Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?

Vierailija
15.01.2022 |

Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."

Mistä sinulle tulee rikas olo? :)

Kommentit (931)

Vierailija
881/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin syödään croisantteja aamupalaksi.

Vierailija
882/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on koko päivä vapaana. Siis ei töitä, ei harrastuksiin kuskausta, ei pyykkäystä tai mitään muuta.

On koko päivä vapaasti käytettävissä mihin itse haluaa. Harvinaista luksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat haluamastasi tuotteesta min. 50% alen. Saat tod. hyvää palvelua yllättäen. Pitäisikö opetella edes vähän tippaamaan? Vai riittääkä kiitos?Nälkä on tosin paras ruokahalun herättäjänä! 12 t. Ilman ruokaa armeijassa ja sitten sissipakkaus. Maksapasteijapurtilo oli parhaita ruokia ikinä!

Vierailija
884/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen vaniljajätski + suklaa/kinuskikastike siihen

Vierailija
885/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyymin suihkuttelu ranteille ja suklaan syönti.

Vierailija
886/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäliina raflassa tai kotona.

Vierailija
887/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kerran pari viikossa, kun sytytän kunnon ison sikarin palamaan sit kans, kun ajelen mun avomersulla joka ilmestyessään 22v sitten oli toki kallis premium auto, mutta nykyään ei mikään ihmeellinen

Vierailija
888/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät. Ihan joka kerta 😌

Vierailija
889/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kun voi ostaa kissalle vähän parempia nameja 🍬🐈

😭😭😭🥰

Vierailija
890/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suklaa

Vierailija
891/931 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pystynyt ostamaan lisäpatterin Ecoflowhun ja se latautuu nopeasti. On ihan luksusolo että vaikka tulis sähkökatko niin on se patteri täynnä sähköä.

Vierailija
892/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kävelen ulkona, katson ylös ja näen avaran taivaan. Tunnen tuulen ja sateen kasvoilla. Katselen auringonlaskua tai -nousua. Hengitän raikasta ulkoilmaa. Suomalainen luontomaisema, vaikka kaupunkialueella asunkin, niin puita, pensaita, niittyjä ja lintuja on joka puolella. Järven rantaankin pääsee suht nopeasti ja auringonkimalteinen järvimaisema on arvokkaampi kuin jos jokainen kimalle olisi aito timantti.

Kuinka paljon minulle pitäisi maksaa, että suostuisin luopumaan näistä asioista ja viettämään loppuelämäni sisätiloissa, jossa näitä ei näe eikä tunne? Sellaista rahasummaa ei olekaan! Nämä ovat siis miljoonien ja miljardien arvoisia asioita. Kylläpä olen pyörryttävän rikas. Olen myös ruhtinaallisen etuoikeutettu: hyvin monella ihmisellä maailmassa ei ole puhdasta ilmaa, näkymää luontoon tai edes avaralle taivaalle.

Lainaan itseäni ja kysyn: vaihtaisitteko te nämä asiat rahaan ja jos vaihtaisitte, niin millaiseen summaan?

Ei oo mun juttuja nuo. Vaihdan kaupunkilomaan milloin tahansa.

Vierailija
893/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun auto on puhdas sisältä ja ulkoa.

Vierailija
894/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa juoda arkena aidoista Iittalan laseista.

Taas? Multa löytyy myös ja satasen muumimukitkin mutta kahvin juonti maistuu parhaalta kertakäyttömukista... ett tämmöstä... mukin säästän kunnes ihan loppu. Ei turhaa roskaa nääs. Hmm? Ehkä nautin kun en roskaa luontoa... kuppi menee energiaksi kun loppuun käytetty.

Vierailija
895/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun auto on puhdas sisältä ja ulkoa.

Viimex pesin auton n. 12v sitten.. ja puhdas edelleen sade puhdistaa. Sisältä likainen mutta onkin mulle vain ajopeli. Ei siis haittaa.

Vierailija
896/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aamiaiseksi munakokkelia ja tummapaahtoista kahvia. Asetan tarjottimelleni paahtoleivän/croissantin, munakokkelin, latten kivassa mukissa sekä appelsiinimehua shampanjalasissa (😅 säälittävää, ehkä) ja sään salliessa menen kesäauringon lämmittämälle parvekkeelle nauttimaan aamiaistani ja lukemaan kirjaa.

Tätä leikki-hotelliaamiais-fiilistä voi nostattaa, jos on kukkia/edes yksi leikkokukka maljakossa.

Tämmöistä täällä.

Vierailija
897/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kun voi ostaa kissalle vähän parempia nameja 🍬🐈

Tämä. Tai siis kun voi ostaa kissalle märkäruokaa.

Vierailija
898/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun ottaa tallista Mersun kesäauton ajelulle upeana kesäpäivänä.

V8 käyntiin, niin suupielet kohoavat.

Vierailija
899/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitekoinen jäätelö (omien kanojen munista, omien lehmien maidosta) , joka syödään kauniista astioista ja annokset koristellaan huolellisesti pipertäen omasta puutarhasta poimituilla vadelmilla ja herukanlehdillä. Päälle murustellaan itseleivotuista kekseistä muruja.

Tomaattikeitto oman kasvihuoneen tuoreista tomaateista, joukossa itse kasvatettua sipulia ja itsekasvatettua basilikaa. Itsetehdyt sämpylät, joissa on itse keräämiäni ja kuivaamiani villiyrttejä.

Kaikki tämmöinen huolella itsetehty on minusta jotenkin luksusta. Mutta minusta onkin tullut oikea "martta" mehumaijoineni ja kasvikuivureineni tässä keski-iän jännittävässä tiimmellyksessä!

Vierailija
900/931 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma purjevene, josta on kiva katsella kun tuulipukukansa kateellisena katselee meitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä