Haen nettiprofiilissani hyvännäköistä seuraa...
Muitakin kriteereitä toki on, mutta tuo hyvännäköinen on selkeästi mainittu. Miksi hitossa sitten kaiken maailman junterot, joita ei kukaan millään mittapuulla voi sanoa hyvännäköiseksi, ehdottaa treffejä ja huhuilee perään, kun en vastaa? Juu, voin vaikuttaa viileältä, mutta en halua kohteliaisuudestakaan haaskata kenenkään aikaa enkä toisaalta vastata, että et ole hyvännäköinen, älä kirjoita minulle. Kuvitteleeko suurin osa miehistä oikeasti olevansa komeita, hyvännäköisiä miehiä?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:48"] Siis täysin ot, mutta siis kuinka paska ilmoitus ap:lla onkaan. :D "Hyvännäköiset miehet ottakaa yhteyttä!", mutta itsestä ei ole viitsitty kuvaa laittaa! Olen nainen, ja en todellakaan ikinä vastaisi miehelle, joka etsisi hyvännäköistä naisseuraa ilman kuvaa itsestään! Kuulostaa todella pinnalliselta ja ylimieliseltä, mutta joo, varmaan tolla ilmolla saa karsittua kaikki oman arvomaailman ulkopuoliset sinkut! [/quote] Kuvan voi lähettää myöhemminkin. Sen lähetettyäni on poikkeuksetta jokainen mies halunnut tavata mahdollisimman pian. En halua olla omalla naamalla netissä, kun ilman naamaakin tulee ihan riittävästi niitä haluan nuolla pyllynreikääsi -viestejä. Enkä halua, että tutut tunnistavat. ap [/quote] Joo, ymmärrän kyllä, ettei halua esitellä omaa naamaansa, mutta hyvännäköisenä miehenä en todellakaan vastaisi tuollaiseen ylimieliseen ja vaativaan ilmoon! Ilmeisesti vaadit miehiltä kuitenkin kuvat. Siirtyisin vaan seuraavaan ilmoon. Mutta sullahan oli niitä hyvännäköisiä miehiä jonoksi asti, niin sulla ei ollut tätä ongelmaa. :D Jännä, ettet sitten livenä ole löytänyt ketään sopivaa.
[/quote]
Olen löytänyt mutta en etsi elämänkumppania vaan treffiseuraa. Senkin teen selväksi. En myöskään koskaan pyydä kuvaa ensin. Miehet pyytävät. Suurella osalla kuva on jo valmiina ilmoituksessa. Eikä kyse ollut minun ongelmistani vaan siitä, miksi niin moni ei hyvännäköinen -mies vastaa ilmoitukseen, jossa selkeästi haetaan hyvännäköistä seuraa? Miten tämä on niin kovin vaikea ymmärtää?
ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:48"] Siis täysin ot, mutta siis kuinka paska ilmoitus ap:lla onkaan. :D "Hyvännäköiset miehet ottakaa yhteyttä!", mutta itsestä ei ole viitsitty kuvaa laittaa! Olen nainen, ja en todellakaan ikinä vastaisi miehelle, joka etsisi hyvännäköistä naisseuraa ilman kuvaa itsestään! Kuulostaa todella pinnalliselta ja ylimieliseltä, mutta joo, varmaan tolla ilmolla saa karsittua kaikki oman arvomaailman ulkopuoliset sinkut! [/quote] Kuvan voi lähettää myöhemminkin. Sen lähetettyäni on poikkeuksetta jokainen mies halunnut tavata mahdollisimman pian. En halua olla omalla naamalla netissä, kun ilman naamaakin tulee ihan riittävästi niitä haluan nuolla pyllynreikääsi -viestejä. Enkä halua, että tutut tunnistavat. ap [/quote] Joo, ymmärrän kyllä, ettei halua esitellä omaa naamaansa, mutta hyvännäköisenä miehenä en todellakaan vastaisi tuollaiseen ylimieliseen ja vaativaan ilmoon! Ilmeisesti vaadit miehiltä kuitenkin kuvat. Siirtyisin vaan seuraavaan ilmoon. Mutta sullahan oli niitä hyvännäköisiä miehiä jonoksi asti, niin sulla ei ollut tätä ongelmaa. :D Jännä, ettet sitten livenä ole löytänyt ketään sopivaa.
