lapsi kävelee 5kk ikäsenä
ja juoksee 7 kuukautisena...onko se edes mahdollista?
mietin vain kun äidin mukaan nousin itse seisomaan 4kk iässä, kävelin 5kk iässä ja juoksin 7 kuukautisena.
Kommentit (100)
Tiedän lapsen joka on aloittanut kävelemään 6kk:n ikäisenä, joten eikai tuokaan ole mahdotonta. Tosin mahdotonta valvottavaa vanhemmalle, kun vauva on vielä täysin "tollo" ja saa olla aivan koko ajan perässä :)
Tiedän lapsen joka ei kävele tänäpäivänkään. Syönnyt varmaan pienenä liikaa äidinmaidonkorviketta. Pitäis sellaiset saada pois markkinoilta. Ne aiheuttaa lapsille ylivilkkautta ja vilkasta mieleikuvitusta vanhemmalla iällä.
Mun perässä sai kuulemma olla kokoajan, vaikka meninki huolella broidin mukana :D
Korean Kim Il Joku sävelsi oopperan 2 kuukautisena. :P
Tuttavani 2kk lapsi osaa ryömiä, kääntyä ja maata vatsallaan pää ylhäällä.
Ikää 2 kk.
Toiset on vaan fiksumpia ja kehittyneempiä.
tosiaan nää jutut on kirjoitettu mun vauvakirjaan että tuskin pettää
Minä juoksin kohdusta ulos ja huusin: äiti perkele imettämän!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:52"]Minä juoksin kohdusta ulos ja huusin: äiti perkele imettämän!
[/quote]
minäkin. Ja sain itse kertoa mikä nimekseni tulee
senkun tulet lukemaan tuota vauvakirjaa katsomaan kuvia.
Mummoni muuten on aina unohtanut numeroista jotain, nuorenakin, esim. 14 kk -> 4 kk tai 1 v 6 kk --> 6 KK
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:55"]
senkun tulet lukemaan tuota vauvakirjaa katsomaan kuvia.
[/quote]
Äitis on täyttänyt sen myöhemmin ja muistanut väärin.
hei, ei mun mama oo mummo :'D se muistaa ja just kateltii tossa kuvia ja videoita ku olin 6kk ikänen ja kävelin rinkii broidin perässä
Äitisi on kirjoittanut sinne omiaan, kun on kuvitellut, että se tekee hänestä loistavan äidin ja superkasvattajan kun on osannut noin hyvin lapsensa opettaa. Juu olet, voinut hoippua jotain kävelykärryä vasten, mikä on tulkittu "kävelyksi".
mul oli aina semmone pehmee kypärä päässä ku olin nii vikkelä ja löin päätäni pöytään. ja tosiaan videot kertoo kyllä enemmän ku sanat kirjassa.
Jokainen on erilainen.