Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?
Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."
Mistä sinulle tulee rikas olo? :)
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Siitä, kun ottaa tallista Mersun kesäauton ajelulle upeana kesäpäivänä.
V8 käyntiin, niin suupielet kohoavat.
Mersu V8 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, kun ottaa tallista Mersun kesäauton ajelulle upeana kesäpäivänä.
V8 käyntiin, niin suupielet kohoavat.
Mersu V8 🤣
Ehdottomasti.
Rapakon takana valmistetuista huolisin ainoastaan Shelbyn Mustangin. Ja muutenkin -70 luvun jälkeen valmistetut jenkit on aivan karsean näköisiä.
Tossa Mustangissa tulisi saatavuus ja hinta vähän esteeksi.
Ferrarit ja Lambot ei myöskään kuulosta niin hyvälle, tosin niissäkin puhutaan jo eri hinnoista.
Kun ei haluja laittaa kesäautoon 40-50t€ enempää, niin toi valinta on mielestäni paras.
Siitä, kun käy saunassa ja kuorii ihon, pesee vartalon ja hiukset hyväntuoksuisilla tuotteilla. Kuivauksen jälkeen raikkaantuoksuista vartalo-ja kasvovoidetta ja iltakahvin jälkeen käpertyy puhtaisiin, tuoksuviin lakanoihin nukkumaan
Kampaajalla käynnin jälkeen, kun on nätti ja huoliteltu edes muutaman päivän ajan. Itse en osaa laittaa hiuksia yhtä nätisti kuin kampaaja. Tosin oma kampaajani ei ole se ihan halvin, mutta mielelläni ostan tätä luksusta noin 6-8 viikon välein. Asiaan kuuluu myös, että laitan nätit vaatteet päälle ja ihan pikkaisen meikkaankin ( normaalisti en meikkaa ollenkaan). Mies kehuu ulkonäköä ja usein menemme "ulos syömään" tosin vain lounaspaikkaan tai kahvilaan.
Kun on kaupassa johonkin muuhun aikaan kuin "ilta alen".
Luonnossa liikkuminen ja linnunlaulua,. Se on rikkaus!
Vierailija kirjoitti:
Teen aamiaiseksi munakokkelia ja tummapaahtoista kahvia. Asetan tarjottimelleni paahtoleivän/croissantin, munakokkelin, latten kivassa mukissa sekä appelsiinimehua shampanjalasissa (😅 säälittävää, ehkä) ja sään salliessa menen kesäauringon lämmittämälle parvekkeelle nauttimaan aamiaistani ja lukemaan kirjaa.
Tätä leikki-hotelliaamiais-fiilistä voi nostattaa, jos on kukkia/edes yksi leikkokukka maljakossa.
Tämmöistä täällä.
Ei ole yhtään säälittävää vaan just oikein! Ihana sinä, tuollaisilla pikkujutuilla saa nostettua tason ja tunnelman ihan eri sfääreihin kuin ns tavan arkiastioista nautittuna.Itse tykkään juoda mehua ja ihan vettäkin kauniista viinilasista :)
Kun katsoo viikonloppuiltana kumppanin kanssa klassisen musiikin konserttia ja juo samalla punaviiniä (käytettynä ostetuista kristallilaseista tietenkin), ehkä jotain spessua juustoakin.
Kun käy taidenäyttelyssä. Museokortista kun on kerran maksanut ei edes tarvitse miettiä onko tähän varaa.
Seksi nuoren ja timmin 25 v. naisen kanssa, ajeleminen puhtaalla ja siistillä urheilu mersulla.
4 - kymppisenä miehenä, treenien ja suihkun jälkeen.
Lopuksi syömään hyvää sushia.
Arjen luksusta on siisti koti. Tein todella paljon vaivaa, jotta sain karsittua kodin.
Tämän jälkeen aloin sisustamaan lähes kirppismyynneillä ja olin tyytyväinen.
Mm Hakolan sohvaan tein ison työn ja kun sen lopulta sain, halusin van istua ja silittää sohvaa.
Konmarissa menin mahdollisimman pitkälle. Kotona oli vain muutamia mukeja, joilla on historiaa. Muuten astiat, lasit, aterimet mieleisiä.
Asun nyt miesystävän luona.
Hän lähtee aamulla töihin, samaan aikaan minä lähden uimaan. Kodin vieressä uimaranta.
Työpäivä on ohi, teen ruuan, katan pöydän kauniisti, kynttilä palamaan.
Miesystävä pyytää viikottain minua muuttamaan lopullisesti. Uuden kodin remontti valmistuu lokakuussa.
Tuntuu elämä on, kuin satua
Vierailija kirjoitti:
Kaunis näkymä ikkunasta, kuin taideteos. Siinä on todellista glamourin tuntua ja vaihtuu jatkuvasti :)
Tämä on kyllä jännä juttu. Asumme 2-kerroksisessa omakotitalossa, jossa lasten huoneet ovat yläkerrassa. Alakerran näkymät ovat takapihalle ja etupihalle, jotka ovat tuttuakin tutumman, mutta yläkerran huoneet on rakennettu muutama vuosi sitten ja ikkunoista näkyy eri suuntiin kuin alhaalta. Lapsilla on työpöydät ikkunoiden äärellä ja kun joskus itse istahtaa sinne, vaikka etätöitä tehdessä tai läksyissä auttamaan, tulee lähinnä tuijotettua ulos, kun kaikki näyttää niin erilaiselta ja näkyy niin kauas. Tuntuu kuin olisi jossain vieraassa paikassa lomalla :).
Vierailija kirjoitti:
Kun auringon valo siivilöityy puhtaista ikkunoista, valkoisten verhojen lomasta siivottuun kotiin ja pöydällä on kukkakimppu.
Tätä kaipaan. Oma koti ei ole pitkään aikaan ollut niin siisti ja puhdas.
Sain hyvän ystävän vuosien yksinäisyyden jälkeen.
Välimeren rannalla sielu lepää.
Vierailija wrote:
Seksi nuoren ja timmin 25 v. naisen kanssa, ajeleminen puhtaalla ja siistillä urheilu mersulla.
4 - kymppisenä miehenä, treenien ja suihkun jälkeen.
Lopuksi syömään hyvää sushia.
Hahaaa, käytät maksullista naista LOOOSER😂😂😂
Minua naurattaa rikkaat ym., jotka haalivat kalliita tavaroita kotiinsa, vaikka samannäköistä saa myös halvalla. Olen katsonut esittelyvideoita tällaisista kodeista ja huomannut, että omistan monia samanlaisia esineitä paikallisesta halpakaupasta ostettuna.
Näistä edullisista kopioista olenkin itselleni saanut rikkauden tuntua kotiini. Eivät maksa ylettömiä, mutta näyttää yhtä hyvältä. Minulle on ihan sama, onko kynttelikkö painavaa pronssia vai kevyestä materiaalista tehty halpakopio. Jos ulkonäkö on sama, miksi maksaisin kallliista ja aidosta.
Esim. joku leivos silloin tällöin viikonloppua varten ostettuna on ylellistä. Tai kukkakimppu. Tai joku muu pieni uusi asia. Koitan muutenkin erotella arjen ja viikonlopun toisistaan erilaisella ruoalla, kattauksella tai jollain muulla asialla.
Tuoreet yrtit ja herkkuleipä. Se, että kotona on tavarat järjestyksessä.
Se että tekee aamiaiseksi smoothien johon voi valita kymmenenkin eri ravinteikasta ainesosaa.