[/quote]
Olen löytänyt mutta en etsi elämänkumppania vaan treffiseuraa. Senkin teen selväksi. En myöskään koskaan pyydä kuvaa ensin. Miehet pyytävät. Suurella osalla kuva on jo valmiina ilmoituksessa. Eikä kyse ollut minun ongelmistani vaan siitä, miksi niin moni ei hyvännäköinen -mies vastaa ilmoitukseen, jossa selkeästi haetaan hyvännäköistä seuraa? Miten tämä on niin kovin vaikea ymmärtää?
ap
[/quote]
Ymmärrän kyllä mikä on tämä järisyttävä ongelmasi, siksi totesinkin huomioni ilmoituksesi pinnallisuudesta ja ylimielisyydestä (= hyvännäköisenä ja normaaliälyisenä miehenä skippaisin) olevan ot. :) Mutta jatka toki urputustasi, kyllähän nuo rumien miesten viestit varmasti ovat hirmuisen kuormittavia noin niinkuin henkisesti.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:12"]
Miehet tutkimusten mukaankin pitävät itseään paremman näköisenä mitä oikeasti olevat. Ikävä kyllä...
[/quote]
Ei vaan miehet arvioivat tasonsa noin tilastollisesti oikein ja naiset puolestaan pitävät 80% miehistä "keskivertoa rumempana".
[/quote]
Ei. Miehet arvioivat itse ulkonäkönsä yläkanttiin, vastoin realiteetteja miltä naama todellisuudessa näyttää.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:48"] Siis täysin ot, mutta siis kuinka paska ilmoitus ap:lla onkaan. :D "Hyvännäköiset miehet ottakaa yhteyttä!", mutta itsestä ei ole viitsitty kuvaa laittaa! Olen nainen, ja en todellakaan ikinä vastaisi miehelle, joka etsisi hyvännäköistä naisseuraa ilman kuvaa itsestään! Kuulostaa todella pinnalliselta ja ylimieliseltä, mutta joo, varmaan tolla ilmolla saa karsittua kaikki oman arvomaailman ulkopuoliset sinkut! [/quote] Kuvan voi lähettää myöhemminkin. Sen lähetettyäni on poikkeuksetta jokainen mies halunnut tavata mahdollisimman pian. En halua olla omalla naamalla netissä, kun ilman naamaakin tulee ihan riittävästi niitä haluan nuolla pyllynreikääsi -viestejä. Enkä halua, että tutut tunnistavat. ap [/quote] Joo, ymmärrän kyllä, ettei halua esitellä omaa naamaansa, mutta hyvännäköisenä miehenä en todellakaan vastaisi tuollaiseen ylimieliseen ja vaativaan ilmoon! Ilmeisesti vaadit miehiltä kuitenkin kuvat. Siirtyisin vaan seuraavaan ilmoon. Mutta sullahan oli niitä hyvännäköisiä miehiä jonoksi asti, niin sulla ei ollut tätä ongelmaa. :D Jännä, ettet sitten livenä ole löytänyt ketään sopivaa. [/quote] Olen löytänyt mutta en etsi elämänkumppania vaan treffiseuraa. Senkin teen selväksi. En myöskään koskaan pyydä kuvaa ensin. Miehet pyytävät. Suurella osalla kuva on jo valmiina ilmoituksessa. Eikä kyse ollut minun ongelmistani vaan siitä, miksi niin moni ei hyvännäköinen -mies vastaa ilmoitukseen, jossa selkeästi haetaan hyvännäköistä seuraa? Miten tämä on niin kovin vaikea ymmärtää? ap [/quote] Ymmärrän kyllä mikä on tämä järisyttävä ongelmasi, siksi totesinkin huomioni ilmoituksesi pinnallisuudesta ja ylimielisyydestä (= hyvännäköisenä ja normaaliälyisenä miehenä skippaisin) olevan ot. :) Mutta jatka toki urputustasi, kyllähän nuo rumien miesten viestit varmasti ovat hirmuisen kuormittavia noin niinkuin henkisesti.
