Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri on juorunnut pomolle

Vierailija
11.05.2015 |

Työkaveri on juorunnut pomolle asioistani. Eniten ottaa päästä, että pidin häntä hyvänä tyyppinä. Samalla tajusin senkin, että kun olin muutama vuosi sitten raskaana, sama tyyppi oli levittänyt raskausuutisen koko työyhteisöön! Voihan kettu! Ja kun otin juoruamisen esille, tulee vain vihaisia tokaisuja ja emmää mitään-tyyppistä pulinaa. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on ankea asenne monella työkavereihinsa. Mitä valtiosalaisuuksia te varjelette? Ei se nyt niinkään ole, että työpaikoilla olisi jotain mutantteja, jotka käyttäytyy aina katalasti toisin kuin ystävät työpaikan ulkopuolella. Ok, mielipiteitä toisista ei kannata juoruta selän takana, eikä varsinkaan pomosta kommentoida, koska semmoiset jutut voivat lähteä kiertämään jo ihan siksi, että se kuulija ei ymmärrä asian arkaluonteisuutta tai katsoo hyötyvänsä lavertelusta.
Mutta kyllä mulla on ainakin muutama hyvä ystävä työkavereissa, ja se auttaa jaksamisessa ihan hirveästi!

Vierailija
22/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kavala juoni ja kosta se hänelle. Hän on sen arvoinen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:37"]Mulle sattu että kerroin työpaikkakiusaamisesta työkaverille niin tää tyyppi kävi kertomassa mun kiusaajalle, et sä muka kiusaat. Oli tosi kiva jatkaa näiden tyyppejen kanssa töitä. Mitä tuollainenkin työkaveri ajattelee ku juoruaa kiusaajalle? Niin haluaa kiusata myös itse. Mikä lehmä! [/quote] Anteeksi alapeukku. Oli vahinko. Kerroin työpaikkakiusamisesta työterveydessä ja tämän jälkeen pomoni syytti minua panettelijaksi. Olen täysin umpikujassa. Ilmapiiri on sairas. Ainstaan pieni lapseni, raivokas urheilu ja hyvä kroppa ja yo tutknto antavat mulle toivoa.

[/quote]joo eihän työterveydessä saa mitään kertoa. Se on pomon kustantama palvelu josta saa sairaslomaa kun on 40 asteen kuumeessa

[/quote]

Tottakai työterveyden pitää puuttua työskentelyolosuhteisiin ja työpaikkakiusaamiseen. Jos kerrot pomolle että sua kiusataan niin se on pomon työtehtävä puuttua asiaan. Pomo on nopeasti haastettu käräjille jos ei puutu asiaan. Ymmärrä nyt että et voi kertoa esimiehelle kiusaamisestasi ja samalla sanoa että asiaan ei saa puuttua.

Vierailija
24/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää läskit tiedetään jotka iskee parempien työntekijöiden arkaan kohtaan heti kun on tilaisuus. "Kerro mulle niin mä pidän salaisuuden"

kokemusta on valitettavasti

Vierailija
25/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:43"]

Asialliset hommat hoidat, mutta that's it. Juttelut voi tän henkilön kanssa jättää tasolle "ihan kiva ilma tänään". Tää henkilö on sulle näyttänyt todelliset karvansa, joten hänen tietoonsa ei mitään omia asioita kannata tuoda. Näin muutenkin kannattaa toimia työpaikalla, ja kertoa ne omat asiat sitten ihan omille luotettaville ystäville.

[/quote]

näinhän se menee. 

-Mitä kuuluu?

-Ihan hyvää.

-Mitä teit viikonloppuna?

-Oli kiva ilma, ulkoilin.

-Mitä tänään?

-Olispa kiva ilma, niin pystyy olla ulkona.

-Soittelen illalla, on yksi asia.

-Hoidetaan huomenna. Ei ole välttämättä puhelin auki, kun ulkona näyttää hyvältä. Heihei

[/quote] ja viihtyvyys lisääntyy joka työpaikalla:D

Vierailija
26/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa! Meillä on töissä yks nainen, joka juoruaa kaiken pomolle ja muille työkavereille. Hän luulee, että kerron hänelle yksityisasioitani luottamuksellisesti, mutta kerron vain sellaisia asioita mitkä voisin sanoa vaikka palaverissa kaikkien kuullen. Todellisesta elämästäni hänellä ei ole mitään tietoa.
Myös jos nimenomaan haluan, että joku saa tietää tietyn asian, kerron sen tälle naiselle.Se on varma, että kohde saa tietää.
Eli mä vähän kieroilen saadakseni hämmennystä aikaan. En kuitenkaan mitään sellaista mistä koituisi kenellekään vahinkoa.
Joo, on vähän tylsää duunissa.

