Näin ikkunasta UFO:n (ei vitsi, eikä provo)
Lepäilin sängyllä ja katselin ikkunasta ulos niin yhtäkkiä viisi pientä hohtavaa valopistettä liikkui edestakaisin pimeässä. Pituutta kuviolla oli n. 2 m.
Kun nousin sängystä katselemaan tarkemmin, niin valot pysähtyivät ja liikkuivat nopeasti kello kymmenen suuntaan ja katosivat pois ikkunan edestä.
En ollut aikaisemmin uskonut ufoihin, mutta kai se on pakko uskoa, kun omin silmin näkee.
Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (59)
Olen kanssa nähny tuollasen Unknown Flying Objectin. Selitystä asialle en tiedä tänäkään päivänä
- M 27
Nyt tekis mieli suunnata heti alkuviikosta kirjastoon lainaamaan UFO-raportteja! Niissä on mahtavia juttuja :)
Oletteko nähneet sellaista 90-luvulla minisarjan muodossa Yle:llä näytettyä elokuvaa nimeltä Pelon lähettiläät (Intruders 1992)? Se oli hyvä :) Siinä hypnoosin avulla pääosan naiset selvittivät milloin kohtaamiset alkoivat ja mitä heille oli tehty "kaappausten" aikana. Olispa kiva nähdä se joskus uudelleen :)
On niitä UFO:ja havainneet Puolustusvoimatkin. Aiheesta on tehty kirjakin:
http://cdon.fi/kirjat/haapanen,_atso/puolustusvoimien_ufohavainnot_1933-1979-7458101
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:02"]
Nyt tekis mieli suunnata heti alkuviikosta kirjastoon lainaamaan UFO-raportteja! Niissä on mahtavia juttuja :)
[/quote]
Et taida osata englantia. Sillo riittäis et googlaa ufo sightings tai ufo reports
Näimme lasten kanssa tässä wikipediartikkelissa kuvatun ilmiön:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Lubbock_Lights
Olen nähnyt ufon, yhdessä parhaan ystäväni kanssa iltalenkillä. Promilleja meilläkin nolla. Se oli näkyvissä hieman alle 10sec ja hitsi miten nopea se oli. Harrastan astronomiaa, joten kaikki "luonnolliset" selitykset pystyin aika helposti sulkemaan pois.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:02"]
[/quote]
Et taida osata englantia. Sillo riittäis et googlaa ufo sightings tai ufo reports
[/quote]
Mitä ihmettä? UFO-raportti on sellainen kirjasarja, jota luettiin into piukassa lapsena/teininä. Netistä varmasti löytyy vaikka kuinka paljon UFO-matskua, mutta nämä mm. kirjastoista lainattavat tai netistä tilattavat UFO-raporttikirjat on ihan oma juttunsa ja niissä on nostalgiaa. Luin, että niitä julkaistaan edelleen. Uusin on nro 21.
Juu oon nähnyt. Liikkuvat muuten pirun nopeaa ku lähtevät liikkeelle. Ei voi olla mikään ihmisten aikaansaannos.
Kuopiossa.
Todella nopeasti liikkuivat kyllä kun nousin seisomaan ja katsoin tarkemmin ikkunasta.
-ap
mä näin kerran ihmissuden. tuli lenkkipolulla vastaan. onneks oli kaverit mukana, en olis yksin pärjänny. ajettiin se pois, kun se käyttäyty niin aggressiivisesti. t. zombi
Se oli niitä uusia kyttääjä-droneja harjoittelukierroksella. Orwellin yhteiskunta on tuloillaan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:06"]Kuopiossa.
Todella nopeasti liikkuivat kyllä kun nousin seisomaan ja katsoin tarkemmin ikkunasta.
-ap
[/quote]
Korkealla??
Mä asun toisessa kerroksessa ja valot olivat n. 5 metrin korkeudessa maanpinnasta.
-ap
Mä näin kans äsken !!!!!! Sellasen tähden joka niinku luukku sit Sammui ja toisen ne pyöri sillee ja hävisi ! Just äsken
Nähnyt saman. Ei pitänyt mitään ääntä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:11"]Mä asun toisessa kerroksessa ja valot olivat n. 5 metrin korkeudessa maanpinnasta.
-ap
[/quote]
Mutta näkyikö olevan kaukana?
Jos olikin jotain muuta ja maastossa?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:45"]UFO = Unidentified Flying Object. Eli siis tunnistamaton lentävä esine. Missä kohtaa tossa sanotaan mitään maan ulkopuolisesta elämästä? Kysynpähän vaan.
[/quote] missä kohtaa sanottiin että sanottiin