[/quote]
No mikä sinun ongelmasi on? Ethän sinä vastaa siihen ilmoitukseeni etkä joudu uhrikseni. Pinnallisuuttani en kiellä. Ulkonäkö on minulle kynnyskysymys. Ylimielinen en ole. En myöskään halua loukata ketään. Joudun tekosyyllä torjumaan ne vänkyttäjien treffivaatimukset. En ole aivan uupumassa ongelman alle. Lähinnä ihmettelen tässä sitä, missä on miesten realismi ja itsekritiikki.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:48"] Siis täysin ot, mutta siis kuinka paska ilmoitus ap:lla onkaan. :D "Hyvännäköiset miehet ottakaa yhteyttä!", mutta itsestä ei ole viitsitty kuvaa laittaa! Olen nainen, ja en todellakaan ikinä vastaisi miehelle, joka etsisi hyvännäköistä naisseuraa ilman kuvaa itsestään! Kuulostaa todella pinnalliselta ja ylimieliseltä, mutta joo, varmaan tolla ilmolla saa karsittua kaikki oman arvomaailman ulkopuoliset sinkut! [/quote] Kuvan voi lähettää myöhemminkin. Sen lähetettyäni on poikkeuksetta jokainen mies halunnut tavata mahdollisimman pian. En halua olla omalla naamalla netissä, kun ilman naamaakin tulee ihan riittävästi niitä haluan nuolla pyllynreikääsi -viestejä. Enkä halua, että tutut tunnistavat. ap [/quote] Joo, ymmärrän kyllä, ettei halua esitellä omaa naamaansa, mutta hyvännäköisenä miehenä en todellakaan vastaisi tuollaiseen ylimieliseen ja vaativaan ilmoon! Ilmeisesti vaadit miehiltä kuitenkin kuvat. Siirtyisin vaan seuraavaan ilmoon. Mutta sullahan oli niitä hyvännäköisiä miehiä jonoksi asti, niin sulla ei ollut tätä ongelmaa. :D Jännä, ettet sitten livenä ole löytänyt ketään sopivaa. [/quote] Olen löytänyt mutta en etsi elämänkumppania vaan treffiseuraa. Senkin teen selväksi. En myöskään koskaan pyydä kuvaa ensin. Miehet pyytävät. Suurella osalla kuva on jo valmiina ilmoituksessa. Eikä kyse ollut minun ongelmistani vaan siitä, miksi niin moni ei hyvännäköinen -mies vastaa ilmoitukseen, jossa selkeästi haetaan hyvännäköistä seuraa? Miten tämä on niin kovin vaikea ymmärtää? ap [/quote] Ymmärrän kyllä mikä on tämä järisyttävä ongelmasi, siksi totesinkin huomioni ilmoituksesi pinnallisuudesta ja ylimielisyydestä (= hyvännäköisenä ja normaaliälyisenä miehenä skippaisin) olevan ot. :) Mutta jatka toki urputustasi, kyllähän nuo rumien miesten viestit varmasti ovat hirmuisen kuormittavia noin niinkuin henkisesti.
[/quote]
No mikä sinun ongelmasi on? Ethän sinä vastaa siihen ilmoitukseeni etkä joudu uhrikseni. Pinnallisuuttani en kiellä. Ulkonäkö on minulle kynnyskysymys. Ylimielinen en ole. En myöskään halua loukata ketään. Joudun tekosyyllä torjumaan ne vänkyttäjien treffivaatimukset. En ole aivan uupumassa ongelman alle. Lähinnä ihmettelen tässä sitä, missä on miesten realismi ja itsekritiikki.
ap
[/quote]
Ei ole ongelmaa, pidän vain ilmoitustasi, lähestymistapaasi ja asennettasi hölmöinä. Mutta sinulla on kaikki oikeudet toimiisi, eipä siinä mitään. :D En häiritse urputusketjuasi tämän enempää! :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:19"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:48"] Siis täysin ot, mutta siis kuinka paska ilmoitus ap:lla onkaan. :D "Hyvännäköiset miehet ottakaa yhteyttä!", mutta itsestä ei ole viitsitty kuvaa laittaa! Olen nainen, ja en todellakaan ikinä vastaisi miehelle, joka etsisi hyvännäköistä naisseuraa ilman kuvaa itsestään! Kuulostaa todella pinnalliselta ja ylimieliseltä, mutta joo, varmaan tolla ilmolla saa karsittua kaikki oman arvomaailman ulkopuoliset sinkut! [/quote] Kuvan voi lähettää myöhemminkin. Sen lähetettyäni on poikkeuksetta jokainen mies halunnut tavata mahdollisimman pian. En halua olla omalla naamalla netissä, kun ilman naamaakin tulee ihan riittävästi niitä haluan nuolla pyllynreikääsi -viestejä. Enkä halua, että tutut tunnistavat. ap [/quote] Joo, ymmärrän kyllä, ettei halua esitellä omaa naamaansa, mutta hyvännäköisenä miehenä en todellakaan vastaisi tuollaiseen ylimieliseen ja vaativaan ilmoon! Ilmeisesti vaadit miehiltä kuitenkin kuvat. Siirtyisin vaan seuraavaan ilmoon. Mutta sullahan oli niitä hyvännäköisiä miehiä jonoksi asti, niin sulla ei ollut tätä ongelmaa. :D Jännä, ettet sitten livenä ole löytänyt ketään sopivaa. [/quote] Olen löytänyt mutta en etsi elämänkumppania vaan treffiseuraa. Senkin teen selväksi. En myöskään koskaan pyydä kuvaa ensin. Miehet pyytävät. Suurella osalla kuva on jo valmiina ilmoituksessa. Eikä kyse ollut minun ongelmistani vaan siitä, miksi niin moni ei hyvännäköinen -mies vastaa ilmoitukseen, jossa selkeästi haetaan hyvännäköistä seuraa? Miten tämä on niin kovin vaikea ymmärtää? ap [/quote] Ymmärrän kyllä mikä on tämä järisyttävä ongelmasi, siksi totesinkin huomioni ilmoituksesi pinnallisuudesta ja ylimielisyydestä (= hyvännäköisenä ja normaaliälyisenä miehenä skippaisin) olevan ot. :) Mutta jatka toki urputustasi, kyllähän nuo rumien miesten viestit varmasti ovat hirmuisen kuormittavia noin niinkuin henkisesti. [/quote] No mikä sinun ongelmasi on? Ethän sinä vastaa siihen ilmoitukseeni etkä joudu uhrikseni. Pinnallisuuttani en kiellä. Ulkonäkö on minulle kynnyskysymys. Ylimielinen en ole. En myöskään halua loukata ketään. Joudun tekosyyllä torjumaan ne vänkyttäjien treffivaatimukset. En ole aivan uupumassa ongelman alle. Lähinnä ihmettelen tässä sitä, missä on miesten realismi ja itsekritiikki. ap [/quote] Ei ole ongelmaa, pidän vain ilmoitustasi, lähestymistapaasi ja asennettasi hölmöinä. Mutta sinulla on kaikki oikeudet toimiisi, eipä siinä mitään. :D En häiritse urputusketjuasi tämän enempää! :)
[/quote]
Ok. Kiitos arviostasi. Onko sulla mitään sanottavaa varsinaiseen aiheeseen?
