Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?
Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."
Mistä sinulle tulee rikas olo? :)
Kommentit (931)
Päiväunet. Ei ole niiden voittanutta:))))
Ihan vaan uusi iso puhdas pyyhe ale myynnistä ja mehukannussa tiivistemehua juomalasit hyvää musiikkia ja puhtaat alusvaatteet. Onni on pienet hetket.
Osingot edes pienet.
Tai jopa S-ryhmän osuusmaksun korko kun tipahtaa tilille.
En ole koskaan ennen saanut naistenpäivänä mitään. Pari päivää sitten sain sedältäni tulppaaneja ja suklaata, kauniisti paketoituna :)
Uudet verhot kevätikkunoissa. Melkeen läpinäkyvät, aurinko paistaa ja orvokkien aika. Päivisin laitan parvekkeelle!
Kevättä ilmassa.
Oikein laadukas kahvi. Samalla hinnalla kun yleensä litkitään litrakaupalla kahvia päivässä, saa kupin tai pari tosi hyvää kahvia. Tulee ylellinen olo.
Oikein pitkä alapesu oras bideellä wc-käynnin jälkeen.
Kun syön aamupalani sängyssä ja aamupalana siis kahvia ja itsetehtyjä sämpylöitä jotka sit vielä paahdin. Päällä voita, oltermannia ja kurkkua. Njam. Nää on valkosipuli sämpylöitä.
Saa aamulla nukkua pitkään, nauttia kaikista vuodenajoista luonnossa liikkuen ilman aikatauluja eikä kiire mihinkään, kuunnellen hiljaisuutta. Ei tarvitse varsinkaan aamutuimaan raahautua jollekin ärsyttävälle työpaikalle kuuntelemaan ihmisten typeriä juttuja ja katselemaan tyhmien pomojen edesottamuksia. Mikä rauha ja mikä onni, paljon arvokkaampaa kuin muutama sata euroa enemmän pankkitilillä.
Olin laittomassa lakossa. Työnantaja kärsi.
Kodin siivous, ikkunoiden pesu, verhojen, mattojen ja lakanoiden vaihto. Puhtaus tekee minulle rikkaan olon, kun siihen on mahdollisuus.
Voit astua ulos kirkkaaseen auringonpaisteeseen eikä kukaan rajoita lähtemiäsi.
jhg kirjoitti:
Kun saa toimeentulotuesta rahat sähkölaskuun vaikka itse on laskenut että tulee varmaan hylky, mutta haenpa kuitenkin
Ihanaa, ymmärrän täysin, onnea!
Kaverin lautaselta ranskalaisten napsiminen kun en itse ostanut mitään kun on niin "kiire".
Ruusukimppu 🌹 tyhjän emborullan heittely veskin lattialle.
Kun ostaa jonkin kalliin tuotteen alennuksella, mutta kääntääkin ajatuksen niin päin, että on ollut mahdollisuus "törsätä" - vieläpä hyvällä omallatunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Kun ostaa kaupasta kukkia kotiin🥰
Nyt kun mulla ei ole kukkiin varaa, niin nappasin puistosta salaa koivunoksia hyvän kimpun ja pistin veteen maljakkoon. Viikossa tulee kauniit hiirenkorvat! Ihanan keväinen juttu. Olispa vielä varaa muutamaan tulppaaniin niin olis täydelllistä, vaik hyvä noinkin.
Kun vaimo ehdottaa oma-aloitteisesti seksiä. Se on kuin pieni joulu, joskin joulua harvinaisempi.
Kun käsisaippua ja pehmeä froteekäsipyyhe ovat samaa väriä.
Minulle tulee rikas olo, kun lahjoitan itselleni jotain turhaa pois.