Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin riitelit ekan kerran puolisosi kanssa/milloin alkoi ärsyttää?

Vierailija
11.05.2015 |

Rakastumisen alkuhuumassa kärvistelevä 40+ nainen haluaisi tietää, milloin huomasit ensimmäisen kerran kumppanissassi ärsyttäviä juttuja? Entä milloin riitelitte ensimmäisen kerran?

Olen itse seurustellut reilut 6kk eikä miehessä ole vielä mikään ärsyttänyt eikä riitoja/erimielisyyksiä ole ollut edes lähistöllä. Tiedän, että tämä on alkuhuumaa ja tilanne tulee muuttumaan, kiinnostaisi vain tietää kauanko siihen on muilla mennyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvun alkupuolella riideltiin ekan kerran, kun oltiin seurusteltu pari kuukautta. Ärsytyksen aiheet on aika lailla samat vieläkin.

Vierailija
2/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ekalla ulkomaanmatkalla keskenämme ja mies sai neitikohtauksen ulkonäkönsä kanssa kun olimme lähdössä syömään. Hän ei keksinyt päällepantavaa ja näytti mielestään rumalta kun oli vähän kärähtänyt auringossa. Aika kauan jaksoin häntä odotella suuttumatta mutta lopulta hänen kiukkunsa tarttui minuunkin ja riitelimme. Minua ärsytti suunnattomasti miehen neitimäisyys sen ulkonäön kanssa. Olin tottunut siihen että miehet käyvät lähinnä suihkussa, kampaavat tukkansa, pukevat päälleen ja suihkauttavat ehkä jotain hajustetta. Tämä mies ähersi itsensä kanssa kauemmin kuin minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa... Olimme siis olleet yhdessä puolisen vuotta

Vierailija
4/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies muutti luokseni eli reilu pari vuotta oltiin seurusteltu. Mies jotain valitti olohuoneestani ja miten hänen kirjansa ei kunnolla mahdu. Muuton tuiskeessa alkoi ärsyttää ja jotain (pienehköä) ärhenneltiin puolin ja toisin. Harvoin kyllä kinataan, nyt jo 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
5/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puolisen vuotta oltiin seurusteltu. Riideltiin autoista :D Joo, ollaan molemmat autoista kiinnostuneita, mutta aika erilaisista. Sittemmin ollaan opittu keskustelemaan asiasta, eikä tarvitse enää riidellä.

En ole vielä huomannut ärsyttäviä asioita puolisossani, yhdessä 5,5vuotta.

Vierailija
6/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ämmät nyt saatte riidan aikaiseksi vaikka mattojen hapsujen asennosta. Mutta syy on aina miehessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi