hommaan. Ja olen ihan iloinen näinen naisten puolesta, jotka kehuja saavat tyttöjenilloissa, koska heitä esim miehet tuskin kehuvat. Tullut vaan mieleen, että nämä naiset jotka heitä kehuvat, ovat aika kettuja kyllä. Minua kiinnostaa se ajatusrakenne, mikä siellä tyhjän kehun takana on. Tai sitten mun maku on vaan niin eri. Ja juu, kehun kyllä itsekin, jos jollain on erityisen onnistunut asu- tai asustevalinta.
Ja ettei kukaan luule mitään ihmeellistä, niin mulla ei ole mitään tekoripsiä tms tai tekomuutakaan, en näytä bimbolta.
Miten läheisiä ihmisiä näissä tyttöjen illoissa on ap?
Jos menisin tyttöjen iltaan niin siellä olisi lisäkseni muutama oikeasti läheinen ystäväni ja voisin olla vaikka mieheni bokserit jalassa heidän seurassaan.
Ei helvetti, onneksi tuollainen pinnallisuus nousee nopeasti ja näkyvästi pintaan, niin ap:n kaltaiset pisupäät ja muut "miehet ja mallitoimistot piirittää mua pubissa" -suloprinsessat saa karsittua piireistä kokonaan.
Ei sillä, että minun sukupolvessani edes pidettäisiin mitään imeliä toiselta sukupuolelta kiellettyjä kehu- ja juorupippaloita.