ap
Lukutaito on katoava luonnonvara.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:08"]Lukutaito on katoava luonnonvara.
[/quote]
Hyvännäköisyys on subjektiivista. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:17"]
Miksei sais hakea hyvännäköistä mutta saa esim koulutettua, älykästä, huumorintajuista, urheilullista seuraa?
[/quote]
Ei kai kukaan ole väittänytkään ettei saisi hakea mitä lystää, mutta turha itkeä asiasta kuten ap jos mielestään vääränlaiset miehet laittavat viestiä. Jos ei ole halua saada viestejä henkilöiltä joista ei pidä niin siihen on helppo ratkaisu: blokkaa yksitellen ihan kaikki profiilit joissa olevan miehen naama ei miellytä, tai sitten lopettaa nettideittailun kokonaan.
[/quote]
jaa ja minä kun ymmärsin että ap ei surkutellut omaa kohtaloaan vaan ihmetteli mitä miesten päässä liikkuu
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 01:42"]
Miksei sais hakea hyvännäköistä mutta saa esim koulutettua, älykästä, huumorintajuista, urheilullista seuraa?
[/quote]
Ei kai kukaan ole väittänytkään ettei saisi hakea mitä lystää, mutta turha itkeä asiasta kuten ap jos mielestään vääränlaiset miehet laittavat viestiä. Jos ei ole halua saada viestejä henkilöiltä joista ei pidä niin siihen on helppo ratkaisu: blokkaa yksitellen ihan kaikki profiilit joissa olevan miehen naama ei miellytä, tai sitten lopettaa nettideittailun kokonaan.
[/quote]
jaa ja minä kun ymmärsin että ap ei surkutellut omaa kohtaloaan vaan ihmetteli mitä miesten päässä liikkuu
[/quote]
Turhaa uikutustahan tuo on ap:lta. Jokainen nainen tietää, että jos tekee nettideittiprofiilin niin viestejä tulee jos jonkinlaisilta miehiltä, samoin jokainen mies tietää että jos tekee nettideittiprofiilin niin naisilta ei tule viestejä vaan itse pitää ottaa yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 01:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Turhaa uikutustahan tuo on ap:lta. Jokainen nainen tietää, että jos tekee nettideittiprofiilin niin viestejä tulee jos jonkinlaisilta miehiltä, samoin jokainen mies tietää että jos tekee nettideittiprofiilin niin naisilta ei tule viestejä vaan itse pitää ottaa yhteyttä.
[/quote]
Miksi näin että nainen ei ikinä ota yhteyttä? Olen ottanut yhteyttä kymmeniin naisten ilmoituksiin ja ainoat vastaukset on tullut maksullisilta, ehkä pitää tyytyä niihin.
Tai sitten olet itse vain niin ruma, että vedät puoleesi ne nettitreffien rumimmat runkkarit. Ja muutenkin; anno domini 2015 ja luulet, että edes jotenkuten naismarkkinoilla pärjäävät miehet vaivautuisivat sinne paskoille deittisivustoille.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:55"]
No johtuu varmaan siitä ettei sulla ole kuvaa itsestäsi siellä, joten eivät osaa arvioida minkä tasoista seuraa olet hakemassa
[/quote]
Hyvännäköinen = alle kolmekymppinen, tukevasti keskivartalolihava, puolikalju, hiestä kiiltävä mies ? Näin esimerkiksi.
ap