Vierailija
27/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto on parasta mitä elämällä on antaa 

Vierailija
28/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:51"]

Hahhaa! Meillä on töissä yks nainen, joka juoruaa kaiken pomolle ja muille työkavereille. Hän luulee, että kerron hänelle yksityisasioitani luottamuksellisesti, mutta kerron vain sellaisia asioita mitkä voisin sanoa vaikka palaverissa kaikkien kuullen. Todellisesta elämästäni hänellä ei ole mitään tietoa. Myös jos nimenomaan haluan, että joku saa tietää tietyn asian, kerron sen tälle naiselle.Se on varma, että kohde saa tietää. Eli mä vähän kieroilen saadakseni hämmennystä aikaan. En kuitenkaan mitään sellaista mistä koituisi kenellekään vahinkoa. Joo, on vähän tylsää duunissa.

[/quote]yksinkertaisempia on kiva pyörittää ja vähän sekoittaa pakkaa

Vierailija
29/41 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri juorusi kotiasioistani ja lapsen sairaudesta muille
. Hänen mielestään koko työyhteisön kuuluu tietää jos kotona on erityisjärjestelyjä.

Vierailija
30/41 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää, että työkaverini on Facebook-
Kaverini jotta näkee hysteerisiä
Tunteenpurkauksiani ja saa puhua muiden kanssa niistä.

Vierailija
31/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen narsisti, pomon joojoo-alainen. Noita sattuu. Unohda koko tyyppi ja älä kerro työpaikalla kellekään mitään. Työ ja kaverit on erikseen!

Vierailija
32/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu asioistasi työpaikalla. Se on TYÖPAIKKA. Niin helppoa se on.

Vierailija
33/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura aggressiosi hikiliikuntaan tai vaikka huutamalla tuuleen. Sitten vaan pidät suutasi soukemmalla, jos tosiaan luulet olevasi maailman napa, jonka asiat kiinnostavat kaikkia.

Vierailija
34/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota että työkaverisi valehtelee puolestasi. Aina on idiootteja jotka rehvastelee lusmuilustaan, feikkisairaslomistaan, työnantajalta tai asiakkaalta varastamisistaan. Sitten ne on tosi hämmästyneitä kun työkaverit eivät taputakaan riemusta.

Vierailija
35/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokeneena voin vain sanoa, että työkaverit ja ystävät kannattaa pitää erikseen. Ei edes pikkujouluja! 

Vierailija
36/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset hommat hoidat, mutta that's it. Juttelut voi tän henkilön kanssa jättää tasolle "ihan kiva ilma tänään". Tää henkilö on sulle näyttänyt todelliset karvansa, joten hänen tietoonsa ei mitään omia asioita kannata tuoda. Näin muutenkin kannattaa toimia työpaikalla, ja kertoa ne omat asiat sitten ihan omille luotettaville ystäville.

Vierailija
37/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se palkankorotuksen tarpeessa kun mielistelee pomoa?

Vierailija
38/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro hänelle yksityisasioitasi. Hoidat työsi ammattitaitoisesti ja that's it.

Vierailija
39/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on aina susi toiselle kun samoista tehtävistä ja palkankorotuksista kilpaillaan. Älä luota yliystävälliseen työkaveriin ja uteliaaseen tyyppiin. Ne on pahimpia. Ite jouduin tuollaisen tyypin kiusaamaks ja kaikin lisäksi se levitteli musta perättömiä väitteitä.

Vierailija
40/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:43"]

[/quote]

näinhän se menee. 

-Mitä kuuluu?

-Ihan hyvää.

-Mitä teit viikonloppuna?

-Oli kiva ilma, ulkoilin.

-Mitä tänään?

-Olispa kiva ilma, niin pystyy olla ulkona.

-Soittelen illalla, on yksi asia.

-Hoidetaan huomenna. Ei ole välttämättä puhelin auki, kun ulkona näyttää hyvältä. Heihei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän